Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-26, 22:37
  #1
Medlem
SonicDances avatar
Tjena flashback undrar om ni har lite skvaller eller info om detta företaget?

Lite bakgrund och sammanfattning om GG's konstanta regeländrande och fuskande:


Här är en annan FB medlems chatt med deras kundtjänst. Notera hur de om och om igen skriver att de på topp 20 är fula.


essohasse noterade även en intressant sak om GG och deras såkallade ''tävling''


Deras ägare? Lars Svensson som även driver deras facebooksida (läs censurerar bort kritiska kommentarer) passar även på att kalla hela flashback för losers efter att han återigen gjort en regeländring i ''tävlingen'':

Citat:
Lars Svensson
Game over, losers.
GillaSluta gilla · · Dela · för ungefär 11 timmar sedan i närheten av Trollhättan, Sweden ·

Hans facebook http://www.facebook.com/Gymgrossisten eftersom att han kommer begränsa åtkomsten till den 2 minuter efter tråden bifogar jag även en bild:

http://img6.imageshack.us/img6/3522/ddddsg.jpg

Har ni något så fyll gärna på!

Innan GG kramare och dianabol pumpare kommer in och brölar vill jag bara säga att jag och mina kompisar har handlat rätt mycket genom åren på GG men det är slut med det nu och uppmanar er andra att också sluta handla av dom.
__________________
Senast redigerad av SonicDance 2011-10-26 kl. 23:13.
Citera
2011-10-26, 22:42
  #2
Medlem
P.Anselmos avatar
Bra initiativ. Kan tillägga att jag själv har fått saker censurerade och blivit blockerad från deras Facebooksida. Har ej skrivit något stötande eller liknande utan endast ställt frågor och diskuterat. Före ni drar några förhastade slutsatser om fetton som sitter bakom skärmen och leker riddare så är jag före detta kund hos GG, aktivt tränande etc.

Tycker även att det var väldigt konstigt hur lätt deras kundtjänst kallade deltagare för fula, vad tänker de med?
Citera
2011-10-26, 22:46
  #3
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag vill veta precis "ALLT" om Lars Svensson, vad har för träningsbakgrund? Är han brukare av AAS?
Kommer under morgondagen att höra mig för bland folk som känner Lars, det är dags att sanningen om Lars och Gymgrossisten kommer fram...då det stinker rejält om detta företag.

En sak är säker, Lars Svensson kan inget om bra PR
Citera
2011-10-26, 22:48
  #4
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.Anselmo
Bra initiativ. Kan tillägga att jag själv har fått saker censurerade och blivit blockerad från deras Facebooksida. Har ej skrivit något stötande eller liknande utan endast ställt frågor och diskuterat. Före ni drar några förhastade slutsatser om fetton som sitter bakom skärmen och leker riddare så är jag före detta kund hos GG, aktivt tränande etc.

Tycker även att det var väldigt konstigt hur lätt deras kundtjänst kallade deltagare för fula, vad tänker de med?

Det är rent ut sagt förjävligt hur dem klassar människor, att kalla deltagare i deras tävling för fula är under allt kritik så gör man bara inte. Detta borde helt klart uppmärksammas mer...
Citera
2011-10-26, 22:48
  #5
Medlem
lolliances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonicDance
x

Men kundtjänsten skriver inte som att det är gymgrossisten som tycker att top 20 är fula, utan att de som har röstat fram top20 från flashback har valt personer som flashbackare tycker är fula... Och to be honest så har ju de flesta på flashback valt ut "fula" personer, dvs såna som inte är i fullt bra form och inte ser redo ut för ett modelljobb..

Jag sätter mig in i gymgrossistens situation när folk saboterar deras tävling att det blir svårt för dom att införa ett rättvist system i denna tävling.
Citera
2011-10-26, 22:49
  #6
Medlem
P.Anselmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag vill veta precis "ALLT" om Lars Svensson, vad har för träningsbakgrund? Är han brukare av AAS?
Kommer under morgondagen att höra mig för bland folk som känner Lars, det är dags att sanningen om Lars och Gymgrossisten kommer fram...då det stinker rejält om detta företag.

En sak är säker, Lars Svensson kan inget om bra PR


Kursivt: Så sant som det är sagt. Hans hantering av detta skulle nog skötts bättre av en 10-åring och då är jag helt seriös. Försöken att få upp deltagarna de vill se till toppen är rent av patetiska. Sen att han anställer en sådan inkompetent kundtjänst som inte skriver ordentligt och förstör för företaget genom att kalla deltagare för fula.

Nej du, riktigt djävla illa av GG med Lars Svensson i toppen. Hur fan är mannen funtad egentligen? (Väntar med spänning på möjlig information som du kan komma med)
Citera
2011-10-26, 22:53
  #7
Medlem
essohasses avatar
Jag postar ett inlägg jag tidigare skrivit i huvudtråden, det platsar med råge här och visar viket kräk denna människa är.
Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Denne Lars https://www.flashback.org/leave.php?...FGymgrossisten är alltså facebookvän med :
Lidia Rojas
Jeanette Sommer
Pia Mellerstam
Réene Larsson
Somayeh Raofinia och
Calle Wallin (Gnällig bror till Lotta Wallin).

Samtliga dessa damer deltar i tävlingen! Det känns inte seriöst.

Dessutom är denne Lars vän med Jonas Kraenzmer som för tillfället sitter häktad för knarkbrott.

Det känns som detta gymgrossisten/gaygrossisten/gymnazisten är ett jävligt suspekt företag.
Citera
2011-10-26, 22:58
  #8
Medlem
SonicDances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolliance
Jag sätter mig in i gymgrossistens situation när folk saboterar deras tävling att det blir svårt för dom att införa ett rättvist system i denna tävling.

De enda som saborterat denna tävling är Sandra Reiche med sin bisexuella pojkvän Anton Larsson Privat. Sandra hade över 1500 röster (över 2000 till och med tror jag) innan GG's första nollställning. Efter nollställningen lyckades hon skrapa ihop hela 25 röster innan hon drog sig ur. Samtidigt hade Maja på demokratisk väg samlat ihop mer än 1000 röster. Vilket bara borde betyda en sak, Sandra har fuskat.

Sandra och de andra bimbosen har grupper på facebook med 7000+ ''likes'' i varje, scandalbeauties bloggar och även spammat GG's officiela facebook med deras tävlingslänk där de har promotat och uppmannat kåtbockarna till att rösta på dom. Detta är tydligen tillåtet? Men sen kallar du och Diktator Lars Svensson det för fusk och sabotage när de andra deltagarnas tävlingslänkar postas på flashback?

Förstår du var jag vill komma?

Sen att denna Lars Svensson spelar hård med diverse negativa uttalande om flashback som han senare draigit tillbaka och raderat från sin facebook gör inte saken bättre. Vågar han inte stå för vad han skriver?
Citera
2011-10-26, 23:01
  #9
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolliance
Men kundtjänsten skriver inte som att det är gymgrossisten som tycker att top 20 är fula, utan att de som har röstat fram top20 från flashback har valt personer som flashbackare tycker är fula... Och to be honest så har ju de flesta på flashback valt ut "fula" personer, dvs såna som inte är i fullt bra form och inte ser redo ut för ett modelljobb..

Jag sätter mig in i gymgrossistens situation när folk saboterar deras tävling att det blir svårt för dom att införa ett rättvist system i denna tävling.

Att enstaka person här på Flashback kallat tävlingens deltagare för fula kan inte lastas på övriga som deltagit i tråden där vi tillsammans valt att rösta fram friska, sunda flickor.
Däremot så har Gymgrossisten själva genom deras egna supportchatt kallat flickorna vi valt att rösta på för fula. Det har även på deras facebooksida förekommit inlägg där kunder till gymgrossisten kallat topp 20 flickorna för fula. Flera av tävlingens plastikopererade tjejer har på sina respektive bloggar ställt sig frågan hur det kommer sig att "fula" flickor leder tävlingen, märk väl att det är tävlingsdeltagare som anser att topp 20 är fula deltagare, inte vi på Flashback..
Citera
2011-10-26, 23:03
  #10
Medlem
flexschemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolliance
Men kundtjänsten skriver inte som att det är gymgrossisten som tycker att top 20 är fula, utan att de som har röstat fram top20 från flashback har valt personer som flashbackare tycker är fula... Och to be honest så har ju de flesta på flashback valt ut "fula" personer, dvs såna som inte är i fullt bra form och inte ser redo ut för ett modelljobb..

Jag sätter mig in i gymgrossistens situation när folk saboterar deras tävling att det blir svårt för dom att införa ett rättvist system i denna tävling.

Men det låter absolut inte smart att kalla sina deltagare för fula! "flashback som röstar på de fulaste tjejerna och försöker sabotera tävlingen". Det är ju för fan upplagt redan från början att en viss person ska "vinna rättvist" och agera modell, och inte vilken svensson som helst.

Snubben som hanterade chatten hos GG borde iaf. ha fått någon utbildning. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeesuuuuuus, vilka snedsteg!


edit: Borde väl gå att kontakta nån blaska angående röstningsfusket på en ändå så pass "känd" sida för människor som gillar träning? AB eller Expressen borde ju snappa upp det, tycker jag.
Citera
2011-10-26, 23:09
  #11
Medlem
SonicDances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Jag postar ett inlägg jag tidigare skrivit i huvudtråden, det platsar med råge här och visar viket kräk denna människa är.

Editerade in det i trådstarten. Har ni annan info etc som ni tycker platsar i trådstarten så posta antingen i tråden eller pma mig.
Citera
2011-10-26, 23:09
  #12
Medlem
Detta kanske är korspostning, men jag blev ombedd att posta mitt inlägg i modelltävlingstråden här också, så jag tar risken.

Citat:
Jag har varit med och röstat från början, men jag har bara väntat på att de skulle hitta på nåt för att i slutändan få som de vill. Att de inte är seriösa är inte direkt nån nyhet.

För några år sedan registrerade de alla domännamn som liknade en av deras konkurrenters, kolozzeum.
Stavade man fel och skrev t.ex www.kollozeum.com i addressfönstret redirectades man till GG. Jag vet inte riktigt vad som hände med det, jag vet att någon av modsen på kolozzeum startade en tråd där han undrade om det gick att göra något rättsligt åt det. Om det är intressant kan jag försöka leta upp den.

Det kanske kan vara nåt om massmedia ska blandas in.

Edit: Hittade länk, tråden är från 2007. GG nämns iofs inte uttryckligen, men det framgår ändå rätt tydligt vilka som avses.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=89588
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback