Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-05, 10:08
  #1
Medlem
urbex123s avatar
Jag behöver hjälp med tjejer,jag kan ta första steget lätt och allt går bra.Jag vågar/kan kommunicera och vara charmig.Jag ser inte direkt dålig ut.Med alla tjejer som jag hållt på med går det bra och jag märker att de gillar mig men sen så säger det bara stopp,då säger de till mig något i stilen - vi är bara vänner.och jag märket att de var ute efter något mer än bara vänner innan.

Som tex idag.
Jag var på "G" med en tjej som jag hållt på med och hon mot mig (MER ÄN KOMPISAR) i ungefär 1 månad.
Sen var vi hemma hos en kompis vi var runt 10-15 pers,en trevlig hemmafest.
Sedan ringer hon och vill gärna komma till hemmafesten jag är på,då tänker jag att de ska bli kul att sitta och ha trevligt och försöka hålla på med henne så jag körde på och bad henne komma.Jag hade känslor för henne alltså.
Hursomhelst så kommer hon dit och sen när jag får kontakt med henne så efter ett tag frågar hon om en av mina bästa vänner inte hade någon tjej,då stelnar jag till och säger att jag inte vet och någonstans där säger hon att vi är bra vänner (ett rätt långt snack kortfattat)
Sedan på hemmafesten så börjar hon hålla på med en av min bästa vänn.
Det var jävligt irriterande och ledset.Men som tur hängde en annan bra kompis med mig till krogen så jag blev lite uppmuntrad,han visste att jag tyckte om tjejen mycket.Men jag kan ändå inte släppa henne.

Vad gör jag för fel med tjejer? är jag för seg till nästa steget eller?
För det är inte direkt första gången det bara tar stopp!
Jag är ledsen för hur slarvigt jag skriver,har inte somnat än och är trött och full...
Citera
2011-11-05, 10:18
  #2
Medlem
rankovs avatar
var mer direkt, säg rakt ut vad din intention är, även om du bara vill knulla dom.
Citera
2011-11-05, 10:21
  #3
Medlem
Som rankov sa, var mer direkt än att bli vän-zonad.
Citera
2011-11-05, 10:34
  #4
Medlem
Sorcerys avatar
Kan också vara att du är intresserad av fel tjejer. Då måste du antingen bli den som dom tjejerna vill ha eller vara dig själv och hitta tjejer som gillar dig för den du är.
Citera
2011-11-05, 11:52
  #5
Medlem
I feel your pain bro..

Samma sak har hänt mig många gånger. Allt går skit bra till en början, sen tar det bara stopp och de blir iskalla.. Sen står man där och undrar vafan som händer.
Det är inte dig det är fel på, det är brudarna som är störda.
Citera
2011-11-05, 12:11
  #6
Medlem
Zoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbex123
Vad gör jag för fel med tjejer? är jag för seg till nästa steget eller?
För det är inte direkt första gången det bara tar stopp!
Jag är ledsen för hur slarvigt jag skriver,har inte somnat än och är trött och full...
Som tidigare skrivet i tråden kan det vara att du inte är tillräckligt direkt med dina avsikter. Men kan också vara tvärt om, att du är alldeles för på så att de tappar allt intresse.

Du får väl testa lite olika sätt.
Citera
2011-11-05, 20:06
  #7
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Det är inte dig det är fel på, det är brudarna som är störda.

självklart, men man får lära sig att arbeta runt det. om man nu vill bli en player.
Citera
2011-11-05, 20:19
  #8
Medlem
urbex123s avatar
Tack så mycket för alla tips.De flesta tjejerna går de bra med och vi går längre än vän-zonen,ja.
Snackade med en kompis och han gissade att jag var för seg som de flesta här också har sagt.
Så om jag är mer på men ändå inte "jobbigt på" så tror ni det kan fixa sig?
Men sen kan det vara olika med hur tjejer vill ha det som Zom sa.
Citera
2011-11-05, 20:25
  #9
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbex123
Tack så mycket för alla tips.De flesta tjejerna går de bra med och vi går längre än vän-zonen,ja.
Snackade med en kompis och han gissade att jag var för seg som de flesta här också har sagt.
Så om jag är mer på men ändå inte "jobbigt på" så tror ni det kan fixa sig?
Men sen kan det vara olika med hur tjejer vill ha det som Zom sa.

jag tror du löst gåtan och jag spår dig en lysande framtid. ut och så din havre nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback