Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-29, 14:24
  #661
Medlem
NOlies avatar
Jag har ändrat mig i fråga om dödsstraff och tycker att alla onda människor borde avlivas. Det finns ca: 6,5 miljarder människor på jorden idag och det är redan för många och borde bromsas upp och då med start med att ta bort de som har ett ont sinne dvs människor med riktigt sjuka sinnen som njuter av att se andra levande varelser plågas. Jag tycker också att man borde titta närmare på arvsmassa och se om det finns genetisk ondska och då införa avelsförbud på dessa sk sub-humans. Kan man hålla på med selektiv avel på djur så borde man även kunna göra det på människan för att på sätt undvika dålig arvsmassa.
Någon nämnde Kina här, men det borde stå Asien - där finns kanske jordens grymmaste kulturer - att med flit plåga ihjäl djur så att köttet blir mört av stress och den som sedan äter av köttet blir stark (!). Jag behöver väl knappast informera om att många av djuren som tex kokas levande är hundar och katter ..... hela Asien styrs av konstiga vidskepliga traditioner och kulturer som tex Bile bear - björnar som hålls fångna livstid i burar lika små som deras kroppar (dom kan inte lägga sig eller vända sig) för att kunna tappas på galla från slangar som sitter instuckna direkt i deras kroppar. Gallan används sedan i Kinesisk traditionell medicin. Det finns mycket grymhet i världen som många inte känner till eftersom politiker och journalister inte informerar om detta - oftast för att inte störa handeln och aktiemarknaden = evil money!
Visste ni förresten att man som hälsningsfras i Kina säger: Har du ätit idag?
Nää.... det är dags för en helt ny omstart av hela världsordningen enligt min mening.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback