Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-25, 20:24
  #85
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kramerkramer
Hahaha underbart

Jag försöker inte hitta nån random att spela med efter klockan 19 på kvällarna. Då ska tydligen alla killar ut och ragga

Hmm, tack för tipset
Citera
2013-01-04, 15:32
  #86
Medlem
addicted78s avatar
Har raggat på en tjej med snygg visningsbild på wf i över en vecka. Kom just överens att vi ska ses snart. Hon mailar över en bild på sig själv och vad ser jag, jo en stor bild på en ådrig kuk!
Flera timmars raggande bortkastat, säkert nån av er era jävlar!
Citera
2013-01-04, 15:40
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addicted78
Har raggat på en tjej med snygg visningsbild på wf i över en vecka. Kom just överens att vi ska ses snart. Hon mailar över en bild på sig själv och vad ser jag, jo en stor bild på en ådrig kuk!
Flera timmars raggande bortkastat, säkert nån av er era jävlar!

Haha. Skulle vart kul att se din min när du kollade bilden.
Ett blev till

Om du uppskattar längden på den till en bra bit över 25cm så är det nog någon härifrån.
Citera
2013-03-02, 18:14
  #88
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Alltså fy FAN vad äckliga killar är (är själv kille så ingen feminist eller så...). Jag testade för skojs skull att byta namn till något tjejigt och lade in en bild på en hyfsat snygg tjej. Tog tre randoms och alla var killar. Tro fan om inte VARENDA EN började lägga ord som SÖT, HET och SEX. Sedan började de chatta och ragga därigenom i stället.

Varför är killar så jävla desperata för? Vad tror ni själva att oddsen är att få ligga via ett JÄVLA SPEL? 1 på 95 miljarder ungefär.
Citera
2013-07-27, 08:27
  #89
Medlem
Har spelat ganska mkt, har en bild på mig själv. Tycker inte att det är ett stort problem. Ngn har väl kommenterat att det är en fin bild (jag är tjej) & börjat skriva lite. Jag brukar svara o sen skriva att jag bara vill spela. Det funkar för det mesta.
Citera
2013-07-27, 12:22
  #90
Medlem
SoFarGones avatar
Kanske borde göra en dating wordfeud app med webcam och sånt?
Citera
2013-07-27, 16:03
  #91
Medlem
MartinBrices avatar
Fan vad kukbilder man fick i ansiktet när man spelade det spelet när det kom. Till slut fick jag lägga upp en bild på mig bara för att folk skulle se att jag var kille.

Sjuka as.
Citera
2013-07-27, 16:51
  #92
Medlem
Jag har fått ligga med wordfeud som raggningsarena.
Citera
2013-10-05, 01:27
  #93
Medlem
Kan man gissa att alla man börjar spela med som direkt ger upp när de ser att man inte är tjej är bara ute efter ragg? Sjukt irriterande att lägga ner tid på första raden och sen ska nån idiot ge upp direkt. Fan gå och ragga på krogen eller nåt kåta jävel
Citera
2013-11-14, 05:45
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananskal1
Kan man gissa att alla man börjar spela med som direkt ger upp när de ser att man inte är tjej är bara ute efter ragg? Sjukt irriterande att lägga ner tid på första raden och sen ska nån idiot ge upp direkt. Fan gå och ragga på krogen eller nåt kåta jävel

Japp. Det var därför jag gick över till Betapet. Förekommer en del sådana quitters där också men inte alls i samma utsträckning eftersom Betapet har ett ratingsystem där man förlorar poäng på att hålla på sådär. På Betapet har det till och med hänt att jag, som kille, blev raggad på en gång av en tjej.. (!)... Desperat ensamstående småbarnsmamma som inte kommer ut ofta förmodar jag.
Citera
2013-11-14, 11:58
  #95
Medlem
Existents avatar
Haha men för i helvete
Citera
2017-03-22, 22:22
  #96
Medlem
Memmajemmas avatar
Har inte spelat wordfeud på flera år men började igen för några dagar sedan. Helt pga tidsfördriv och det är kul att samla poäng.

Men vad fn är det frågan om?! Tjejer tar resign och gubbarna tror det är nån dejtingapp!!?? Får massa skamliga förslag och har därför tagit bort mitt namn och bild. 90% frågar om Kik och nej det har jag inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback