Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-20, 04:54
  #157
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Wennborn har en dotter med en avdankad popsångerska från 80-talet, minns tyvärr inte namnet på denna men han har tvättat deras byk offentligt åtskilligt, sångerskan å andra sidan har tydligen förföljt honom (enligt hans egen utsago) och loggade in på hans blogg upp emot 20 ggr dagligen...

Har känt MIcke i 20 år och det är först senaste åren som något verkar ha slagit snett i skallen på honom, han har enligt mig sjunkit lägre o lägre och även om han är en grym musiker rent tekniskt så överskattar han sin egen förträfflighet något överjävligt vad gällande låtskrivandet. Han utser sig själv till någon jävla gud och ve den som säger emot honom.

Han hade en kontrovers med någon brud på Facebook för några år sedan, en tjej han tydligen känt länge och då han gafflade om att alla melodifestivallåtar var skit (kanske för att han själv inte fick med en enda det året...igen) och hon påpekade att hans kan ju inte varit tillräckligt bra då de inte kom med så rök hon från hans lista....bara några dagar tidigare höjde han henne till skyarna då hon höll med honom och sa att han var snygg (!!?!??!?!).

Han sprider skit om alla som någon gång sagt något negativt om honom, totalt flippad och bangar inte att sprida lögner och bryta emot lagen för att "hämnas" om något gjort honom illa och man gör honom illa genom att säga "jag gillar inte dina låtar"

Senaste åren har det som sagt gått rejääääält utför, han var notoriskt otrogen mot sin unga och gudomligt vackra fru och kunde inte ens ha stake nog att stå för det då hon konfronterade honom med bevis, då var hon bara paranoid och instabil..............

Mitt tips är sluta skvallra om honom för då kommer han att självdö, det finns andra musiker som är bättre och mer sympatiska

Gina Jacobi va? (FB) Gina Jacobi - MILF eller batikhäxa?
Citera
2014-01-20, 14:11
  #158
Medlem
Mikojans avatar
Wennborn har ju själv varit halvförbjuden frukt. Tillsammans med 16 är äldre Py Bäckman. Ja, t o m gift
Citera
2014-01-20, 18:25
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CourtneyLove
Jag håller med om allt. Han är en patetisk före detta som nu blivit en gammal världsfrånvarande kverulant. Bitter och har inget mer att komma med... Sad... Fast jag undrar om det inte är Nathalie själv som skrivit ovanstående... " gudomligt vackra fru... ?"
Helt ok. Även om du var en unge när ni träffades så tror jag du är cool.

Men hon var ju gudomligt vacker! Synd att hon lät sig luras av Micke och synd att han blivit så jävla oskön de senaste åren. Förr kunde han få en att garva så man dog, nu håller man på att dö av helt andra anledningar.
Citera
2014-03-16, 22:49
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruzan
Men hon var ju gudomligt vacker! Synd att hon lät sig luras av Micke och synd att han blivit så jävla oskön de senaste åren. Förr kunde han få en att garva så man dog, nu håller man på att dö av helt andra anledningar.

Tittar man på Ratsit djupare och dumpar av denne föredettings tidigare klagobloggar står allt ganska klart kan man tycka.

A: Han gifte sig med denna unga naiva inte ont anande tjej för att göra exet den så kallade batikhäxan som han blev dumpad av svartsjuk.
B: Han gifte sig också med anledning av att komma över ett nytt personnummer som ej var eftersökt av skattemydigheten och kronofogden.

Kverulant beteendet är kanske en variant på att tigga och få pengar eller tjänster utförda utan att göra rätt för sig eller försöka vinna medlidande och medömkan kanhända. Kansle ett evigt klagande till en ny naiv figur hamnar på kroken kan man kanske tänka sig.
Citera
2014-03-18, 20:47
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

senaste åren som något verkar ha slagit snett i skallen på honom, han har enligt mig sjunkit lägre o lägre och även om han är en grym musiker rent tekniskt så överskattar han sin egen förträfflighet något överjävligt vad gällande låtskrivandet. Han utser sig själv till någon jävla gud och ve den som säger emot honom.

Han hade en kontrovers med någon brud på facebook för några år sedan, en tjej han tydligen känt länge och då han gafflade om att alla melodifestivallåtar var skit (kanske för att han själv inte fick med en enda det året...igen) och hon påpekade att hans kan ju inte varit tillräckligt bra då de inte kom med så rök hon från hans lista....bara några dagar tidigare höjde han henne till skyarna då hon höll med honom och sa att han var snygg (!!?!??!?!).

Han sprider skit om alla som någon gång sagt något negativt om honom, totalt flippad och bangar inte att sprida lögner och bryta emot lagen för att "hämnas" om något gjort honom illa och man gör honom illa genom att säga "jag gillar inte dina låtar"


Ett tidigare inlägg i denna tråd gällande denne föredettings överskattning av egna förmågan gällande tillverkning av musikverk gjorde mig nyfiken på denna avdankade föredettings nuvarande verk. Avsatte några få minuter på att lyssna på några korta klipp med denne föredettings senaste musikaliska verk.

Inte undra på att denne är en föredetting förutom att man kom på denne med byxorna nere, skägget i brevlådan och desutom olagligt bägge händerna nedstoppade i kakburken, vilket i sin tur förmodligen har havererat tidigare och kommande samarbeten plus eventuell dåvarande profesionell status.

Musikverken är avmätta och obekvämt pretto som inte levererar. Ingensomhelst glöd eller passion och gammalt på ett dammigt sätt. Endast texternas småputtrighet räddar allt från fullständigt magplask. En tonårig musiker med glöd och passion bestyckad med endast en laptop och ett keybord springer åttor kring dessa avmätta verk.
Anrättningarna gör mig deprimerad och låg. Måste nog tvätta bort den obehagliga känslan av smuts med något upplyftande eller ta en dusch.

Tydligen har denne varit en föredetting en längre tid utan att ens själv förstått det. Begriper förmodligen inte eller vill inte begripa begrepp som samtid och kontemporär.

Självinsikt och närvarande i nuet? Nej förmodligen inte alls...

-Vill man låta gammalt ska det vara nytt och glödande hett med en gammal tvist, inte tvärtom-
Citera
2015-04-17, 22:17
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KejjoK
Stor tråd med nästan bara en hand full närmast sörjande som blivit trampade på? Annars brukar vanliga musiker inte få så mycket uppmärksamhet förutom just Wennborn eller kaniske hans polare Tommy Denander och några likande. Verkar annars ha rätt bra musiker sällskap för att vara det du här kallar före detta. Båda dom sticker tydligen en del folk ögonen? Fast uppenbart medvetet dessutom. Det blir lite väl uppenbar när du använder så många försök till slag kraftiga ord att du blivit lite personligt över körd.


http://finest.se/beriderskan/

Mickes senaste hatkampanj. Sjuk människa. Det måste vara så..
Citera
2015-04-25, 09:08
  #163
Medlem
jabberwoks avatar
Ett mönster han repeterar. Han har skrivit otaliga bloggar där han vältrar sig i självömkan och uttrycker hat mot tjejer som lämnat honom.

Känner personligen en tjej som under flera års tid blivit uthängd och bespottad på en av hans bloggar. Hon har t.o.m. polisanmält honom för ofredande och stalkning. Har med fasa läst ytterligare en blogg där han fullständigt gjort ned en annan tjej.

Den blogg som länkas här ovan verkar ju fin och känslofylld men you just wait and see. Snart börjar hatet bubbla även i de texterna ska ni se.

Är nog bara en tidsfråga innan herr W dyker upp i tv i "Stalker" eller i "Uppdrag granskning".

Besök W:s Facebooksida får ni se. Där är han fullständigt urskillningslöst och använder en våldsförhärligande hatvokabulär som bara en psykopat kan vara upphov till.

Tragisk figur.
Citera
2015-05-30, 23:42
  #164
Medlem
janibollens avatar
Kajsa Evergreen är en extrem medelmåtta inom ridsport Hon har hankat sig fram genom att hänga med 65-70 åriga gubbar som under korta perioder ger henne oskälig ersättning för att ta hand om “deras hästar”. Hon har fruktansvärt dåligt rykte privat och bland hovslagare med mera. Kanske för att hon försöker använda sig av “andra resurser” istället för att ta vanlig faktura om man ska tro rykten? Hon är tydligen expert på att bränna broar och lämna kaos bakom sig sedan många år. Anses av en hel del som ren paria inom hästbranschen.

Ingen av Wennborns vänner kan förstå varför han ägnat henne så mycket tid och ork under tre års tid . Han har gjort allt och lite till för denna vidriga människa som inte gjort annat än svikit , bedragit och ljugit.
Citera
2015-05-31, 11:13
  #165
Medlem
Lattemacchiatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Kajsa Evergreen är en extrem medelmåtta inom ridsport Hon har hankat sig fram genom att hänga med 65-70 åriga gubbar som under korta perioder ger henne oskälig ersättning för att ta hand om “deras hästar”. Hon har fruktansvärt dåligt rykte privat och bland hovslagare med mera. Kanske för att hon försöker använda sig av “andra resurser” istället för att ta vanlig faktura om man ska tro rykten? Hon är tydligen expert på att bränna broar och lämna kaos bakom sig sedan många år. Anses av en hel del som ren paria inom hästbranschen.

Ingen av Wennborns vänner kan förstå varför han ägnat henne så mycket tid och ork under tre års tid . Han har gjort allt och lite till för denna vidriga människa som inte gjort annat än svikit , bedragit och ljugit.



Det lilla jag har läst så undrar jag vem egentligen denna Kajsa är....

Hon verkar ju vara ute efter rika "gubbar" som hon kan utnyttja på alla möjliga sätt utan några skrupler.
Och att bedra, ljuga & svika är det värsta man kan göra.
Undrar om hon tänker på att det hon gjort mot andra kommer hon få tillbaka.

Stackars Wennborn som har råkat ut för henne som bara verkar ha utnyttjat honom för egen vinnings skull.
Hur kan den där Kajsa bara kan leva med det?
Citera
2015-05-31, 11:42
  #166
Medlem
Forever Winters avatar
Wennborn var underhållande när han hängde i swnet.musik i slutet av 90-talet. Fantastiskt roliga diskussioner. Nu verkar han ha blivit gammal och gaggig. Tråkigt!
Citera
2015-05-31, 12:08
  #167
Medlem
Men herregud! Ser ni inte att det är en sjuk människa, kanske psykopat som skriver bloggen? Som förföljer, trakasserar, och spelar fult? Kärlek tar slut, folk gör misstag, men de flesta går vidare utan att starta en smutskastningskampanj. Lägg inte skulden på henne, dessutom hör vi ju bara hans version av "sanningen".

http://finest.se/beriderskan/2015/05/18/hakanimarken-2/ Här radar han ju upp en del vad han håller på med. Det är inte friskt!
Citera
2015-05-31, 12:57
  #168
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somiq
Jo jag har läst bloggen. Men hur vet vi att det han säger om henne är sant? Det enda vi har att gå på är ju det han skriver. Och det tycker jag inte verkar friskt. Varför ens skapa en blogg om det, med förhoppningen att hänga ut henne, varför inte bara läka och gå vidare. Livet är tufft, men man har ansvar för sina egna handlingar.

Det kan finnas många orsaker till att man startar en blogg . Jag tror att han helt enkelt behöver skriva av sig. Inget konstigt med det. Många som bloggar av den orsaken . Han har uppenbarligen blivit väldigt sårad av Kajsa.

Vad är det som inte verkar friskt i det han skriver?? Jag tycker att det är Kajsa som inte verkar frisk . Inte MW
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback