Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-07, 21:57
  #1
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Ett viktigt meddelande från musikmoderatorerna:

Eftersom vi inte vill att forumet fylls med onödiga trådar som efterfrågar musik, ex. "Jag letar efter Hoola Bandoola Bands 'Keops Pyramid', nån som vet var jag kan hitta/ ladda ner/kan fixa den åt mig?", vill vi med denna tråd uppmana er att använda den stora request-tråden som ligger i fildelningsforumet.

Länk till request-tråden.

Detta dels för att underlätta för oss moderatorer i vårt arbete, och dels för att musikforumet ska bli så användarvänligt som möjligt för alla besökare. Problemet med request-trådar är att de inte tillför någon diskussion och därför skräpar ner, så att bra diskussioner trängs undan. Det är därför den samlade tråden existerar.

Hädanefter gäller alltså NOLLTOLERANS mot sådana trådar här i musikforumet. Söker ni efter en låt/ett album/en musikvideo, ska ni ta det i request-tråden ovan. Postas en request-tråd här i musikforumet, leder det till en varning för 0.02 (Felplacerad tråd).

Fortsätt att skapa intressanta diskussioner här i musikforumet, men om ni har sådana efterfrågningar, ta dem där de hör hemma. Tack för er uppmärksamhet!

Mvh/musikmoderatorerna
__________________
Senast redigerad av JazzIsNotDead 2012-12-31 kl. 12:43.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback