• 37 905 online
  • 1 202 487 medlemmar
  • 62 223 183 inlägg
  • 1
  • 2
2011-11-08, 14:41
Medlem
pepaans avatar
Tjena, skulle uppskatta lite hjälp angående mitt problem.

Jag köpte cod igår och började preloada det, och imorse så fixade jag det sista så att det skulle gå att spela. Men när jag startar cod i steam så kommer det upp en ruta där det står "MW3" och så står det en gubbe där. Exakt som det borde göra när det ska starta.

Men efter 2-3 sekunder så försvinner rutan, och sedan händer det absolut ingenting. Detta gäller SP, när jag försöker starta MP så kommer inte ens rutan upp.

Jag har installerat om spelet, startat om steam och datorn, sett till så att jag har nyaste drivarna och direct X 9.0c och diverse program som man ska ha för spelet, och även min dator är nog bra för att klara av spelet.

Trots det så vill inte spelet starta :/, någon som det händer samma sak för eller som har någon ide på hur man löser detta?

Tack på förhand!
Citera
2011-11-08, 14:57
Medlem
FeedMyInfections avatar
Har du installerat Origin? Oh never mind.
Citera
2011-11-08, 15:03
Medlem
Rillvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Har du installerat Origin? Oh never mind.

Ta ditt Origin och kör upp i röven din jävla trattkantarell. Ska du posta så håll dig till ämnet.

OnT: Har du testat att starta STEAM genom att högerklicka och "kör som administratör"? Tror jag hade liknande problem förut med ett annat spel i steam. Återkom i tråden ifall det inte funkar.

Mvh
Citera
2011-11-08, 15:21
Medlem
pepaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rillvar
Ta ditt Origin och kör upp i röven din jävla trattkantarell. Ska du posta så håll dig till ämnet.

OnT: Har du testat att starta STEAM genom att högerklicka och "kör som administratör"? Tror jag hade liknande problem förut med ett annat spel i steam. Återkom i tråden ifall det inte funkar.

Mvh

Ta inte detta på fel sätt, men jag ÄLSKAR dig! Har bökat med detta sen klockan 10 utan framgång men det funkade direkt när jag körde som admin! Tack åter en gång.
Citera
2011-11-08, 15:26
Medlem
Rillvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepaan
Ta inte detta på fel sätt, men jag ÄLSKAR dig! Har bökat med detta sen klockan 10 utan framgång men det funkade direkt när jag körde som admin! Tack åter en gång.

Nemas problemas. Vi ses på slagfältet.

mvh
Citera
2011-11-08, 15:34
Medlem
danzos avatar
Hade Samma Problem, Fucking älskar Dig Med1!!!1

Nohomo!!!! Asså Du Borde Få Va Admin Eller Något
Citera
2011-11-08, 15:38
Medlem
Rillvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danzo
Hade Samma Problem, Fucking älskar Dig Med1!!!1

Nohomo!!!! Asså Du Borde Få Va Admin Eller Något

~~ Glad att jag kan hjälpa till.
Citera
2011-11-08, 17:42
Medlem
Är det bara jag eller tar "updaten" för att få igång spelet otroligt långsamt?, det är ju 3 ggr 14 gb och går i 245kbps som snabbast :SSS
Citera
2011-11-09, 07:21
Medlem
bobthesmokers avatar
fick ett helt annat problem, spelet installerat och allt men det enda jag får upp är
att spelet är inte tillgängligt just nu i single player. multiplayer no problems....

märkligt
Citera
2011-11-09, 08:32
Medlem
Rillvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobthesmoker
fick ett helt annat problem, spelet installerat och allt men det enda jag får upp är
att spelet är inte tillgängligt just nu i single player. multiplayer no problems....

märkligt

Testa att högerklicka på singleplayer, gå till properties och sen "verify game cache". Återkom här ifall det inte funkar.

mvh
Citera
2011-11-20, 09:24
Medlem
Pirre77s avatar
Någon som vet varför man får upp denna ruta när man försöker starta MW3?

"Steam - Fel"

"Det här spelet är inte tillgängligt just nu.
Försök igen lite senare."

Hade samma problem igår, men då kom det igång igen efter ett par timmar, så är det någon som vet varför det strular? Single play går hur bra som helst, men inte multiplayer...
Citera
2011-11-20, 16:56
Medlem
iKnugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Någon som vet varför man får upp denna ruta när man försöker starta MW3?

"Steam - Fel"

"Det här spelet är inte tillgängligt just nu.
Försök igen lite senare."

Hade samma problem igår, men då kom det igång igen efter ett par timmar, så är det någon som vet varför det strular? Single play går hur bra som helst, men inte multiplayer...

Läs svaret över ditt innan du postar.
Citera
  • 1
  • 2