Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-09, 10:02
  #1
Medlem
razaones avatar
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13906800.ab

Hur hade det sett ut om en 27 årig manlig alpinstjärna hade gått ut med en 15 årig tjej?
hade han blivit klassad som en äcklig pedofil? jag tror nämligen det.
varför är det sån stor skillnad på kvinnor och män på den fronten??

Många tänker nog den här händelsen som en rolig grej men tvärtom hade det inte varit samma reaktion.. eller??
Citera
2011-11-09, 10:25
  #2
Medlem
ZlatanManias avatar
Du har nog rätt i att han hade blivit klassad som en pedofil.. Men kul för grabben som får gå på balen med en sån stjärna Undrar om det hände nåt speciellt mellan dom den kvällen?!
Citera
2011-11-09, 10:35
  #3
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Du har nog rätt i att han hade blivit klassad som en pedofil.. Men kul för grabben som får gå på balen med en sån stjärna Undrar om det hände nåt speciellt mellan dom den kvällen?!
Blev väl lite störtlopp mellan pucklarna...
Citera
2011-11-09, 10:36
  #4
Avstängd
Oilkinks avatar
Häftigt av Vonn att ställa upp på en sådan grej - och riktigt modigt av killen! Jag hade aldrig vågat fråga...
Citera
2011-11-09, 10:39
  #5
Medlem
Salorms avatar
Helvete, jag är fan avundsjuk på McDonald!
Hajja att fastna mellan dom låren, när hon kommer så svimmar man av syrebrist pga att hon pressar ihop låren... Najs!
Citera
2011-11-09, 10:43
  #6
Medlem
Adriadnes avatar
Nej, om det hade varit en 15-årig flicka och en 27-årig idol som hade gått tillsammans på hennes skoldans så hade ingen tyckt att han var pedofil. Det är nog snarare TS som har en dålig människosyn än folk som har en dålig manssyn...
Citera
2011-11-09, 11:05
  #7
Medlem
Rifter666s avatar
Måste erkänna att man blir lite avundsjuk. Alltid gillat Lindsay som är snygg,sympatisk och gillar att bjuda på sig själv. Snygga bilder i sports illustrated förra året också

I detta fall tror jag inte det blivit nån större skillnad om det var en man istället. Det är mer välgörenhet än nåt annat. Ungefär samma som när kändisar besöker barnsjukhus etc.
Tveksamt dock om en tjej i den åldern vågat bjuda ut nån större stjärna?
Citera
2011-11-09, 11:33
  #8
Medlem
vampire-lady1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
I detta fall tror jag inte det blivit nån större skillnad om det var en man istället. Det är mer välgörenhet än nåt annat. Ungefär samma som när kändisar besöker barnsjukhus etc.
Tveksamt dock om en tjej i den åldern vågat bjuda ut nån större stjärna?

Eftersom jag är tjej(numera kvinna) så kan jag säga att tjejer i hans ålder både törs och gör betydligt mer vågade förfrågningar än det,men dom saker hålls bakom låsta hotelldörrar
Citera
2011-11-09, 11:41
  #9
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampire-lady1
Eftersom jag är tjej(numera kvinna) så kan jag säga att tjejer i hans ålder både törs och gör betydligt mer vågade förfrågningar än det,men dom saker hålls bakom låsta hotelldörrar

Ok, var kanske dumt att skriva så. Förstår vad du menar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback