Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-11-08, 23:53
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjofflan
När va detta? Var det precis innan som han blev påkörd? Så den bussen hann alltså stanna?
Ja detta var innan han blev påkörd, han ska ha skrikit döda mig döda mig när han var i bussen där tjejerna satt och även hotat dom med kniv. Sen sprang han ut. Vet inte om han såg den kommande bussen eller om det var en olycka. Tragiskt att narkotika ska förstöra människor.
Citera
2011-11-08, 23:57
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjofflan
När jag såg honom så vinkade han med armarna, så som att han ville ha hjälp med något, (alltså innan olyckan) någon som vet nåt om detta??
Det var så busschauffören såg mannen och antagligen därför chaffören hann med att bromsa när han sprang ut framför den.
Citera
2011-11-09, 08:22
  #27
Medlem
PownitZs avatar
Hans son gissar att han använt sig av heroin eller liknande drog. Det som gör allt ännu mer tragiskt är att han ringde sin son 4 timmar innan olyckan.
Citera
2011-11-09, 10:49
  #28
Medlem
jag vet att han hade händerna rakt upp även strax innan swebus bussen körde på honom. när jag såg honom så hade han ingen kvin i handen, men om han skrek att han ville dö, känns det inte mer som ett självmordsförsök mer än som en olycka? Eller är det enbart pga drogerna som det blev som det blev?
__________________
Senast redigerad av tjofflan 2011-11-09 kl. 10:52.
Citera
2011-11-09, 12:31
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjofflan
jag vet att han hade händerna rakt upp även strax innan swebus bussen körde på honom. när jag såg honom så hade han ingen kvin i handen, men om han skrek att han ville dö, känns det inte mer som ett självmordsförsök mer än som en olycka? Eller är det enbart pga drogerna som det blev som det blev?
Ja det är ju frågan.. Men så jag ser det verkar det mer vara självmord.
Citera
2011-11-12, 04:25
  #30
Medlem
PownitZs avatar
Så mycket som jag vet hade han ingen anledning att ta självmord. Kan vara så att han blev lite väl konstig av det han tog i fick för sig att han skulle det. Har själv inte testat droger liknande heroin så kan inte riktigt svara på om man plötsligt kan få för sig nåt sånt ifall man tagit.
Citera
2018-06-05, 02:08
  #31
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PownitZ
Så mycket som jag vet hade han ingen anledning att ta självmord. Kan vara så att han blev lite väl konstig av det han tog i fick för sig att han skulle det. Har själv inte testat droger liknande heroin så kan inte riktigt svara på om man plötsligt kan få för sig nåt sånt ifall man tagit.

det var nog svårt för han leva dubbelliv jag kände han och han jobbade ju ett tag på behandlingshem och lekte drogfri fast han var aktiv hela tiden
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback