12 177 besökare online
857 201 medlemmar • 45 829 313 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Tom.Bombadill
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Men är du efterbliven? Läs inlägget jag länkade. Du kan söka vart just poste restante ligger i din stad
Ja det kan man göra men man kan inte veta vilket det kommer till genom sökningen som står i länken du länkade till. Det enda man får upp på första länken är då att det finns poste restante i kommunen, andra länken visar adressen till de som finns men inte vilka som har poste restante eller vilket poste restante-nr det är kopplat till. i stockholm t.ex. finns det 13 stycken företagscenter men 2 eller 3 som tar emot poste restante och dom har egna poste resante postnummer.

Brossy
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Men är du efterbliven? Läs inlägget jag länkade. Du kan söka vart just poste restante ligger i din stad

Möjligtvis att jag är eftersom jag hittar mer än en plats som har serviceställen och när jag tittar den första länken han länkade och gör som det står beskrivet får jag upp ett postnummer, en postort och adressen är Poste Restante, dvs ingen ledtråd till vilken av dessa företagscenter det är som har den servicen, om inte alla har den, och då måste jag ta reda på vilken av dessa mitt paket kommer anlända till.
https://www.flashback.org/sp22458141

zaaph1
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Möjligtvis att jag är eftersom jag hittar mer än en plats som har serviceställen och när jag tittar den första länken han länkade och gör som det står beskrivet får jag upp ett postnummer, en postort och adressen är Poste Restante, dvs ingen ledtråd till vilken av dessa företagscenter det är som har den servicen, om inte alla har den, och då måste jag ta reda på vilken av dessa mitt paket kommer anlända till.
Men va? Här har du alla serviceställen som har Poste Restante: http://www.posten.se/soktjanst/postn...e+restante&po=

Bara att leta reda på din stad, brukar bara finnas ett eller två ställen i varje stad och alla har olika postnummer, det är det postnumret du anger som visar vilket serviceställe paketet skickas till

Edit: Mitt fel, såg nu att det inte stod vart paketet skickades. Sorry. Men går att googla på eniro eller nåt, förstod frågan fel.

Edit2: Asså du googlar på postnumret som står för din stad

Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Vet inte om jag ska köra på Lemon Haze(redan prövat, riktigt fint) eller Amnesia Haze(Inte prövat) eller något annat gräs. (pratar inrikes endast)
Finns en del cb inrikes nu, någon som kan tipsa mig om något riktigt bra?
Såg att det fanns något som heter "Kushberry från D.N.A. Genetics", aldrig hört talas om men verkar intressant.
Amnesia Haze är kanon iaf, riktigt dunder

Edit: Flashback är mer beroendeframkallande än tjack 02/04/2014
Senast redigerad av zaaph1 2013-01-27 kl. 21:47.

Brossy
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Men va? Här har du alla serviceställen som har Poste Restante: http://www.posten.se/soktjanst/postn...e+restante&po=

Bara att leta reda på din stad, brukar bara finnas ett eller två ställen i varje stad och alla har olika postnummer, det är det postnumret du anger som visar vilket serviceställe paketet skickas till

Edit: Mitt fel, såg nu att det inte stod vart paketet skickades. Sorry. Men går att googla på eniro eller nåt, förstod frågan fel.

Edit2: Asså du googlar på postnumret som står för din stad

Tackar så hjärtligt för hjälpen! Nu har jag bara en sista fråga, i en annan tråd som behandlar PR var det någon som nämnde att man måste visa upp leg vid hämtning av sitt paket vilket är förståeligt, det innebär att jag måste uppge mitt riktiga namn till säljaren? Känns som att ska man nu använda PR via Silk Road blir man helt plötsligt inte så anonym längre, har jag förstått det rätt?

Tom.Bombadill
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Tackar så hjärtligt för hjälpen! Nu har jag bara en sista fråga, i en annan tråd som behandlar PR var det någon som nämnde att man måste visa upp leg vid hämtning av sitt paket vilket är förståeligt, det innebär att jag måste uppge mitt riktiga namn till säljaren? Känns som att ska man nu använda PR via Silk Road blir man helt plötsligt inte så anonym längre, har jag förstått det rätt?
ehm, hur anonym är du när du skriver namn och hemadress?

Brossy
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
ehm, hur anonym är du när du skriver namn och hemadress?

Nej det har du rätt i, ibland är man fan dummare än tåget .

zaaph1
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Du visar ditt legg ja, men dom kollar bara så namnet stämmer överens med namnet på paketet. Dom tar inget personnummer eller skannar inte in ditt namn eller nåt sånt, vem som helst med samma namn som dig skulle kunna hämta ut paketet. Jag har iaf beställt med riktigt namn dom gånger jag beställt på Poste Restante, har du inte polisen efter dig sen tidigare är nog oddsen väldigt små att dom plockar dig.

grithor
Medlem
grithors avatar
Citat:
Amnesia Haze är kanon iaf, riktigt dunder

Tack för svar.
Jag tror jag slår på Amnesia Haze! Och ett par Chocolate Chip Cookies
And there’s no map
And a compass wouldn’t help at all

zaaph1
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Tack för svar.
Jag tror jag slår på Amnesia Haze! Och ett par Chocolate Chip Cookies
Du får höra av dig sen på PM eller nåt om kakorna var bra! Har varit sugen på dom ett tag!
Amnesia var helt galet iaf, några bloss sen är du totalt väck. Jag satt i en bil ute i skogen med en polare, tänkte bara ta nåt bloss sen köra till donkens drive through och köpa burgare, vi fastnade i skogen och lystnade på P1 i tre timmar innan jag ens lyckades starta bilen

grithor
Medlem
grithors avatar
Citat:
Du får höra av dig sen på PM eller nåt om kakorna var bra! Har varit sugen på dom ett tag!
Amnesia var helt galet iaf, några bloss sen är du totalt väck. Jag satt i en bil ute i skogen med en polare, tänkte bara ta nåt bloss sen köra till donkens drive through och köpa burgare, vi fastnade i skogen och lystnade på P1 i tre timmar innan jag ens lyckades starta bilen

Det gör jag!
Haha, lät jävligt skoj! Jag har länge velat pröva AH.
Rökte nyss upp all min Lemon Haze jag hade. Kan rekommendera det gräset som fan.
Jag var så skev under dom senaste dagarna att jag var helt säker på att jag hade kvar hälften av mitt gräs, men i själva verket hade jag rökt upp allt natten innan och glömt bort det.
5 timmars storstädning senare och det var bara att acceptera.
And there’s no map
And a compass wouldn’t help at all

trolololol
Medlem
trolololols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av professor_knas
Nån som vet hur det är med Spanien och Portugal? Kan tänka mig att Spanien är permanent "lite olugnt", men jag vet inte.
Iberiska halvön är högrisk av två anledningar.
  1. Sjukt låga priser
  2. Svenskar brukar inte beställa hem lika mycket saker därifrån som från t.ex. UK eller US.

lill.snorre
Medlem
lill.snorres avatar
Citat:
Det gör jag!
Haha, lät jävligt skoj! Jag har länge velat pröva AH.
Rökte nyss upp all min Lemon Haze jag hade. Kan rekommendera det gräset som fan.
Jag var så skev under dom senaste dagarna att jag var helt säker på att jag hade kvar hälften av mitt gräs, men i själva verket hade jag rökt upp allt natten innan och glömt bort det.
5 timmars storstädning senare och det var bara att acceptera.

Kom väldigt gärna med en recension av båda gräsen sen

Vore kul o se vilket som är bäst!

Svara på ämne
Topp Dela »