Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-07, 22:50
  #1
Medlem
Spiaccas avatar
Jag är en 20-åring som hänger då och då på badhuset. Det sker allt oftare att fäder tar med sig sina döttrar in i killarnas omklädningsrum, trots att tjejerna kan vara 8-10 år, alltså tillräckligt gamla för att klara sig i damernas. Häromdan var det en tjej runt 8-9 år som var med sin farsa på killarnas. Jag tyckte att hon var söt och då vi hade skåp på samma rad så valde jag för första gången att dra bort handduken och visa allt men typ att jag låtsades vara nonchalant och inte brydde mig om nån stirrade. Hon tittade och jag kände då ett pirr i kroppen.

Vanligtvis brukar jag skyla mig så mycket jag kan när jag ska byta om osv i omklädningsrummet då jag inte gillar minsta blick jag kan få men det är nu på senare tid jag kommit på mig själv med att titta och fantisera om 11-12-åriga tjejer som badar där och ser välutvecklade ut samtidigt som jag kan få lust att visa min balle för efter mitt tycke söta 7-9-åriga flickor som hänger i killarnas - alltså inte vemsomhelst. Dock tänder jag inte på dessa fantasier, utan de bara är där men det här pirret jag fick när hon tittade på min penis kan jag inte förklara.

Vad händer med mig? Är det exhibitonistiska impulser eller pedofilitendenser?
__________________
Senast redigerad av Spiacca 2011-11-07 kl. 22:54.
Citera
2011-11-07, 22:51
  #2
Avstängd
Rhododendrons avatar
Det låter mer som du har en blottnings-fetisch.
Rekommenderar elektrisk chockterapi haha
Citera
2011-11-07, 22:54
  #3
Medlem
Tunds avatar
Du borde börja gå i terapi för det här, utan tvekan.
NU. Helst igår.
Citera
2011-11-07, 22:57
  #4
Medlem
Kontextuss avatar
Kombinationen mellan ett sött feminint ansikte i kombination med att ni (väl?) båda var nakna nära varandra skapade helt enkelt en naturlig reaktion. Det är ju inte så vanligt med tjejer i herrarnas omklädningsrum och därför kändes väl även en flickas närvaro lite speciell
Citera
2011-11-07, 23:06
  #5
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontextus
Kombinationen mellan ett sött feminint ansikte i kombination med att ni (väl?) båda var nakna nära varandra skapade helt enkelt en naturlig reaktion. Det är ju inte så vanligt med tjejer i herrarnas omklädningsrum och därför kändes väl även en flickas närvaro lite speciell

Hon var påklädd och färdig att gå hem men i övrigt i det du säger stämmer. Dock kruxet att det här var en liten flicka....
Citera
2011-11-07, 23:25
  #6
Medlem
MissFitt73s avatar
Fy fan!
Borde vara förbjudet för pappor att ta med sina flickor in på herrarnas. Som svar på frågan. Nej det är inte normalt att känna som dig. Sök hjälp nu!
Citera
2011-11-07, 23:45
  #7
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Visst man kan dalta om att det inte är normalt, gå i terapi osv...... Jag tycker ändå att det verkar mer som att du gillar att "visa upp dig" (blottare som någon skrev).
Känslan att visa och veta att det är någon som kollar skapar ett litet pirr, sen att det nu råka vara en liten flicka som var nyfiken.. fantasierna har väl alla haft någon gång kan jag lova, det förbjudna lockar!
Citera
2011-11-08, 00:42
  #8
Medlem
Inte ok, jag tycker att du ska berätta om detta för flickornas pappor, så att du kan få känna deras syn på saken.
Citera
2011-11-08, 14:40
  #9
Medlem
Jag tror det handlar om att du får bekräftelse av att du blir lite speciell i deras ögon, du blir ett av deras tidigaste möten med manlig sexualitet och det ger dig en maktkänsla. Jag kan dela känslan, även om jag inte vill göra något med småflickor eller ens fantiserar om dem. Jag minns en gång när jag bytte om och kunde inte hjälpa att märka en liten tjej som bokstavligen satt och gapade, det kändes väl lite kul (tror inte ens att hon såg mig helt naken, minns inte), ingen reaktion jag har fått varken förr eller senare.
Citera
2011-11-08, 14:54
  #10
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grymkheft
Inte ok, jag tycker att du ska berätta om detta för flickornas pappor, så att du kan få känna deras syn på saken.





Till TS.
Jag tycker du ska söka någon slags hjälp för detta.
Även om man kan tänka att det var blottar grejer du tände på så är det INTE normalt att du tände på att blotta dig för ett barn.
Dra till en park och blotta dig för en kvinna med 30 årskris istället.


Det är skrämmande att ex ensamstående pappor inte ska kunna ta sina döttrar till badhuset utan att riskera att något pervo ska fantisera om deras barn (säger inte att TS fantiserar) eller tänder på att blotta sig för dom
Citera
2011-11-08, 17:33
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phal-o-Fuch





Till TS.
Jag tycker du ska söka någon slags hjälp för detta.
Även om man kan tänka att det var blottar grejer du tände på så är det INTE normalt att du tände på att blotta dig för ett barn.
Dra till en park och blotta dig för en kvinna med 30 årskris istället.


Det är skrämmande att ex ensamstående pappor inte ska kunna ta sina döttrar till badhuset utan att riskera att något pervo ska fantisera om deras barn (säger inte att TS fantiserar) eller tänder på att blotta sig för dom

Haha hur hade du tänkt att man ska kolla om någon fantiserar om ett barn? Eller att de tänder på att blotta sig (förutom det uppenbara då) ? Enda sättet att undvika de riskerna är nog att inte placera barnet i ett omklädningsrum för män.
Citera
2011-11-08, 18:39
  #12
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Haha hur hade du tänkt att man ska kolla om någon fantiserar om ett barn? Eller att de tänder på att blotta sig (förutom det uppenbara då) ? Enda sättet att undvika de riskerna är nog att inte placera barnet i ett omklädningsrum för män.



det är ju det som är det skrämmande det går inte att se vilka människor som är såna (om det inte är riktigt uppenbart)
Men jag tror inte så många pappor tänker på att där e såna svin i badhusen... tror inte att någon hade tagit in sina barn där isåfall (isåfall är man inte riktigt stabil i skallen sj)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback