Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-10-31, 17:43
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Screenshot
Men 90% av folket vill ej spela på konsoll eftersom att grafiken är dubbelt så dålig, och styrningen ska vi inte ens tala om.... FPS spel är tillför PC!!

90% plocka du från arslet.
Citera
2011-10-31, 20:42
  #38
Medlem
fbfan86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnodeb
har prövat detta med och det fungerade inte heller tyvärr....
Har även prövat att stänga av det i routern utan resultat.

Samma här... Riktigt frustrerad just nu...
Citera
2011-10-31, 23:47
  #39
Medlem
Gnodebs avatar
Mina problem har helt random slutat fungera...
Prövade att sänka grafiken aningen men vet inte om det var det som gjorde det.

I alla fall så fungerar det för mig nu. Kan inte riktigt säga varför..(?).

Men för er som också prövat ALLT. Sätt grafikinställningarna på auto och möjligen sänk upplösningen en aning.
Citera
2011-11-02, 05:16
  #40
Medlem
gallogrupps avatar
Utmärkt guide gjord av mig för alla på fb, plus i kanten är ju att den är på svenska
Ska tydligen också hjälpa mot invites problem (att du inte får upp ett fönster när någon invitar dig till en server tex)
https://www.flashback.org/t1702739
Citera
2011-11-03, 14:03
  #41
Medlem
Hittade på nåt forum att man kan försöka installera om Punkbuster. Här är iaf det som de skrev:

Update / allow Punkbuster to update.
You may have outdated files or Punkbuster may not be configured correctly to work for your game.

Alternatively, uninstall Punkbuster Services via the Control Panel, then repair your game to have Punkbuster reinstall. Do all this with your Antivirus and Firewall off, as well as Origin and BF3 closed.
Citera
2011-11-05, 22:25
  #42
Avstängd
kjyhans avatar
Hade samma problem i en vecka med fixat det nu. Bara att stänga av UPnP i din router så är det fixat sen
Citera
2011-12-04, 13:16
  #43
Medlem
PeterSenselesss avatar
Jag har också problem med BF3. Kan spela cirka 1 map eller mindre sen får jag ''You timed out'' - ''Connection lost EA'' eller vad det nu står... Hoppas verkligen dom fixar det i nästa patch!
Citera
2012-03-25, 21:38
  #44
Medlem
tallmisters avatar
jag har detta problem, satans irriterande.... kommer inte ens in på en server justn u
Citera
2012-04-06, 12:58
  #45
Medlem
Screenshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallmister
jag har detta problem, satans irriterande.... kommer inte ens in på en server justn u

Jag har detta problem igen också. Jag har försökt göra alla möjliga lösningar men det funkar inte överhuvudtaget...
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback