43 094 besökare online
858 016 medlemmar • 45 862 087 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
svampen211
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Jo, fast nu var det inte SS jag syftade på, utan på en vettig försäljare.

Tveksamt att det skulle vara något hemmatryck. Det ska vara ganska krångligt att trycka egna piller då man behöver gelatin och bindningsämnen. Att sedan få pillrena att inte smula sönder när dom är färdigtryckta är också väldigt svårt. Tror faktiskt du kan vara lugn. Du kan ju beställa hem lite och sedan jämföra beskrivningen av dom som finns på FASS.

Okej bra Är ju lösvikt så man kan ju köpa ett par bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Jag var visserligen halv ironisk, men SS har ju definitivt missköt sig med tjacket, så jag skulle inte bli förvånad ialf.

Haha ahh okej vart lite orolig, skulle va sjukt skamligt om han inte skickar varan med märke osv han säger att det ska va.

lilZer0
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Jag vet inte hur du uppfattade det som att jag köpte metamina och adderall, men vill ännu en gång klargöra att det handlar om amfetamin, dvs alpha-metylfenetylamin.

Är du så jävla tveksam så kan du ju köpa en liten mängd: http://silkroadvb5piz3r.onion/silkroad/item/ebf0ce501b

Att folk har blivit så efterblivna efter SS skandal med att blanda ut med massa skräp är ju helt otroligt.
Det fetstilta, alltså vanligt amfetamin innehåller två olika isomer, en D (dextro) och en L (levo), så hur du fick för dig att ravnat uppfattade det som att du köpt metamina och adderal, förstår jag inte.

Visst, det går att separera dessa två isomers, men det kräver labbutrustning som inte är särskilt billig. Jag tror snarare att ravnat syftade på att effekten du fick av 0.3g "amfetamin" inte var lik den effekt som varken isomern D eller L av amfetamin ger.

edit: Lite mer ingående så beror det på vilken prekursor som använts vid tillverkningen av amfetaminet som avgör om det blir racemic (DL-amfetamin, vanligast i europa) eller bara D-amfetamin (som finns i metamina?). I vilket fall så är det amfetamin med två isomers, ingen av isomerna ger en sådan effekt du beskrev. Alltså var det sannolikt en RC. Sen så är det ju faktiskt enklare att i utlandet banka ut med amfetamin-liknande RC's eftersom det finns en hel drös av dem lätt-tillgängligt (slipper bli misstänkt för smuggling, eller få skiten beslagtaget).

Tänk dig en svensk som vill banka sitt tjack med någon RC, ska han ta risken att bli av med pengarna han lägger ut på bankningen, eller vill han istället köra safe? Visst, SS blev en skandal, men antagligen rörde det sig om lagliga RCs som går att handla inrikes väldigt billigt, speciellt IRL.
Jag kan ibland ha en otrevlig ton när jag säger saker, det är en subjektiv uppfattning och jag ber alla som läser mina inlägg att bortse ifrån den subjektiva uppfattningen och se till objektiva istället.

"<Puffypo> Nä knark fungerar ju skitbra så länge man inte slutar med det. :)" - Flashacks IRC, Haha!

Mvh, lilZer0.
Senast redigerad av lilZer0 2013-05-09 kl. 12:10.

kattsvin
Medlem
kattsvins avatar
Vilket är snabbaste sättet att få tag i btc just nu? Har svenska/norska Handelsbanken om det spelar roll.

80-talist
Medlem
80-talists avatar
Inrikesutbudet just nu är rätt tråkigt, måste jag tyvärr säga. Någon som vet vad som hänt med Rahad, som stod för en stor del av det lite annorlunda utbudet för inrikesmarknaden?

zuttili
Medlem
zuttilis avatar
Hur lång tid tar det för en order att bli satt i "in-transit"?

Citera mig för svar.

ravnat
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
Hur lång tid tar det för en order att bli satt i "in-transit"?

Omöjligt att säga då det finns olika säljare som behandlar sina beställningar på olika sätt. Sr är inte megahomogent.

Men av erfarenhet ~24h.

svampen211
Medlem
svampen211s avatar
Beställde lyrica men ångrar som fan Han har inte accepterat ordern än men hur brukar vendors va med att cancela orders? Inget med vendorn som är fel bara att ja ångrar lyrica!

Har aldrig hamnat i den här sitsen förut att ja ångrat de jag precis beställt, fan..

The Crash
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Beställde lyrica men ångrar som fan Han har inte accepterat ordern än men hur brukar vendors va med att cancela orders? Inget med vendorn som är fel bara att ja ångrar lyrica!

Har aldrig hamnat i den här sitsen förut att ja ångrat de jag precis beställt, fan..
Skicka ett meddelande till vendorn bara. Annars kan det bli lite knasigt.
All a man can do is smile back.
Disliked by Some

Confronted by None

zuttili
Medlem
zuttilis avatar
Någon som har några erfarenheter av FrankMatthews?

Citera mig för svar.

leifip
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
Någon som har några erfarenheter av FrankMatthews?

Ja, kan inte säga något ont om varken hans H eller ladd. Dock var det ett tag sen jag gjorde någon order från honom. Dock inget som fastnat när jag gjort. PM'a om du har någon fråga så slipper det stå onödig info här..

Och ja, det är jag som åker i mötande filen mitt i natten med strålkastarna på samt min kära bendof i full fart!

Skicka ett PM då jag förmodligen är för snabb för mitt eget bästa och missar svar på något jag frågat 10 min innan.

SwirlyShirley
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Är det många som handlar utrikes? Är lite nojig över att hålla på med sådant. Vad är era erfarenheter?

leifip
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Är det många som handlar utrikes? Är lite nojig över att hålla på med sådant. Vad är era erfarenheter?

1 paket av över 100 st taget. Under flera års tid. Det som togs, var i år från ett högrisk land. Nu har jag inte haft behov av SR på ett tag. Men hört att en del Vendors inte säljer till Sverige längre pga beslag på senast eller att flertalet scammat. Jag vet inte vad, alla sända paket har inte kommit fram. Men 96-97%. Varav reship kommit fram. Och bara 1 brev från tull.

Bara beställt kemikalier samt vialer. Aldrig CB så det vet jag inte hur det är med.

Mvh

Och ja, det är jag som åker i mötande filen mitt i natten med strålkastarna på samt min kära bendof i full fart!

Skicka ett PM då jag förmodligen är för snabb för mitt eget bästa och missar svar på något jag frågat 10 min innan.

Svara på ämne
Topp Dela »