Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-27, 21:39
  #1
Medlem
Zemeksiuss avatar
Ta bort denna tråd om den inte tillåts på forumet, och flytta på den ifall den sitter vid fel del.

Är i princip aldrig inne på Steam nu för tiden, och jag är i behov av pengar, så jag tänkte Mitt account + blocket = profit? Eller?

Har faktiskt två kontot, för att jag först blev VAC2 bannad, men jag ville fortsätta med CS:S så jag gjorde ett nytt konto och köpte CS:S igen.

Konto 1; Audiosurf, Battlefield: Bad Company2, Cogs, Counter-Strike Anthology pack, GTA IV och en massa andra men jag är som sagt VAC2 bannad.

Konto 2;
Amnesia: The Dark Descent
Counter-Strike: Source
Portal 2

Gamla spel ja, men får jag åtminstone 300 kr?
Citera
2011-10-27, 21:41
  #2
Medlem
Är det inte sjukt enkelt att retrieva steam-konton, och således borde ingen vara intresserad av att köpa? Om folk köper så tror jag nog du kan få 300kr iallafall.
Citera
2011-10-27, 21:51
  #3
Medlem
Zemeksiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rand00m
Är det inte sjukt enkelt att retrieva steam-konton, och således borde ingen vara intresserad av att köpa? Om folk köper så tror jag nog du kan få 300kr iallafall.

Vettefasen, bara jag får pengar o inte blir scammad så.
Citera
2011-10-28, 15:00
  #4
Medlem
Zemeksiuss avatar
bump
Citera
2011-10-29, 19:45
  #5
Medlem
cookizs avatar
skulle tippa på att VAC bannade kontot är värt 50-100 kr gamla spel och kontot är banat.
det andra kontot tippar på en 200-300. Jämför med vad andra på aktions sidor säljer sina kontot för.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback