Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-07, 19:57
  #1
Medlem
Nej nu fan är jag sur asså!!!!

Ska förklara allt:

Jag förhandsbokade Battlefield 3 av Webhallen, samt Skyrim.

Fick inte Battlefield 3 på en vecka så ringde dom, sa nått om driftproblem och skickade ett nytt.

Nu har jag inte fått det heller med posten!!

Känner mig helt lurad och bedragen på pengarna, samt på min tid. Alla mina vänner spelar redan Battlefield och här sitter jag och tråkar om dagarna. Känns inte ens kul om man fick det i hand längre.

Enda jag bryr mig om nu är att jag vill avbeställa mitt Skyrim från dom.

Enda jag kan tänka mig gått fel är eftersom jag inte angett en c/o address, men hur fan ska man veta sånt när Webhallen inte har någon c/o att fylla i när man beställer?!

Hur ska jag göra nu då? Tror ni mina brev ligger på det lokala postkontoret eller har de skickats tillbaka? Om de låg på kontoret kan jag ens hämta ut dom utan någon sorts avi kod?

Vad kan hända om jag ringer Webhallen och kräver att få mitt spel avbeställt samt pengarna tillbaka på mitt Battlefield 3?

Tack på förhand.
Citera
2011-11-07, 20:08
  #2
Medlem
Se till att få tummen ur röven då och palla dig iväg till det "lokala postkontoret" och fråga om de har något BF liggandes då. Idiot.
Citera
2011-11-07, 20:29
  #3
Medlem
De ger inte ut post till vem som helst utan ett avi, blondhuvud.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback