• 28 522 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 089 081 inlägg
2013-03-29, 22:36
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
...för upp mot 5 brev har försvunnit. Aldrig brev från tullen. Säkert snuten som tar dom... o sen skickar soc på mig... Ge fan i mina brev. Jag missbrukar inte. Jag behöver skiten för att vara en bidragande människa. Det är medicin, även om det råkar heta, säg, "Heroin".

Förföljelse.

Vad jag har hört/läst är poststölder inte något att leka med rent juridiskt och jag tror fan inte någon har rätt att öppna din post dvs polisen. Det är olagligt för andra att öppna ens post. Öppnar tullen posten lägger de ett brev med i ditt paket för att visa att de har tittat i det och du får hämta ut substansen eller nåt.

Testa be någon skicka 100 paket till dig och se hur många som komemr fram.
2013-03-29, 22:40
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Vad jag har hört/läst är poststölder inte något att leka med rent juridiskt och jag tror fan inte någon har rätt att öppna din post dvs polisen. Det är olagligt för andra att öppna ens post. Öppnar tullen posten lägger de ett brev med i ditt paket för att visa att de har tittat i det och du får hämta ut substansen eller nåt.

Testa be någon skicka 100 paket till dig och se hur många som komemr fram.

En del kommer, en del inte. Kan vara samma vendor, men nåt kommer o nåt kommer inte. Tror jag har span på mig.
2013-03-29, 22:48
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Citat:
En del kommer, en del inte. Kan vara samma vendor, men nåt kommer o nåt kommer inte. Tror jag har span på mig.

Skicka till grannen istället
2013-03-29, 23:10
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Skicka till grannen istället

Testat olika adresser. Men ibland... *poff*. Ingen husis, inget brev från tullen...
2013-03-29, 23:23
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
flashback
Haha, nej true story. Det hände dock inget, jag bara hoppades på att grannjävelskapet trodde mitt 2C-B var tjack eller något och svalde en 0.3a till festen..

Citat:
Testat olika adresser. Men ibland... *poff*. Ingen husis, inget brev från tullen...
Då är det antagligen någon som är selektiv scammer. Är det stora beställningar som försvunnit?

En vän blev scammad på närmare 200st Ecstasy, han var den första i också i en lång rad av scams...
Senast redigerad av lilZer0 2013-03-29 kl. 23:27.
2013-03-30, 01:04
Medlem
nakedjunkies avatar
Citat:
Om man inte får sitt brev, och inte fått nåt brev från tullen... Vad har då hänt?

Det kan ta lång tid innan man får något tullbrev, jag vet folk som fått det mer än ett halvår efter att själva beslaget skedde.
2013-03-30, 01:31
Medlem
sthlmnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Polaren kommer få använda Resolve nu i helgen pga deras strul. Han har dock fått något under tiden men inte det han beställt...

*Edit* Snackas det mycket på forumet om svenskarna som säljer och deras varor? Undrar bara om det är ett ställe man kanske skulle bemöda sig med att besöka..

Lycka till! De har ögonen på dom i alla fall. Jag var dum nog och tog FE, han hade 100% just då så litade på att det skulle gå fint.
Aldrig stött på någon snurrigare idiot. Så otroligt lågt att scamma och dra ut på tiden. Jag behövde mitt som medicin och det fuckade upp saker och ting rejält.
Fan om man får tag på den jäveln. Av ren princip så borde han smiskas upp rejält och deporteras till någon favela, naken, mitt i natten. Fan ta dig.
2013-03-30, 04:49
Medlem
qirteros avatar
Citat:

Låter skumt, vem köper du av?? kan vara selective scams, känns jävligt konstigt om tullen tagit 5 brev som e skickade till dig med knark i och inte skickar tullbrev eller gör husis.
5 knarkbrev borde fan garanterat vara husis.

Tror väldigt många stora säljare kör med selective scam, nästan alla har ju 50% refund så dom tjänar mycket på att scamma några % av kunderna inget går ju att bevisa och dom får 50% av pengarna utan att lägga ut ett enda öre, vid reship skickar dom såkalrt ingeting och säger att dom skickat de och då får dom fan alla dina pengar.
Senast redigerad av qirtero 2013-03-30 kl. 04:54.
2013-03-30, 11:17
Medlem
jeppezons avatar
Jag väntar på tullbrev från Juli 2012, jan 2013 feb 2013... Guess those fuckers just scammed me
2013-03-30, 12:24
Medlem
dokoalseleds avatar
Om jag inte blivit "hög" på chronic efter 4 gånger, tror ni då att jag blir det om jag röker fler gånger? Eller är chronic en strain som man mest blir skum av? Jag hade ingen eufori, blev inte skrattig och kände typ ingenting i kroppen förutom att det kändes som en distans eller som om man tappat känseln. I typ en vecka efter jag rökt hade jag någon konstig känsla i nästan hela kroppen, jag vet inte hur jag ska förklara det. Det var något med motoriken tror jag. T.ex. när jag skrev på tangentbordet eller när jag promenerade så kändes det som att hjärnan och fingrarna och andra delar av kroppen hade lite dålig kontakt på något sätt. Jag gillade efterbängan när världen kändes lite intressantare än vanligt men jag tror inte att jag blev "hög" när jag rökte. Borde jag testa något annat marijuana/hasch? I så fall vilket?
2013-03-30, 13:09
Medlem
sthlmnights avatar
Citat:
Om jag inte blivit "hög" på chronic efter 4 gånger, tror ni då att jag blir det om jag röker fler gånger? Eller är chronic en strain som man mest blir skum av? Jag hade ingen eufori, blev inte skrattig och kände typ ingenting i kroppen förutom att det kändes som en distans eller som om man tappat känseln. I typ en vecka efter jag rökt hade jag någon konstig känsla i nästan hela kroppen, jag vet inte hur jag ska förklara det. Det var något med motoriken tror jag. T.ex. när jag skrev på tangentbordet eller när jag promenerade så kändes det som att hjärnan och fingrarna och andra delar av kroppen hade lite dålig kontakt på något sätt. Jag gillade efterbängan när världen kändes lite intressantare än vanligt men jag tror inte att jag blev "hög" när jag rökte. Borde jag testa något annat marijuana/hasch? I så fall vilket?

Från organicbuds? Är du nybörjare? Det är bra gräs enligt mig. 0.2g i joint eller vaporizer och jag är kraftigt påverkad.
2013-03-30, 13:13
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Det kan ta ett par försök innan man receptorerna blivit "mogna" och då får du full effekt. För mig tog det inte speciellt många gånger alls, men har en vän som rökte minst 10gånger innan han kände något över huvud taget.