• 1
  • 2
2011-11-06, 18:38
Medlem
Hej,

Under sexakten fastnade ett föremål i rumpan i detta fallet är en fyrkantig is-kub (plast runt-om och vatten innuti) på 2-3cm i diameter som nu inte går att få ut även efter flera toabesök, nu efter 2-3 dar börjar det göra lite ont ända upp i magen.
Har ni några förslag hur jag skulle kunna få ut detta enklare eller vad ni tycker att jag ska göra?

Hoppas jag postade i rätt sektion,

Tack på förhand!
Citera
2011-11-06, 18:40
Medlem
BlueStars avatar
E&S --> M&H

/Mod
Citera
2011-11-06, 18:40
Medlem
millitezlas avatar
eh...diameter? var det inte en kub?
Citera
2011-11-06, 18:41
Medlem
RutSvenssons avatar
Uppsök läkare. Gå till vårdscentral
Citera
2011-11-06, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Uppsök läkare. Gå till vårdscentral

Okej det ska jag göra imorgon då! Någon som har en aning om hur dom går till väga för att få ut detta föremål?
Citera
2011-11-06, 18:54
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBouncingSven
Okej det ska jag göra imorgon då! Någon som har en aning om hur dom går till väga för att få ut detta föremål?

Om det inte sitter för långt upp så blir det plasthandske på farbror doktors hand sen är det bara att tänka sig till en vacker plats medans han rotar runt där inne och försöker få tag i föremålet är det därimot för långt in så har dom väl verktyg som dom sticker in...
Citera
2011-11-06, 19:09
Medlem
Celenos avatar
Det är av dessa anledningar jag blev IT-tekniker istället för doktor.

Känner du kuben om du kör upp ett finger? Kan du inte klämma och guida med ett finger samtidig?
Citera
2011-11-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Det är av dessa anledningar jag blev IT-tekniker istället för doktor.

Känner du kuben om du kör upp ett finger? Kan du inte klämma och guida med ett finger samtidig?

Jag kan inte känna den med ett finger så jag antar att den sitter längre upp.
Citera
2011-11-06, 20:01
Medlem
vonFlaxs avatar
Hehe, bra jobbat! Prova med en dildo nästa gång, du lär ha rejält med oflyt om även den försvinner in i grottan. Lycka till med det fortsatta utforskandet av dig själv!
Citera
2011-11-06, 20:36
Medlem
Omiis avatar
Det kan inte skada din kropp, bara trycka emot lite därför känner du troligen något sorts tryck, i värsta fall måste de göra ett snitt för att ta ut det ._., hoppas du lärt dig en läxa i framtiden.
Citera
2011-11-06, 21:08
Medlem
Kariminells avatar
Ät en massa bönor och försök fisa ut kuben, har du tur så flyger den ut jävligt kraftigt.
Citera
2011-11-06, 21:15
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBouncingSven
Hej,

Under sexakten fastnade ett föremål i rumpan i detta fallet är en fyrkantig is-kub (plast runt-om och vatten innuti) på 2-3cm i diameter som nu inte går att få ut även efter flera toabesök, nu efter 2-3 dar börjar det göra lite ont ända upp i magen.
Har ni några förslag hur jag skulle kunna få ut detta enklare eller vad ni tycker att jag ska göra?

Hoppas jag postade i rätt sektion,

Tack på förhand!

Med all respekt men är det inte bättre att åka till akuten direkt? Har Lennart Swahn gjort det borde du också kunna åka in
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in