Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-29, 21:43
  #1
Medlem
searchfunctions avatar
Såg precis att Total Biscuit lagt upp en video där han nämner att på söndag, den 30 okt - alltså i morgon- Ska han göra en 12 timmar lång, live stream "WTF is..."* med, som han nämner upp till 40 olika spel. Det de får in från adsen doneras till en organisation som ger rent vatten till 3e världen.
Själv kommer jag knappast se hela, men kanske titta in lite då och då.
http://youtu.be/IFaIf-oO3YQ

* "WTF is..." är ett första intryck av spel, alltså ofta första gången han spelar dem och kommenterar medan han spelar.
Citera
2011-10-29, 22:10
  #2
Medlem
Platonfreaks avatar
Just det ja, mycket riktigt. Han har snackat om detta ett bra tag nu, tydligen är det för att fira över 500 000 prenumeranter på tuben.

Kollar kanske lite jag med, nån som vet vilka spel han ska visa? Kör han lite LoL så kollar jag gärna in då jag ofta finner hans videos jävligt underhållande.
Citera
2011-10-29, 23:32
  #3
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platonfreak
Just det ja, mycket riktigt. Han har snackat om detta ett bra tag nu, tydligen är det för att fira över 500 000 prenumeranter på tuben.

Kollar kanske lite jag med, nån som vet vilka spel han ska visa? Kör han lite LoL så kollar jag gärna in då jag ofta finner hans videos jävligt underhållande.
Aa jag tror att han kommer att lira lite LoL, tror att han sa det i någon av hans senaste videor. Svårt att hålla koll på alla videor då det blir en helvetes massa när alla inom gamingcommunityn drar varit Blizzcon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback