29 695 besökare online
855 942 medlemmar • 45 773 852 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
dokoalseled
Avstängd
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av non-toxic
BBC 5 Live om The Dark Web. Handlar nästan uteslutande om Silk Road och Bitcoins dock.

http://www.podcast-directory.co.uk/e...-17242946.html

Lyssnar på det nu. Kul att de erkänner på radio att de köpte illegala droger.

dokoalseled
Avstängd
dokoalseleds avatar
Jag har tejpat över min webcam för säkerhets skull. Tror ni att det förekommer att ljudet blir avlyssnat/inspelat också på internet? Jag försöker i alla fall komma ihåg att inte tänka högt när jag håller på med saker relaterade till illegal aktivitet. I och för sig förekommer det väl att knapptryckningar, skärmen och annat avlyssnas (eller vad man kallar det) också.

zaaph1
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Jag har tejpat över min webcam för säkerhets skull. Tror ni att det förekommer att ljudet blir avlyssnat/inspelat också på internet? Jag försöker i alla fall komma ihåg att inte tänka högt när jag håller på med saker relaterade till illegal aktivitet. I och för sig förekommer det väl att knapptryckningar, skärmen och annat avlyssnas (eller vad man kallar det) också.
Hahaha vafan chilla!

TheVoid
Medlem
TheVoids avatar
1 med Tram inrikes finns väl eller har de tagit slut nyss? li*efr*ms*eden har haft iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av RompeTodo
Någon som vet vad som hänt med Sc*nDo*e? Han hade ett jättelager för en månad sedan, flera sidor alltså. Nu har han bara sub och dolcontin. Det har förmodligen bara tagit slut. "Dödtonen" kommer man ju heller inte åt, han verkar typ ha inaktiverat sitt konto?

Finns ingen alls nu som säljer tramadol inrikes vad jag kan hitta, pallar inte riktigt beställa bortom gränserna.

kruxifluxdelux
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Hur säkert är det att beställa E från tyskland?
Brukar det komma fram?

Tacksam för svar.

svampen211
Medlem
svampen211s avatar
Pallar inte att scan ska va så jävla seg. Han kommer fucka sönder mig. Får jag inte skiten på senast torsdag så är ja inte hemma på ett par veckor och då kan det hända att någon nyfiken öppnar paketet!!! Beställde ju för fan början på förra veckan, har aldrig tagit sån här tid innan. Snart får han 1/5 av mig altså. Och sämsta möjliga feedback som bara går. Jävligt dålig. Kollar man hans main page så verkar han va en bra snubbe men. Verkar som allt har gått åt helvete för han.

Ae jävligt besviken iaf..

jeppezon
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Hahaha vafan chilla!

Han måste ju trolla xD

Edit: Någon som köpt poppers o kan rekommendera säljare isf? Spelar ingen roll från vilket land :P

dokoalseled
Avstängd
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
Han måste ju trolla xD

lol Jag menade faktiskt allvar. Jag antar att jag är överdrivet paranoid för den lilla mängd jag tänkt köpa.

Jag såg en ny säljare på Silk Road, gethighswe. Det verkar som ingen har köpt av honom ännu.

Tom.Bombadill
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
lol Jag menade faktiskt allvar. Jag antar att jag är överdrivet paranoid för den lilla mängd jag tänkt köpa.

Jag såg en ny säljare på Silk Road, gethighswe. Det verkar som ingen har köpt av honom ännu.
Har du inga planer på att sälja knark för många miljoner så behöver du inte oroa dig för sånt.

zaaph1
Medlem
zaaph1s avatar
Nån som köpt nintendos av nya killen? Tycker dom verkar så jävla läckra, ge gärna rapport annars beställer jag nog nästa vecka!

Edit: Flashback är mer beroendeframkallande än tjack 02/04/2014

Supersonic_Fly
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Hur säkert är det att beställa E från tyskland?
Brukar det komma fram?

Tacksam för svar.
Det kan ingen veta... Visst är Deutschland ett relativt säkert land att beställa ifrån men vad är du ute efter? Skall någon ge dig en procentsats på om det kommer fram till dig eller ej? Tyskland är ett av länderna som du har störst chans på att få fram ditt paket. Men du borde alltid tänka på tullen även om du beställer från ett land som anses vara bäst ur säkerhetssynpunkt.

Slingshot
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Pallar inte att scan ska va så jävla seg. Han kommer fucka sönder mig. Får jag inte skiten på senast torsdag så är ja inte hemma på ett par veckor och då kan det hända att någon nyfiken öppnar paketet!!! Beställde ju för fan början på förra veckan, har aldrig tagit sån här tid innan. Snart får han 1/5 av mig altså. Och sämsta möjliga feedback som bara går. Jävligt dålig. Kollar man hans main page så verkar han va en bra snubbe men. Verkar som allt har gått åt helvete för han.

Ae jävligt besviken iaf..

Står detta på hans mainpage.

NEWS...
har varit borta några dagar och delegerat postulämmningen till en vän som missat en del brev, så ni som inte fått era brev än behöver inte ha panik.

Svara på ämne
Topp Dela »