Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-21, 14:09
  #1213
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Varför hänger Freddy Dodge med Hoffmans hela tiden i denna säsong? Freddy skulle ju fortsätta gräva i den där bäcken med sitt eget crew var det tänkt.
Citera
2015-11-21, 14:44
  #1214
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Varför hänger Freddy Dodge med Hoffmans hela tiden i denna säsong? Freddy skulle ju fortsätta gräva i den där bäcken med sitt eget crew var det tänkt.

Freddy bygger även Plants.. och är skaparen av big red. när de behöver ändra saker, som det längre bältet samt skruven så är det Freddy som levererar sakerna och hjälper till med monteringen då det är han som är expert på det. så han har säkert sitt guldgrävarjobb också, men hjälper till att fixa med sina maskiner på andra platser samtidigt
Citera
2015-11-21, 15:43
  #1215
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
Freddy bygger även Plants.. och är skaparen av big red. när de behöver ändra saker, som det längre bältet samt skruven så är det Freddy som levererar sakerna och hjälper till med monteringen då det är han som är expert på det. så han har säkert sitt guldgrävarjobb också, men hjälper till att fixa med sina maskiner på andra platser samtidigt
Jag får känslan av att han är hos Hoffmans mer eller mindre hela tiden, men jag kan ju ha fel...
Citera
2015-11-21, 16:36
  #1216
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Jag får känslan av att han är hos Hoffmans mer eller mindre hela tiden, men jag kan ju ha fel...

har bara sett honom i samband med installationerna av de nya tillbehören änsålänge
Citera
2015-11-27, 13:08
  #1217
Moderator
Arne.Ankas avatar
dOM HAR det inte lätt nu.
http://www.dn.se/ekonomi/guldpriset-...sta-pa-sex-ar/
Citera
2015-11-27, 15:20
  #1218
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
Freddy bygger även Plants.. och är skaparen av big red. när de behöver ändra saker, som det längre bältet samt skruven så är det Freddy som levererar sakerna och hjälper till med monteringen då det är han som är expert på det. så han har säkert sitt guldgrävarjobb också, men hjälper till att fixa med sina maskiner på andra platser samtidigt


Monster red har han designat och byggt, inte big red. Big red tog han ju bara över och används nu av Schnabel
Citera
2015-11-27, 15:37
  #1219
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Monster red har han designat och byggt, inte big red. Big red tog han ju bara över och används nu av Schnabel

my bad hehe, blandade ihop dom, menade självklart hoffmans plant.
Citera
2015-12-19, 09:25
  #1220
Medlem
Tisdag kl 21 drar det igång.

En ny gruvsäsong drar igång när Tony tvingar bort Parker från lotten, Todd sätter upp ett väldigt stort mål och Tony berättar om sina stora planer.

http://www.discoverychannel.se/tv-ta...ay&filter=1800

Klockan 20:00 kan man se Gold Rush: The Dirt

Matt Rogers slår sig ner med Hoffman-gänget för att prata om den nya säsongen, och Parker berättar mer om den förra säsongens dramatiska slut.
Citera
2015-12-19, 10:42
  #1221
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viskorven
Tisdag kl 21 drar det igång.

En ny gruvsäsong drar igång när Tony tvingar bort Parker från lotten, Todd sätter upp ett väldigt stort mål och Tony berättar om sina stora planer.

http://www.discoverychannel.se/tv-ta...ay&filter=1800

Klockan 20:00 kan man se Gold Rush: The Dirt

Matt Rogers slår sig ner med Hoffman-gänget för att prata om den nya säsongen, och Parker berättar mer om den förra säsongens dramatiska slut.

I USA är de på avsnitt 7 eller 8, och samtliga finns tillgängliga på nätet
Citera
2015-12-20, 18:53
  #1222
Medlem
Usa har kommit till avsnitt 10 och det är väl ungefär nu saker och ting verkar börja röra på sig : )
Citera
2015-12-21, 01:39
  #1223
Medlem
Följt serien på nätet, dock ligger jag efter 1 eller 2 säsonger.
Då dom kör igång nästa säsong räknar jag med att vara ikapp.

Riktigt bra serie än om jag lessnat lite och ser annat nu
men favoriterna är ju Hoffmans med Todd och Jack i spetsen.
Citera
2015-12-23, 00:41
  #1224
Medlem
Har sett och tycker det är underhållande att kolla på
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback