Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-30, 22:26
  #1
Medlem
Jag är ganska tränad annars, jag dansar och styrketränar men ser på bilder att jag inte har så fin haka. Hur fan får man bort sådant där fett som är precis under hakan. Jag tränar ju och tydligen säger jätte många att man ska träna över huvud taget för att få bort det men varför har jag det isf??
Citera
2011-10-30, 22:30
  #2
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Går inte att förbränna fett på ett specifikt ställe på kroppen. När din kropp inte kan förbränna fett någon annanstans kommer du således bli kvitt även detta fett.

Var fettet väljer att sätta sig är relativt individuellt.
Citera
2011-10-30, 22:32
  #3
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
En del har ju med naturen inte haft fördelen att få ett alltid så attraktivt hakparti tex kronprinsessan Victoria, mr Bean mm. Så ifall så är fallet är ju det enda som hjälper operation. Men om det nu är som du säger fett så kör på ovanstående inläggs tips.
Citera
2011-10-30, 22:34
  #4
Medlem
vivalamexicos avatar
tugga mycket tuggummi. Det bygger upp dualus hakius och får din haka att bli mer slimmad.
Citera
2011-10-30, 22:37
  #5
Avstängd
Aktualiseras avatar
Deffa deffa. Om inte annat så kommer du få se din kropp mer deffad än någonsin.
Citera
2011-10-30, 22:46
  #6
Medlem
opuspocuss avatar
Undvik för mycket gh och tren också, överdriven anabolism får även musklerna under hakan att växa, vilket förstärker intrycket av ditt redan existerande fett.
Citera
2011-10-30, 22:48
  #7
Avstängd
Aktualiseras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opuspocus
Undvik för mycket gh och tren också, överdriven anabolism får även musklerna under hakan att växa, vilket förstärker intrycket av ditt redan existerande fett.

Nu skriver han iofs aldrig att han sitter med sprutan i röven.
Citera
2011-10-30, 22:53
  #8
Medlem
opuspocuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktualisera
Nu skriver han iofs aldrig att han sitter med sprutan i röven.

Man vet aldrig vad en desperat person i behov av ett slimmat hakparti får för sig.
Citera
2011-10-30, 23:44
  #9
Avstängd
MagnusGadaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
En del har ju med naturen inte haft fördelen att få ett alltid så attraktivt hakparti tex kronprinsessan Victoria, mr Bean mm. Så ifall så är fallet är ju det enda som hjälper operation. Men om det nu är som du säger fett så kör på ovanstående inläggs tips.

Anton Abele också.
Citera
2011-10-30, 23:58
  #10
Avstängd
Atkinsons avatar
Går att fixa hos P-kirurgen för ca 10-15 lakan. Försök träna/banta bort det och går inte det så får du väl lägga dig på operationsbordet.
Citera
2011-10-31, 16:19
  #11
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atkinson
Går att fixa hos P-kirurgen för ca 10-15 lakan. Försök träna/banta bort det och går inte det så får du väl lägga dig på operationsbordet.
Du menar väll att han ska löpa 33ggr/vecka hoppas jag?
Citera
2011-10-31, 18:15
  #12
Avstängd
Atkinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Du menar väll att han ska löpa 33ggr/vecka hoppas jag?
Hade jag menat det så hade jag skrivit det. Jag kan föra min egen talan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback