Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-31, 11:39
Medlem
datajesuss avatar
1 - man är aldrig helt säker
2 - var är bilderna på 15åringen?
3 - bara tiden kan utvisa om något händer. med svensk polis, folk som använder farcebook osv så är det nog inga problem. tror till och med du kan skicka in ett erkännande direkt utan reprisalier.
Citera
2011-10-31, 11:47
Medlem
robamadeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datajesus
Det kallas barnporr och därför kommer du inte att se röken av dom bilderna på flashback.
Citera
2011-10-31, 11:59
Medlem
salxars avatar
Citat:
1 - man är aldrig helt säker
Du menar att svenska polisen faktiskt skulle orka utreda några stulna hotmailkonton?
Citera
2011-10-31, 13:57
Medlem
Heilands avatar
Du har inget att oroa dig för, svenska polisen och rättssystemet är ett skämt. Sit back and relax.
Citera
2011-10-31, 15:55
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:

Tror du verkligen att jag skulle sprida barnporr på flashback? En sak att jag slängde upp filen på internet men du får leta upp den själv.
Citera
2011-10-31, 17:01
Medlem
andr0ids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Tror du verkligen att jag skulle sprida barnporr på flashback? En sak att jag slängde upp filen på internet men du får leta upp den själv.

Du är en jävla nolla. Lägger upp nakenbilder på nån 15 åring på facebook? Varför? Skaffa ett liv vafan. Du är säkert 15 år själv. Nån random snubbe med lite kunskaper slänger upp en stor dump på flashback och hela svenska folket kommer åt och leker.

Du skrev innan att du körde utan skydd. Jag hoppas du åker fast. Eftersom du är ett omoget litet barn.
Citera
2011-10-31, 17:14
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andr0id
Du är en jävla nolla. Lägger upp nakenbilder på nån 15 åring på facebook? Varför? Skaffa ett liv vafan. Du är säkert 15 år själv. Nån random snubbe med lite kunskaper slänger upp en stor dump på flashback och hela svenska folket kommer åt och leker.

Du skrev innan att du körde utan skydd. Jag hoppas du åker fast. Eftersom du är ett omoget litet barn.

Fyller snart 19. Det var hon som hade tagit bilderna från början och skickat dom till din kille och jag gjorde det enda rätta och spred dom vidare då hon var dum nog att ha samma lösen på facebook och mail.

Klart jag körde utan skydd och mitt IP kom fram när jag försökte logga in på en tjej som använda den funktionen på facebook

Det går dock inte att bevisa att det är jag som har spridit allt.
Citera
2011-10-31, 17:37
Medlem
Citat:
Fyller snart 19. Det var hon som hade tagit bilderna från början och skickat dom till din kille och jag gjorde det enda rätta och spred dom vidare då hon var dum nog att ha samma lösen på facebook och mail.

Klart jag körde utan skydd och mitt IP kom fram när jag försökte logga in på en tjej som använda den funktionen på facebook

Borde startas en tråd "vilka har blivit spårade efter GratisBio-hackningarna"

Jag tror faktiskt iaf att de värsta incidenterna kommer följas upp noga.

Varför tror du att inte du skulle bli spårad?

Bara nyfiken, det är ju inte småsaker att tex sprida nakenbilder.
Citera
2011-10-31, 17:40
Medlem
andr0ids avatar
Citat:

Ok. Så hon hade skickat dom till sin kille. Då är det lite annorlunda kanske. (Även om det är privat och hon kunde inte veta att nån som du skulle gå igenom hennes lösenord.)
Jaja. Palla bry sig. Ditt liv.

Tycker att lösenord i framtiden ändå borde släppas krypterade på flashback, så folk själva får knäcka. Då serveras inte allt på silverfat för sådana som dig och många andra.
Senast redigerad av andr0id 2011-10-31 kl. 17:46.
Citera
2011-10-31, 17:50
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypoaktivia
Borde startas en tråd "vilka har blivit spårade efter GratisBio-hackningarna"

Jag tror faktiskt iaf att de värsta incidenterna kommer följas upp noga.

Varför tror du att inte du skulle bli spårad?

Bara nyfiken, det är ju inte småsaker att tex sprida nakenbilder.

Äh, tror inte att polisen bryr sig så mycket egentligen. Var ju snäll och gav tillbaka kontot nästan direkt och bilderna försvann från facebook.

Hade så kul under tiden jag facerapade folk så jag kan ta straff för det.

Citat:
Ursprungligen postat av andr0id
Ok. Så hon hade skickat dom till sin kille. Då är det lite annorlunda kanske. (Även om det är privat och hon kunde inte veta att nån som du skulle gå igenom hennes lösenord.)
Jaja. Palla bry sig. Ditt liv.

Tycker att lösenord i framtiden ändå borde släppas krypterade på flashback, så folk själva får knäcka. Då serveras inte allt på silverfat för sådana som dig och många andra.

Hur skulle det skada mig om mitt lösenord på flashback släpptes? Gjorde självklart en ny mail som jag reggade mig här med.
Citera
2011-10-31, 19:11
Medlem
Citat:
Äh, tror inte att polisen bryr sig så mycket egentligen. Var ju snäll och gav tillbaka kontot nästan direkt och bilderna försvann från facebook.

Hade så kul under tiden jag facerapade folk så jag kan ta straff för det.

Jisses

men det med 15-åringen måste väl ändå känts lite fel iaf?
Citera
2011-10-31, 19:16
Medlem
Citat:

Haha. Jävla snorunge, inte för att chansen är enorm men hoppas du åker dit! Ännu hellre hoppas jag att någon släkting eller kompis till tjejen lyckas ta reda på vem du är. Tro mig, då spelar det ingen roll om någon kan "bevisa" något! Lycka till med livet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in