Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-01-02, 13:50
  #37
Medlem
Alexander.Delarges avatar
Träffade en svensk kille i 20 års åldern i våras som fick psykos av LSD på havelock. Han ska enligt egen utsago ha tagit syran på paradise beach, men psykosen slog 3 veckor senare på havelock. Han blev tvångsomhärdentagen till psyket i port blair samt upphämtad av sin far. Han mår dock bra idag
Citera
2013-01-08, 23:15
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander.Delarge
Träffade en svensk kille i 20 års åldern i våras som fick psykos av LSD på havelock. Han ska enligt egen utsago ha tagit syran på paradise beach, men psykosen slog 3 veckor senare på havelock. Han blev tvångsomhärdentagen till psyket i port blair samt upphämtad av sin far. Han mår dock bra idag
Fan vad skönt att höra måste jag säga. Hörde om honom, och det lät jävligt ruskigt.. Speciellt när det händer där ute. Har länge undrat hur det gick för honom.

Träffade i alla fall på min beskärda del sinnesfördärvade människor, varav några var svenskar. Träffade två svenskar, vid separata tillfällen, som vart torsk på opiater (var helt "normala", skötsamma människor sen innan som det verkade) som jag hoppas tog sig i kragen. Sen en hel del människor (främst israeler) som man förstod inte riktigt hörde till samma värld längre efter för mycket charras eller annat. De enda som jag träffade som var fucked up åt helvete var två unga indier tyvärr.. Den ena gick och lade systematiskt ut tändstickor runt stället jag bodde på, och sa aldrig något utom när han ibland hade slut på charras och frågade efter det. Den andra pratade med en servett . Låter som nån jävla antidrog propaganda, och visst fungerade det till viss mån som det för min del. Det var tragiskt att se.

Men å andra sidan är det nog inget man ska vara rädd för när man åker ner, dock att prova sin första hallucinogen/opiat där nere är nog att avråda kanske. Knarkresor finns alltid till hands, men Indienoskulden är ovärderlig. . Fast lite charras i norr ska man ju inte tacka nej till heller, bara man inte förlorar sig i tankedjungeln i samma veva.
__________________
Senast redigerad av SysterMidnatt 2013-01-08 kl. 23:19.
Citera
2013-01-09, 03:32
  #39
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMidnatt
<klipp>
Men å andra sidan är det nog inget man ska vara rädd för när man åker ner, dock att prova sin första hallucinogen/opiat där nere är nog att avråda kanske. Knarkresor finns alltid till hands, men Indienoskulden är ovärderlig. . Fast lite charras i norr ska man ju inte tacka nej till heller, bara man inte förlorar sig i tankedjungeln i samma veva.


bra råd. nej och inte nej. har bara läst shantaram av gregory david roberts eller vad snubben nu hette...

Och jag blir sugen, och inte. Indien i ett nötskal.
Citera
2013-11-05, 16:21
  #40
Medlem
KUKARNASs avatar
Hittade du din polare eller vad hände???
Citera
2013-11-08, 22:56
  #41
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Vad är grejen med charas? är väl vanlig hederlig svart afghan eller?

Tänkte dra ner till Indien i februari och chilla med lite skönt röka och soliga dagar
men det känns som FMN har kapat tråden och sprider skräckpropaganda ala 70-talet?
varför skulle man flippa ut och bli frireligiös av lite röka i Indien?
Citera
2013-11-09, 20:23
  #42
Medlem
Buddahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-i-starkol
Vad är grejen med charas? är väl vanlig hederlig svart afghan eller?

Tänkte dra ner till Indien i februari och chilla med lite skönt röka och soliga dagar
men det känns som FMN har kapat tråden och sprider skräckpropaganda ala 70-talet?
varför skulle man flippa ut och bli frireligiös av lite röka i Indien?
Svårt med ett kontruktivt svar, men jag fattar grejen.
Man blir jäkligt weird och hippie-ish där nere och en del kan nog verkligen ta det lite långt. Man blir väldigt påverkad utav tempot och kulturen där nere. Älskar det.
Citera
  • 3
  • 4
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1696425

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback