Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-03, 22:22
  #1
Medlem
jag skrev om mitt ex som va dum i huvudet o som jag lämnat sen fyra månader tillbaka och nu vill jag träffa nån ny! Jag vill ha sex med någon regelbundet, för fan få orgasm med nån annan än bara själv... det blir ju as trist efter ett tag!! Jag vill inte träffa dom på krogen!! hur gör ni och hur har ni gjort??? vars träffar man dom? jag vill ha hårt, skönt sex och helt utan krav!
Citera
2011-11-03, 22:23
  #2
Medlem
Wishforitnows avatar
Du gör som du precis gjorde. Du skriver en tråd om det här på flashback, för inom sekunder kommer det falla in erbjudande i din PM. Sen är det bara gå vidare därifrån, chatta över MSN, byta bilder/köra webcam och bestämma träff.
Citera
2011-11-03, 22:26
  #3
Medlem
Part0uzes avatar
eller så kollar du dina svar här https://www.flashback.org/t1704438
Citera
2011-11-03, 22:29
  #4
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Väldigt beskrivande namn på tråden må man säga.
Kan väl instämma i den förra skribentens rådgivning som hänvisade till din tidigare tråd.

Lycka till.
Citera
2011-11-03, 22:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Part0uze
eller så kollar du dina svar här https://www.flashback.org/t1704438

vad? Att jag ska rätta mig in i ledet eller? skämtar du med mig? Min sexlust behöver väl inte bli sämre bara för att jag råkat ha haft en kille som varit konstig?? eller?? eller skulle jag ha behövt bryta ihop eller något för att det skulle vara normalt eller okej? herregud! Ursäkta och förlåt men jag är inte jättesvag av mig... Jag kanske inte uppfyller könsrollen! Eller är det frågan om något annat som stör dig?
__________________
Senast redigerad av SexigaBettan 2011-11-03 kl. 23:08.
Citera
2011-11-03, 23:00
  #6
Medlem
Det lär ju regna in PM nu om inte annat...
Citera
2011-11-03, 23:03
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerToThePeople
Väldigt beskrivande namn på tråden må man säga.
Kan väl instämma i den förra skribentens rådgivning som hänvisade till din tidigare tråd.

Lycka till.

varför skulle min lust på något sätt bli sämre? alltså ni är ju ändå rätt så förbannat inskränkta, ska jag inte vilja ha sex för att mitt ex var knäpp? Jag ber om ursäkt men jag fick tydligen förmågan att kunna generalisera när jag föddes, jag är ledsen att ni behöver lida med sådant förkortande...
Citera
2011-11-03, 23:05
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caper
Det lär ju regna in PM nu om inte annat...

nä, det regnar inte in PM och det var inte det jag letde efter


Har någon nått förslag att komma med eller måste man fråga samma frågor som alla andra svenskafolket användare av FB verkar göra?
Citera
2011-11-03, 23:38
  #9
Medlem
Ogdens avatar
Justerade den informativa rubriken.

/mod
Citera
2011-11-04, 01:25
  #10
Medlem
blahablaha kan man inte få ett seriöst svar på ett halvt/ganska hyfsat ändå ställd fråga? Det va ingen kontaktannons!
Citera
2011-11-04, 02:13
  #11
Medlem
Internet är en guldgruva, gå med i någon community behöver inte vara en dejtsajt eller porrsida.
Va lagom öppen med vad du vill och invänta svar, eller kontakta lovande objekt.
Citera
2011-11-04, 03:46
  #12
Medlem
-Sleepwalker-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexigaBettan
jag skrev om mitt ex som va dum i huvudet o som jag lämnat sen fyra månader tillbaka och nu vill jag träffa nån ny! Jag vill ha sex med någon regelbundet, för fan få orgasm med nån annan än bara själv... det blir ju as trist efter ett tag!! Jag vill inte träffa dom på krogen!! hur gör ni och hur har ni gjort??? vars träffar man dom? jag vill ha hårt, skönt sex och helt utan krav!


Ett tips är att vända dig till någon du redan är bekant med... Kanske någon manlig bekant som du alltid funnit attraktiv? Kompis till en kompis.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback