Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-01, 01:13
  #1
Medlem
En utredning har pågått under mer än ett halvår vad gäller en enorm smugglingshärva som involverar ett rekordstort antal människor i Sverige, Norge och Tyskland. Själv är jag bland de misstänkta och fick denna information i dag av Martin på tullen i Umeå, då han också sa att jag kunde vara ganska lugn för egen del. Min roll var bara att fylla en bil - då vi råkade åka och hela skiten satte igång, så jag är en "väldigt liten pusselbit" egentligen. Och därtill vet jag i övrigt ganska lite, men kan några namn.

Någon som vet mer?
Citera
2011-11-01, 01:24
  #2
Medlem
dammens avatar
Vad smugglade ni förnått?
Citera
2011-11-01, 01:26
  #3
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
En utredning har pågått under mer än ett halvår vad gäller en enorm smugglingshärva som involverar ett rekordstort antal människor i Sverige, Norge och Tyskland. Själv är jag bland de misstänkta och fick denna information i dag av Martin på tullen i Umeå, då han också sa att jag kunde vara ganska lugn för egen del. Min roll var bara att fylla en bil - då vi råkade åka och hela skiten satte igång, så jag är en "väldigt liten pusselbit" egentligen. Och därtill vet jag i övrigt ganska lite, men kan några namn.

Någon som vet mer?

Frågor:
  1. Kul att du outar Martin på tullen i Umeå. Men jag antar att det inte är någon du gillar?
  2. Smuggling av vad?
Citera
2011-11-01, 08:09
  #4
Medlem
Tråd fanns redan. Använder den istället. Kan ta bort den här - ber om ursäkt.
Citera
2011-11-01, 08:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
Frågor:
  1. Kul att du outar Martin på tullen i Umeå. Men jag antar att det inte är någon du gillar?
  2. Smuggling av vad?

1. Nä han verkar hederlig.

2. Alkohol.

Men det fanns en tråd här:

https://www.flashback.org/p33774545
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback