Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-13, 20:49
  #205
Medlem
Jag stöder SD och Israel. Jag har tidigare i tråd skrivit att Sverige skulle behöva 10000 judar för att få fart på allt i Sverige, som nu tycks ligga i en sirapsaktig geggamoja. Jag fick massor av bann för detta.

Inget positivt händer. Allt står still. Endast flyktingförläggningarna är aktiva. Detta hade vi kunnat vara utan.
Jag tror att Judarna vet hur man snabbt skulle sortera och rensa ut. De skulle inte tro på Islamistiskt trams som nuvarande regim gör.
De skulle inte låta HBTQ vara bland det viktigaste i samhället, utan förpassas dit det hör hemma. Acceptans men inte övertag.
De har initiativförmåga och skulle starta lönande företag.
De skulle få starta skolor som skulle skapa både lärdom och diciplin.
De skulle bygga bostäder.
Ja, få fart på allt!

Allt detta med en regim bestående av SD.

Ja, allt är så negativt i Sverige nu, och ingen framtidstro finns hos många. Detta jag skrivit tror jag på!!
Citera
2015-11-23, 19:04
  #206
Medlem
dirtydave82s avatar
De styrande ledarna i staten Israel är en del av den khazarian mafia, som har sedan begynnelsen föraktat kristna värderingar - enda sedan dessa barbarer flydde från Babylon (IRAK) har dem förpestat Europa. Varför? För dem praktiserar inte judendomen, utan dem praktiserar en sorts antik satanism som bygger på att offra och knulla barn för deras gud Moloch. Dem är ett större hot än ISLAM, som egentligen är ett påhittat hot. De är synd om det sanna Israeliska folket som som får lida på grund av diktatur som Israel faktiskt är, och palestinierna som också har 90 % hebrew DNA. För er som inte vet vilket brottssyndikat jag talar om så kanske namnet Rotschilds ringer klockor, världens smutsigaste bankirer. Den khazarian mafia har hijackat USA och har gjort likadant med Sverige. Vi ser SD samarbetar med Israel så jag tycker ni borde tänka en extra gång innan ni bjuder in dessa parasiter på kaffe och bulla.

https://www.youtube.com/watch?v=6eNadFLVHBo

http://www.veteranstoday.com/2015/03...azarian-mafia/
__________________
Senast redigerad av dirtydave82 2015-11-23 kl. 19:15.
Citera
2015-11-23, 19:11
  #207
Medlem
Popshuv1ts avatar
Jag stödjer verkligen inte Israel och ännu mindre zionister, iallafall dom som operar utanför Israels gränsers. Skiter blanka fan i dom om dom håller sig där dom hör hemma och ger fan i att lägga sina näsor i andras affärer.

Detta är en av många anledningar till att jag inte längre vill kalla mig för SDare, även om jag röstar på dom då dom är det minst dåliga alternativet.
Citera
2015-11-24, 01:35
  #208
Medlem
Jag stödjer varken eller. Judar och muslimer är enligt mig av samma skrot och korn. Men vid ett vägval så skulle jag hellre leva under judarna än muslimerna eftersom det förstnämnda även kan tänka sig släppa in icke-judar (när de kan tjäna på det). Ex i affärsverksamhet m.m. Men det blir mycket flum-flum (som vi ser idag, exakt samma sak som före Hitler med storbanker som roffar åt sig, arbetslöshet, hbtq, fittor målas i skolor (!) och annan olustig sexualkonst och media med sin egen agenda och folket går i konkurs p.g.a. lån). Fanns ett skäl till varför de deporterades från Tyskland (dock är jag inte alls för de metoder som användes, även om de fick fri lejd först till Isreal med allt de ägde som inte passade tydligen). Kolla upp hela mediebranschen i västvärlden, finns en hel del icke-judar där också, så länge man håller sig på deras sida s.a.s... Med muslimer har jag verkligen inget gemensamt. Sharia är lika med att vara en zombie som riskerar att halsen avhuggen ute på öppen gata då shariamilisen finner någon "fel".

Kommer SÄPO och knackar på dörren snart för att jag sagt mitt tycke och antagligen vet vem de jobbar för?
Citera
2015-11-25, 02:03
  #209
Medlem
Paradocss avatar
Två. Ekeroth och Bieler...
Citera
2015-11-25, 02:16
  #210
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed
Hej,

Jag är bara nyfiken på hur många av er som sympatiserar med/röstar på SD som också stödjer israel och/eller zionister?

Mvh

När du säger "zionister" så utgår jag från att du menar "sionister" som det skrivs på svenska.

Och då är min fråga till dig, vilken variant av sionismens 5 olika typer menar du? Det är många sorters sionism som jag är emot, men minst en som jag stödjer.
Citera
2015-11-25, 14:05
  #211
Medlem
dirtydave82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuckelijuckmuck
Jag stödjer varken eller. Judar och muslimer är enligt mig av samma skrot och korn.

Det är farligt att dra alla över en kam. De flesta judar och muslimer sitter inte på strategiska maktpositioner utan är vanliga medborgare. Men styret i Saudi Arabien och Israel är av samma bluff och båg. I den judiska läran står det att vita med kristna värderingar är lika mycket värda som djur och judarna är det utvalda folket att regera. Självklart tror inte alla judar detta, och det är många judar som är helt emot till exempel Zionism. Och jag tror det flesta muslimer avkyr Isis för annars skulle ISIS ha en arme på flera miljoner soldater. Gaddafi och Saddam Hussein hade aldrig tillåtet Isis barbariska beteende.
Citera
2015-11-25, 16:26
  #212
Medlem
TobiasBeechers avatar
Jag har alltid röstat SD och skulle aldrig kunna rösta på något annat riksdagsparti. Jag stödjer Israel eftersom det är det enda fungerande landet i Mellanöstern. Visst finns det rika judar som kan leka med makroekonomin om de känner för det, men det finns det rika "arier" som gör också. Majoriteten av de judiska israelerna är varken galna bankirer eller extremister, de är västerlänningar som bor i Mellanöstern, och har varenda arabland emot sig. Jag håller på Israel!
Citera
2016-03-09, 23:33
  #213
Medlem
det här svärdet har ett varmt jävla handtag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback