• 1
  • 2
2011-11-10, 14:03
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucenzo
Knullar du en tjej på ett annorlunda sätt i verkligheten?

Ja. Porr är skapat för att se bra ut på film. Inte för att ge maximal njutning till de inblandade. Vissa saker ser helt enkelt inte så imponerande ut på film men kan vara väldigt trevligt IRL.
Citera
2011-11-10, 16:08
Medlem
Citat:
Är det?
Vad är skillnaden?
Knullar du en tjej på ett annorlunda sätt i verkligheten?
Du ville ha hjälp med att tillfredsställa en kvinna, jag länkade porr.
Jag antar att du ville veta hur man ger en kvinna orgasm?
Du är tamejfan den största idioten på FB.
Jävla idiot...

Mvh Lucenzo

Kan du bara sluta skriva? Jag orkar inte ens förklara för dig att du antagligen har en extra kromosom i hjärnan. Men som harry skrev, dom jobb är att göra så det ser bra ut! Men visst, gå du och knulla dina tjejer som en porr film. Du kan fan inte vara gammal för mogen nog för sex är du fan inte.
Citera
2011-11-12, 15:07
Medlem
MsHims avatar
Du verkar ju smart nog att fatta att porr inte är dit man ska vända sig. Tack gode Gud för det!

Jag skulle tro att det bästa sättet är att prata med tjejen, kommunicera mera. Inga guider vet hur just din tjej vill ha det, dock kan de väl ge förslag. Men snacka med henne så löser det sig! Eller testa att smeka och pilla på nya ställen, och se hur hon reagerar.
Citera
2011-11-13, 02:41
Medlem
Lucenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantonbaton
Kan du bara sluta skriva? Jag orkar inte ens förklara för dig att du antagligen har en extra kromosom i hjärnan. Men som harry skrev, dom jobb är att göra så det ser bra ut! Men visst, gå du och knulla dina tjejer som en porr film. Du kan fan inte vara gammal för mogen nog för sex är du fan inte.
Jaså? Jag vet inte om du ser mig fråga hur man kan ladda ner en sexguide för att man inte kan prestera riktigt i sängen...
p12

I'm out

Mvh Lucenzo
Citera
2011-11-16, 00:00
Medlem
Citat:
Jaså? Jag vet inte om du ser mig fråga hur man kan ladda ner en sexguide för att man inte kan prestera riktigt i sängen...
p12

I'm out

Mvh Lucenzo

Alla vet hur man knullar. Men tror inte det finns någon kille i världen som kan alla trixs i sängen. Och det var just det jag ville ha en guide på. Snälla, kan du inte bara gå tillbaka till dina 100 porr sidor och vara forever alone?
Citera
2011-11-16, 00:21
Medlem
Lucenzos avatar
Citat:
Alla vet hur man knullar. Men tror inte det finns någon kille i världen som kan alla trixs i sängen. Och det var just det jag ville ha en guide på. Snälla, kan du inte bara gå tillbaka till dina 100 porr sidor och vara forever alone?
Får väl göra detta
Citera
2011-11-16, 13:37
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Och det var just det jag ville ha en guide på.
Har du kollat in länken som jag tipsade om?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in