2011-11-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Visst är det ofta lillebrorsan som är rebellen, men det är ganska tätt mellan killarna, så det har inte varit mer tid för storebror särskilt länge. Och jävla störig och "vevig" som Erik verkar vara är inte de flesta rebelliska lillbrorsor.

Hursomhelst är killen just den typ av sextonåring som verkligen ska ha stenhårda tidsgränser, och absolut inte springa omkring på Stureplan mitt i natten.

Lundsberg kanske inte är nån dum idé, faktiskt.
Har du sett bilderna från festerna på lundsberg? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150398269365411&set=a.10150398252 290411.625082.610150410&type=3&theater

EDIT: Förlåt, det där kanske inte var Lundsberg- men detta är det :https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150344576276227&set=a.10150202714 891227.311632.622381226&type=1&theater
Senast redigerad av grodanbollekalle 2011-11-06 kl. 19:32.
Citera
2011-11-06, 19:31
Medlem
D0ZZYs avatar
Det saknas ju ungefär fyra femtedelar av hela historien i båda aftonbladet och expressen. usch.
Dom nämner inte att han och hans 5 st kompisar har stått och sparkat på 2 15åringar som ligger ner, hoppat på dem samt slagit dem. Han skrek även "jag ska förnedra dig din jävla neger" till min lillebrors vän.
Citera
2011-11-06, 19:32
Medlem
greenbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Sonen är en sk "näthatare". Så här skriver han om Mona Sahlin

"hahahahahahaha hon är så läskigt ful! va så kul att se henne så läskigt förnedrad. Var så nära att fråga henne "var det så här ful och äcklig du kände dig när min pappa körde över dig i valet?"

http://img507.imageshack.us/img507/6311/erikreinfeldt.png

Vad gör en 16 åring ute på Stureplan mitt i natten för övrigt?

Det där är väl ändå inte Reinfeldts son?
Citera
2011-11-06, 19:32
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klassiskt
Varför är du naiv och sväljer allt med hull och hår? Du tror inte att det hade blivit ett himla liv om SÄPO hade ryckt ut 6 gånger? Det är uppenbarligen en hel del trolleri i tråden.
Naiv? Det är snarare du som är blåögd och inte tror att det hänt. Sex stycken utryckningar är ingenting, trodde faktiskt att det skulle varit bra många fler..Du om någon är ett troll som vill sprida desinformation..
Citera
2011-11-06, 19:34
Medlem
Men är inte det här något som är relativt vanligt för just pojkar. Han har väl mycket på grund av sin DAMP hamnat i ett ogynnsamt socialt umgänge som förser honom med en del dåliga influenser, dessutom är han i puberteten (hormoner som är i farten, övervinnlighetsider som förmår dem att kasta sig in i dylika riskbeteenden). En social produkt starkt präglad av den egocentricitet som är så typisk för dagens urbana tonåringarna. Helt enkelt en upprorisk tonårs period som är över om något år.
Citera
2011-11-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greenbatman
Det där är väl ändå inte Reinfeldts son?
Jo, det är det. hans nick på fejjan
Citera
2011-11-06, 19:35
Medlem
judepacykels avatar
Komiskt att detta skulle bli ett så intressant ämne när man själv har BEVITTNAT det skedde. Jag var på stureplan i fredags o såg hela händelseförloppet: en kille i orange jacka började tjaffsa mot Reinfeldts son och de började då putta på varandra som sedan avslutades med ett diverse slag. Sedan fick killen i orange jacka o en annan snubbe, som tydigen också varit inblandad, åka polisbil o utanför stod massa knattar och tog foto... End of story!
Citera
2011-11-06, 19:35
Medlem
säkert nån mer än mig som sagt det här... jag var på en fest för länge sen där unge herr reinfeldt och hans polare också tillbringade kvällen. de mest osköna någonsin kan jag säga, skulle börja bråka för inget och ville slåss. ouppfostrade wannabe- bratz med dålig självkänsla
Citera
2011-11-06, 19:36
Medlem
En del berkar ju ha lite inside info här. Vad är det för typer som Lill-Reinen hänger med? Verkar vara lväldigt olika bud på diverse gissningar. Nån som känner någon i gänget etc? Vore mkt intressant.[/quote]

Erik R hänger med Djursholm och Täby folk. Han känner folk på Östermalm, Lidingö, Saltis och
Bromma. Han är även på fester i dessa områden. Har träffat honom ett antal gånger. Erik är ofta väldigt full och dräggig. Jag har vänner som avskyr honom och vänner som gillar honom. Får en känsla av att folk hänger med honom just för att han är statsministerns son. Han är även extremt kaxig mot dem han inte gillar. När jag har pratat med honom får jag känslan av att han kan vara trevlig.
Citera
2011-11-06, 19:36
Moderator
manamanahs avatar
Kommer tidningarna börja skriva om hur han verkligen beter sig när han fyller 18 tro?
Har svårt att tro att det någinsin kommer att bli hyffs i grabben, så jag väntar och hoppas!
Citera
2011-11-06, 19:39
Bannlyst
Är han fortfarade invandrarkritisk?
Citera
2011-11-06, 19:39
Medlem
Klassiskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Naiv? Det är snarare du som är blåögd och inte tror att det hänt. Sex stycken utryckningar är ingenting, trodde faktiskt att det skulle varit bra många fler..Du om någon är ett troll som vill sprida desinformation..

Nu har jag till skillnad från dig och de flesta andra här en ganska bra bild över vad som har hänt och vad som inte har hänt, och jag håller definitivt med om att killen har attitydproblem. Men du tror inte att om Erik hade "tryckt på sitt överfallslarm" sex gånger sedan i våras, hade detta framkommit och skrivits om tidigare i tråden, när många bekanta har gjort sig hörda? Att jag kritiskt ifrågasätter ett påstående som uppenbarligen verkar skumt är inte att sprida desinformation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in