22 864 besökare online
855 867 medlemmar • 45 770 519 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
R3LOX
Medlem
Vad är det största parti ni tagit hem från SR?

Allt från tjack till piller till cannabis. Berätta

vettig
Medlem
Kan man skicka från SR till satoshidice direkt? Gjorde det och vann, ser inte mina pengar

KneKhi
Medlem
KneKhis avatar
Har försökt komma in på Silk Road hela dagen. Självklart brukar det vara segt och man får försöka ett tag, det är inga konstigheter men det är verkligen stendött idag.

Någon som vet om de**yt*ne (inrikes) kommer tillbaka? Har inte blivit ett fan av honom så kan inte se hans profil.

Edit: Dagens lol, nog fan kommer jag in 2 minuter efter att jag skrev detta
Senast redigerad av KneKhi 2013-02-19 kl. 00:01.

Tasken1
Medlem
Tasken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julernst
Se till att byta lösenord fort av bara fan! Kan vara en phishing site som nu har både ditt användarnamn och lösen

Ingen fara. Verkade vara en gammal SR länk. Skrev aldrig några uppgifter. Tack för omtanken.

Globalism, Marxism, Imperialism, Nazism, Kapitalism, 11/9/01, Neokonservatism, War on Terror, Zionism.
Juden har många namn för sina arbeten.
http://antizionistleague.com/

chills.
Medlem
chills.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vettig
Kan man skicka från SR till satoshidice direkt? Gjorde det och vann, ser inte mina pengar

NEJ. Jag skrev en guide nyss och du kan inte skicka från SR eller kapiton. Skapa en gratis wallet, på blockchain. Annars försvinner dina vinster vart fan som helst.

dokoalseled
Avstängd
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 990099
1. BitCoin Wallet Skall man regga den anonymt via TOR eller kör man plånboken i sitt eget namn? eller vad är säkrast?
Vet ej. Men eftersom det går att registrera sig och använda åtminstone de flesta online-plånböcker genom Tor och med tormail-email (tormail.org) och utan att ange sitt riktiga namn så gör jag alltid detta för säkerhets skull. Jag har aldrig använt en plånbok som man laddar ned utan bara online-plånböcker.

Citat:
2. Kan jag köpa BitCoins anonymt från Mt.Gox tex eller gör jag detta helt öppet och betalar med kort eller paypal bank överföring etc?
Jag har köpt bitcoins på kapiton. Jag betalade till deras bankgiro med kontanter på en tobaksaffär. De frågade inte om leg, namn, syfte eller något sådant. Ena gången frågade de efter mitt telefonnummer. Jag sa att jag inte hade någon telefon för tillfället. De nöjde sig med det och gjorde överföringen. Det är möjligt att jag blev filmad med övervakningskamera dock. Jag har försökt med ukash via mercabit och virwox men pga av en massa skit så funkar det inte för mig. Plus att när man köper ukash på pressbyrån så blir man ju också filmad så vad gör det för skillnad? Bara skönt att de inte ser i butiken att man betalar till kapiton men det är ju inte olagligt vad jag vet. Jag kör med bitcoinfog för säkerhets skull. (bitcoinfog.com, gå in via Tor Browser och klicka på .onion-länken på den sidan)

Citat:
3. Måste man hålla på med Coin mining tycker att det värkar vara fett jobbigt och rörigt helst vill jag bara ha min Coin plånka online utan att gräva guld.
Du behöver inte hålla på med mining.

CrackThis
Avstängd
CrackThiss avatar
Citat:
Hej

Behöver lite svar på ett par frågor om någon vänlig själ kan svara a.s.a.p

Ponera att man skall handla på SR vad krävs?

1. BitCoin Wallet Skall man regga den anonymt via TOR eller kör man plånboken i sitt eget namn? eller vad är säkrast?

2. Kan jag köpa BitCoins anonymt från Mt.Gox tex eller gör jag detta helt öppet och betalar med kort eller paypal bank överföring etc?

3. Måste man hålla på med Coin mining tycker att det värkar vara fett jobbigt och rörigt helst vill jag bara ha min Coin plånka online utan att gräva guld.

Tack på förhand

Usch vad krångligt. Gör bara såhär;

1. Gör en överföring till Kapiton
2. Vänta en bankdag
3. För över pengarna till ditt konto på SR (Tar ett par timmar i kötid)

Done.

svampen211
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Tänkte säga att sakerna från S***d**e äntligen kom efter ett par veckor!
Så att ni som väntar på era saker vet.

Låter bra. Har väntat 1 och en halv vecka nu. Vad beställde du? Om du inte vill säga här skriv i pm.

Synapsgas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greedy Genius
fan hatar när man kikat på .to adressen hela dagen för att se om mina bitcoins kommit in så jag kan köpa och det har flutit snabbt och smärtfritt och nu när de äntligen har kommit in, så kommer jag inte inte på riktiga sidan via tor. förbannat!

man törs inte beställa från .to i inkognitoläge i chrome eller liknande va?
Vänta... menar du att du kollar ditt konto via onion.to? Det innebär väl att de kan koppla ditt konto till din IP-adress, oavsett om du beställer något just då?

RompeTodo
Medlem
RompeTodos avatar
Någon som vet vad som hänt med Sc*nDo*e? Han hade ett jättelager för en månad sedan, flera sidor alltså. Nu har han bara sub och dolcontin. Det har förmodligen bara tagit slut. "Dödtonen" kommer man ju heller inte åt, han verkar typ ha inaktiverat sitt konto?

Finns ingen alls nu som säljer tramadol inrikes vad jag kan hitta, pallar inte riktigt beställa bortom gränserna.

non-toxic
Medlem
BBC 5 Live om The Dark Web. Handlar nästan uteslutande om Silk Road och Bitcoins dock.

http://www.podcast-directory.co.uk/e...-17242946.html

itworks
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synapsgas
Vänta... menar du att du kollar ditt konto via onion.to? Det innebär väl att de kan koppla ditt konto till din IP-adress, oavsett om du beställer något just då?
Går antagligen att koppla ihop de två ja... Ajaj
lolicon; alt. bankar du ut det till tillfredställande volym diazepam/kryddmått så har du ett kryddmått att gå på, så kan du springa omkring där med din påse och skeda direkt ur påsen till munnen, king cool.

Svara på ämne
Topp Dela »