• 38 026 online
  • 1 139 770 medlemmar
  • 59 043 227 inlägg
2013-02-19, 18:36
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Det kan ingen veta... Visst är Deutschland ett relativt säkert land att beställa ifrån men vad är du ute efter? Skall någon ge dig en procentsats på om det kommer fram till dig eller ej? Tyskland är ett av länderna som du har störst chans på att få fram ditt paket. Men du borde alltid tänka på tullen även om du beställer från ett land som anses vara bäst ur säkerhetssynpunkt.
Större risk att man blir scammad än att tullen norpar ens grejer. Jävla tyskar. Håll er borta från SuperTrips, Juergen2001 och CrystalMethCat iaf.
2013-02-19, 18:50
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Det kan ingen veta... Visst är Deutschland ett relativt säkert land att beställa ifrån men vad är du ute efter? Skall någon ge dig en procentsats på om det kommer fram till dig eller ej? Tyskland är ett av länderna som du har störst chans på att få fram ditt paket. Men du borde alltid tänka på tullen även om du beställer från ett land som anses vara bäst ur säkerhetssynpunkt.

edit
Senast redigerad av kruxifluxdelux 2013-02-19 kl. 19:32.
2013-02-19, 18:55
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Större risk att man blir scammad än att tullen norpar ens grejer. Jävla tyskar. Håll er borta från SuperTrips, Juergen2001 och CrystalMethCat iaf.
Ja tyvärr är ju svenskar ett rätt tacksamt folk att scamma selektivt då säljarna vet att vår tull är rätt bra(i jämförelse med andra).
2013-02-19, 19:08
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av non-toxic
BBC 5 Live om The Dark Web. Handlar nästan uteslutande om Silk Road och Bitcoins dock.

http://www.podcast-directory.co.uk/e...-17242946.html
Nyss lyssnat på hela, tack riktigt intressant!
2013-02-19, 19:09
Medlem
Köp inte av supertrips! Väntat över 15 dagar nu och inget har kommit.
2013-02-19, 19:29
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Okej, tänkte iaf beställa från BORT som har jävligt bra betyg och skickar till sverige.

Är det 50/50 att de kommer fram typ?

Risken lär väl ha ökat nu när du skrivit vilket land du tänker smuggla narkotika samt vilken typ av narkotika det gäller. Smart.
Senast redigerad av 80-talist 2013-02-19 kl. 19:53.
2013-02-19, 19:32
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Någon som kan rekomendera en Ecstasy säljare på sr?
2013-02-19, 21:24
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Risken lär väl ha ökat nu när du skrivit vilket land du tänker smuggla narkotika samt vilken typ av narkotika det gäller. Smart.

Jo för tullen har ju inte redan fullt upp? Nej dem anställer folk som sitter på flashbacks SR-Tråd för att få tips om ett land det redan kommer tusenstals brev från....
2013-02-19, 21:32
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
Jo för tullen har ju inte redan fullt upp? Nej dem anställer folk som sitter på flashbacks SR-Tråd för att få tips om ett land det redan kommer tusenstals brev från....

Givetvis hänger tullen här och har gjort ett bra tag. Är du för ung för att minnas budmail må tro?
2013-02-19, 21:54
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Givetvis hänger tullen här och har gjort ett bra tag. Är du för ung för att minnas budmail må tro?

Tror mer det är polisen som isf tipsar tullen. O skulle dem få tips om ett brev från Tyskland kommer dem fortfarande inte gå igenom breven ett o ett. Alldeles för mkt, så troligtvis kommer det nog igenom iaf...
2013-02-19, 22:06
Medlem
990099s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Vet ej. Men eftersom det går att registrera sig och använda åtminstone de flesta online-plånböcker genom Tor och med tormail-email (tormail.org) och utan att ange sitt riktiga namn så gör jag alltid detta för säkerhets skull. Jag har aldrig använt en plånbok som man laddar ned utan bara online-plånböcker.

Jag har köpt bitcoins på kapiton. Jag betalade till deras bankgiro med kontanter på en tobaksaffär. De frågade inte om leg, namn, syfte eller något sådant. Ena gången frågade de efter mitt telefonnummer. Jag sa att jag inte hade någon telefon för tillfället. De nöjde sig med det och gjorde överföringen. Det är möjligt att jag blev filmad med övervakningskamera dock. Jag har försökt med ukash via mercabit och virwox men pga av en massa skit så funkar det inte för mig. Plus att när man köper ukash på pressbyrån så blir man ju också filmad så vad gör det för skillnad? Bara skönt att de inte ser i butiken att man betalar till kapiton men det är ju inte olagligt vad jag vet. Jag kör med bitcoinfog för säkerhets skull. (bitcoinfog.com, gå in via Tor Browser och klicka på .onion-länken på den sidan)

Du behöver inte hålla på med mining.

Kanon du hänger man med i svängarna om vi nu funderar på att starta en SR butik och helt plötsligt sitter man med en massa coins kan tex kapiton se att coinsen kommer ifrån SR handel eller är det helt o spårbart var och vem som skicka coins?
2013-02-19, 22:15
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
Tror mer det är polisen som isf tipsar tullen. O skulle dem få tips om ett brev från Tyskland kommer dem fortfarande inte gå igenom breven ett o ett. Alldeles för mkt, så troligtvis kommer det nog igenom iaf...

Min poäng är att det endast är onödigt att publikt ange vilket land man inom en snar framtid kommer beställa kontraband från