23 014 besökare online
856 960 medlemmar • 45 818 484 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
zaaph1
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hur gjorde man för att enbart söka efter inrikes vendors? Man skulle kryssa i något minns jag i alla fall.
Domestic när du är inne på nån kategori

Metacognition.
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Slingan frågade samma sak för ett tag sedan och jag svarade likadant då

Ett tips för er som tycker SR går långsamt är att gå in på morgonen i stället. Jag vet inte om det är för att alla europeiska pundare sover då och inte frenetiskt försöker uppdatera sidan (!) eller om det är fler som är inne via Tor på natten amerikansk tid och att det går fortare ju fler som använder det.

Ingen som fått sitt från S*D* inrikes än eller? Börjar bli drygt nu tycker jag!

Synd att det inte finns någon tetrazepam alls heller. Vilket preparat skulle ni rekommendera som det mest muskelavslappnande med kort halveringstid förutom Somadril?

Slingshot
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1

Så var det ja, danke.

King Devil
Medlem
King Devils avatar
En weed-säljare inrikes bekräftade med mail att den postades onsd. 13 februari, då borde den väl kommit senast igår fredag? men icke! aldrig varit med om 3 leveransdagar vardagar inrikes tidigare. Kanske beror på att hen postar sent på kvällen?

Cannnes
Medlem
Vad heter det fullständiga namnet på hemsidan? Någon som kan länka? Tack!

Ovcharka
Medlem
Ovcharkas avatar
Kollade på gräs i går och satan vad billigt allt var... Brukar gånga BTC med 100 för att få ett hum om vad priserna "egentligen" är (i kronor), och nu (i går) fann jag att allt såldes till vrakpriset. Femmor (gräs) för 3-400 spänn osv.

En femma brukade ju kostade typ 600kr annars. Ugh, valutakurser som man ska hänga med i...
Done: Cannabis, Ketamin, Metoxetamin, LSD, 4-HO-MET, Metylfenidat, Etylfenidat, Amfetamin, Dexamfetamin, Fluoramfetamin, Kokain, MDMA, Extacy, 6-APB, Heroin, Morfin, Oxynorm, Subutex, Tramadol, Citodon, Cocillana, Alprazolam, Klonazepam, Diazepam, Oxazepam, Bromazepam, Etizolam, Zopiklon, Zolpidem, Lyrica, Arboga 10,2%...

"OK, I'm going to attempt to drown myself. You can try this at home. You can be just like me!"

CrackThis
Avstängd
CrackThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Kollade på gräs i går och satan vad billigt allt var... Brukar gånga BTC med 100 för att få ett hum om vad priserna "egentligen" är (i kronor), och nu (i går) fann jag att allt såldes till vrakpriset. Femmor (gräs) för 3-400 spänn osv.

En femma brukade ju kostade typ 600kr annars. Ugh, valutakurser som man ska hänga med i...

Kan ju iof bero på att BTC är på 160+ kr

Ovcharka
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackThis
Kan ju iof bero på att BTC är på 160+ kr

Var rädd för det.
Done: Cannabis, Ketamin, Metoxetamin, LSD, 4-HO-MET, Metylfenidat, Etylfenidat, Amfetamin, Dexamfetamin, Fluoramfetamin, Kokain, MDMA, Extacy, 6-APB, Heroin, Morfin, Oxynorm, Subutex, Tramadol, Citodon, Cocillana, Alprazolam, Klonazepam, Diazepam, Oxazepam, Bromazepam, Etizolam, Zopiklon, Zolpidem, Lyrica, Arboga 10,2%...

"OK, I'm going to attempt to drown myself. You can try this at home. You can be just like me!"

MåsteMeckaDen
Medlem
MåsteMeckaDens avatar
Till och med 170+ kr numera

Slingshot
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannnes
Vad heter det fullständiga namnet på hemsidan? Någon som kan länka? Tack!

Se, https://www.flashback.org/t2005544

Makkan
Medlem
Makkans avatar
Någon som har testat re****ntch**ds durban poison och skulle kunna tänka sig berätta lite om det?
Hur lång leverans etc var, samt om det var potent.. Det kostar ju liksom 250spänn för en 5a så jag är lite tvekis, men han är ju tydligen fett legit så jag har funderat på att köpa mig en omgång.

Tack på förhand.

POMJUP53
Medlem
POMJUP53s avatar
Tips till er som har nada koll på Bitcoin. Gå in på ert SR-konto och byt till "show prices in usd". Känns som att dollarn är en lite lättare valuta att hålla reda på då den inte dubblas på en månad.

Svara på ämne
Topp Dela »