Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-01, 15:58
  #1
Medlem
Halloj,
sitter just nu med ett Playstation 3 och en 3 år gammal lcd tv som bara är hd-ready och usel kvalité på.
Har även en 3 år gammal dator som är ganska seg. Nu tänkte jag köpa mig lite nytt efter en tids sparande. Jag vill ha ut maximal spelunderhållning, så frågan är ska jag köpa mig en ny speldator eller uppgradera min tv och köra PS3 istället? Och detta gäller alltså ren spelglädje så att säga. Min budget är 10 000 kr, så antingen ny tv till mitt PS3 eller ny speldator, vad kan ni farbröder ge mig för tips?
Citera
2011-11-01, 16:22
  #2
Medlem
Hade personligen kört på ny dator för det ger så mycket mer en en konsol, även om det stundtals kan vara goare att lira framför soffan är pc bäst i längden!
Citera
2011-11-01, 16:57
  #3
Medlem
soyakorvslukarns avatar
Köp en grym tv för 5000 på mellandags rean.
Då har du en bra tv och 5000 kr när nästa generations konsol kommer.
Citera
2011-11-01, 17:24
  #4
Medlem
CokaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mann1
Hade personligen kört på ny dator för det ger så mycket mer en en konsol, även om det stundtals kan vara goare att lira framför soffan är pc bäst i längden!

Jag tycker man skall köra dator för sig och spel för sig

Min nuvarande setup: Laptop + tv och PS3

jag tycker du skall lägga alla 10k på en fet jävla TV. Du kan ju koppla dator till TV med, en bra investering enligt mig, köp en 3d-ready.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback