Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-04, 15:43
  #1
Medlem
Jag blir alltid frågad om jag har någon flickvän eller om jag har en tjej på G.

När man säger nej så kollar dom snett på en, jag känner att jag har fått sämre självförtroende för att jag inte har en flickvän, jag har börjat skämmas när folk frågar och jag säger nej.

Skäms faktiskt över mig själv jag är snart 22år och mitt längsta förhållande va 4 månader, sen har jag haft 2 andra förhållande som höll typ i 2 veckor. Jag har alltid blivit dumpat och jag vet orsaken till det också, jag öppnar mig ingenting nästan, en av tjejerna sa till mig, varför kallar du mig inte söt m.m som du gör på sms, nu vi låg och myste.

Jag var mobbad som barn därför har jag svårt att släppa in folk nära i mitt liv. Sen är det också att jag har dåligt självförtroende tror att mitt självförtroende är dåligt p.g.a att jag har en penis under det normala snittet.
Jag har aldrig riktigt haft något sexliv, men jag har knullat några gånger,slickat fitta, sugit på goa bröst m.m. men det va ett tag sen, så jag vågar inte ragga upp någon tjej för jag är nästan helt oerfaren.

Jag ser helt okej ut, har strulat med kanske 25 brudar, hade chans till att knulla kanske 15 av dom här, men jag vågade inte pga dåligt självförtroende och penisen.

Jag vill bryta det här. Jag vill ha en tjej i mitt liv som jag älskar och hon älskar mig, jag vet att jag kommer vara en jättebra pojkvän.

Någon som har varit i någon liknande situation och kommit ur den? som kan hjälpa mig, vore hjärtligt tacksam. / Ledsen för så lång text, det va inte planerat det bara kom ur mig
Citera
2011-11-04, 15:49
  #2
Medlem
dmrkzth7s avatar
Du har ingenting att klaga på.
Du säger ju själv att en tjej dumpade dig för att du inte gav komplimanger, detta är inte så svårt att ändra på eller hur? Om du nu vill ha en flickvän, personligen förstår jag inte varför det skulle vara så oerhört viktigt, det är väl bara att fokusera på annat och vara positiv/trevlig tills nån du gillar dyker upp.
Skäms för fan inte, finns aldrig någon poäng med att skämmas.
Citera
2011-11-04, 15:50
  #3
Medlem
Cruella de Vils avatar
Penisen är inte allt, eller storleken menar jag, det är mycket teknik det handlar om. Och teknik kommer med övning. Jag tror att ditt självförtroende kan byggas upp om du utsätter dig för olika svårigheter. Svårigheter som är på lagom nivå, så att du kan få lyckas istället för att känna att du misslyckats. Börja med att ta kontakt med tjejer, inte i syfte att knulla utan bara ren enkel kontakt. När du blir uppmärksammad samtidigt som du uppmärksammar kommer du växa som person. Kontakt med andra människor främjar den personliga utvecklingen.

Och jobba med dig själv. Säg att du är bra, du är en reko kille, och sträck på dig.

Lycka till nu och ta små steg. En dag kommer du känna att ditt självförtroende börjar växa.
Citera
2011-11-04, 16:04
  #4
Medlem
Jarans avatar
Du är ju iallfall inte 25 åring som aldrig har kysst, haft sex, varit i förhållande eller ens dejtat. Du har det BRA! Finns andra som har det mycket värre än mig.
Citera
2011-11-04, 16:12
  #5
Medlem
Det är aldrig sunt att ha det där diffusa "flickvän" som enda mål. Herregud pojk, du är 22 år gammal och snackar som att livet vore slut bara för att du bangat lite ligg - ryck upp dig!

Lär dig att trivas med dig själv (och ensamhet!) tills du träffar inte vilken tjej som helst utan just den tjejen med T som du inte kan leva utan. Alla andra relationer är slöseri, enligt mig.

Den enda människan som kan göra dig lycklig är du själv... Bra början.
Citera
2011-11-04, 17:22
  #6
Medlem
mastejags avatar
Kan bara säga att jag är ganska precis likadan. Dock några år äldre med samma dåliga sexuella självförtroende och tillkorta kommande vad gäller penis storlek. Samhället idag är extremt sexinriktat och det ska vara stora kukar det ska vara grymma knull i timtal med så många man bara kan osv...fixar man inte detta är man på samhällets botten oavsett hur man är i övrigt.

Det är ett jäkla skit och vet inte hur man ska komma ifrån det...
__________________
Senast redigerad av mastejag 2011-11-04 kl. 17:24.
Citera
2011-11-04, 17:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det är aldrig sunt att ha det där diffusa "flickvän" som enda mål. Herregud pojk, du är 22 år gammal och snackar som att livet vore slut bara för att du bangat lite ligg - ryck upp dig!

Lär dig att trivas med dig själv (och ensamhet!) tills du träffar inte vilken tjej som helst utan just den tjejen med T som du inte kan leva utan. Alla andra relationer är slöseri, enligt mig.

Den enda människan som kan göra dig lycklig är du själv... Bra början.

Har varit ensam alltför länge nu flera år, mina få förhållanden hade jag vid 16-18 års åldern, så 4 år utan något förhållande. Känner mig rent ut sagt värdelös, vet inte vem jag ska vända mig till, därför skriver jag efter råd här på flashback, skulle skämmas alltför mycket om jag skulle berätta hur jag känner till någon irl. En polare sa till mig att folk kan börja tro att jag är bög bara för att jag inte haft någon på så lång tid, men det skiter jag i, är säker i min sexuella läggning.

Göra mig själv lycklig? hur då, det låter lätt men det är inte lätt i praktiken när man inte vet hur.
Citera
2011-11-04, 17:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastejag
Kan bara säga att jag är ganska precis likadan. Dock några år äldre med samma dåliga sexuella självförtroende och tillkorta kommande vad gäller penis storlek. Samhället idag är extremt sexinriktat och det ska vara stora kukar det ska vara grymma knull i timtal med så många man bara kan osv...fixar man inte detta är man på samhällets botten oavsett hur man är i övrigt.

Det är ett jäkla skit och vet inte hur man ska komma ifrån det...

Trodde nästan jag var ensam, inte för att vara taskigt nu, men fan va skönt att det är mer en jag.
Sen så läser man på olika forum folk som skriver "ähhh knulla på bara" det är faktiskt inte så lätt,
Man vill ju inte att det ska komma ut att man har liten kuk, fast jag är 22år så vet jag att mina kompisar och andra kommer prata om min lilla kuk om det kommer ut.

Det finns en till sak inte bara sexet/förhållande som förstörs av en liten kuk, utan sociala livet med kompisar också. Kan inte basta med polarna, undviker sporter som jag gillar för att man duschar tillsammans efteråt, älskar fotboll spelade när jag var yngre. Nu spelar alla mina kompisar inomhus fotboll, men jag kan inte vara med, Och ja det är inte bara strunta i att duscha, alla kommer fråga som vad fan är fel på mig isf.
__________________
Senast redigerad av jobbaridag 2011-11-04 kl. 17:34.
Citera
2011-11-04, 18:05
  #9
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobbaridag
Trodde nästan jag var ensam, inte för att vara taskigt nu, men fan va skönt att det är mer en jag.
Sen så läser man på olika forum folk som skriver "ähhh knulla på bara" det är faktiskt inte så lätt,
Man vill ju inte att det ska komma ut att man har liten kuk, fast jag är 22år så vet jag att mina kompisar och andra kommer prata om min lilla kuk om det kommer ut.

Det finns en till sak inte bara sexet/förhållande som förstörs av en liten kuk, utan sociala livet med kompisar också. Kan inte basta med polarna, undviker sporter som jag gillar för att man duschar tillsammans efteråt, älskar fotboll spelade när jag var yngre. Nu spelar alla mina kompisar inomhus fotboll, men jag kan inte vara med, Och ja det är inte bara strunta i att duscha, alla kommer fråga som vad fan är fel på mig isf.

Vet precis hur du känner och kan bara instämma i allt du skriver. Ens hela personlighet blir tillbakahållen pga det. Jäkligt trist men sant. Tror det är mycket få som kan förstå och inse hur jävla mycket man kan hata livet vissa stunder för detta..
Citera
2011-11-04, 18:18
  #10
Medlem
KloBengans avatar
Tror du måste börja med ditt självförtroende. De kollar snett på dig när du säger att du inte har en tjej? Varför tror du att de gör det. Därför att du är en sån kille som folk förväntar sig ska ha en tjej, eller i alla fall en på gång. Detta betyder att de ser och uppskattar dina kvaliteter som människa, och bekräftar dig som en omtyckbar person. Du har alltså alla egenskaper som krävs för att kunna lyckas, det faller just nu bara på att du lägger krokben för dig själv.

Storleken på herr penis spelar ingen roll, lite under snitt är framför allt inget som spelar roll. Oerfaren är du inte heller, även om du kanske inbillar dig att du är det. Du är fortfarande väldigt ung, och en hel uppsjö av människor i din egen ålder har avsevärt mycket mindre sexuell erfarenhet än vad du har. Dessutom kommer en vettig tjej inte bry sig allt för mycket om den sexuella aspekten om ni i övrigt klickar och klaffar. Om du är "på g" med en tjej, så kan jag lova dig att hon är minst lika nervös som du är över att allt ska gå bra, över att du inte ska tycka hon gör allt perfekt, över att hon ska vara för på, över hennes klädsel, smink you name it. Osäkerheten finns hos er båda, glöm aldrig det.

När du har det i åtanke, tänk på alla dina fina egenskaper. Egenskaper som din omgivning tydligt ser och bejakar. Lär dig själv att bejaka dem och gå ut och äg världen.
Citera
2011-11-04, 19:34
  #11
Medlem
Min största kärlek, killen jag var tillsammans med längst, han hade inte så stor kuk! Han tyckte också den var rätt liten men faaan vad bra han var! Älskade verkligen honom


Jag är en tjej som varit singel i stort sett flera år också. Har haft någon kille här och där några veckor, men inget seriöst. Mina bekanta brukar också fråga mig om jag träffat någon än och jag säger nej, då får jag också den där blicken du nämnde! De kollar på en som om det vore synd och samtidigt konstigt. Vissa säger ett "VA?!" "du har väl varit singel jättelänge nu, varför?.."

Så nu vet du att det finns tjejer som är med om samma sak som dig! Jag är också 22. Förstår inte riktigt varför det är så konstigt att "fortfarande" vara singel (är man gammal eller?).
Citera
2011-11-05, 03:02
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzt
Min största kärlek, killen jag var tillsammans med längst, han hade inte så stor kuk! Han tyckte också den var rätt liten men faaan vad bra han var! Älskade verkligen honom


Jag är en tjej som varit singel i stort sett flera år också. Har haft någon kille här och där några veckor, men inget seriöst. Mina bekanta brukar också fråga mig om jag träffat någon än och jag säger nej, då får jag också den där blicken du nämnde! De kollar på en som om det vore synd och samtidigt konstigt. Vissa säger ett "VA?!" "du har väl varit singel jättelänge nu, varför?.."

Så nu vet du att det finns tjejer som är med om samma sak som dig! Jag är också 22. Förstår inte riktigt varför det är så konstigt att "fortfarande" vara singel (är man gammal eller?).

hur länge har du varit singel, skulle du kunna ge mig några tips om tjejer via pm har några frågor.
vet alla typ kollar snett på en bara för man e singel folk tror jag är bög haha.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback