Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-16, 00:23
  #61
Avstängd
flashbackups avatar
usch.. beverly hills har inte de finare husfruarna.. hellre new york, vancouver eller atlanta.!!!
Citera
2014-04-16, 17:09
  #62
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
usch.. beverly hills har inte de finare husfruarna.. hellre new york, vancouver eller atlanta.!!!

Har lyckats undgå att se nåt från numera rätt trashiga Beverly Hills. Men jag utgår från att det är lika många fläskläppar där som i dom övriga städerna. USA håller verkligen på att gå ned sig.
Citera
2014-04-16, 17:16
  #63
Avstängd
flashbackups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Har lyckats undgå att se nåt från numera rätt trashiga Beverly Hills. Men jag utgår från att det är lika många fläskläppar där som i dom övriga städerna. USA håller verkligen på att gå ned sig.

jo man kan väl hålla med om att alla har de gemensamt att de har intresse för kirurgi.. men hade ju helst lapat över de ovan nämnda städernas slynor!
Citera
2014-05-13, 16:39
  #64
Medlem
Tjippmunks avatar
sitter här och surfar och har tvn på i bakgrunden då jag råkar se detta programmet. döttrarna ska ta hål i öronen. en i 20årsåldern och en som ser ut att vara kanske 7 år. den lilla tar ett av sina utan att blinka och blir sen hysterisk när hon ska ta nr 2. den äldre blir hysteriskt redan innan och börjar gråta. och då ska hon göra om hålet för att det växt igen.
jag har ingen erfarenhet av att ta hål i öronen, men gör det verkligen så fruktansvärt ont att en 20årig tjej blir hysterisk?
Citera
2014-12-08, 09:03
  #65
Medlem
-Alice-s avatar
Ingen som kollar på den nya säsongen?
Citera
2014-12-24, 00:45
  #66
Medlem
-Alice-s avatar
Ni borde kolla på den!
Citera
2015-01-08, 09:54
  #67
Medlem
lineofbeautys avatar
Jag kollar, är också smått besatt av programmet, jag hade missat det mesta av den säsong som visas nu så jag är glad att den repriseras.

Angående deltagarna: Jag gillade Lisa från början men tycker hon visar så kalla sidor och jag håller med Kyle om att Lisa ger tasksparkar kamouflerade med ett skratt. Joyce är ganska intetsägande och att hon blev så upprörd att hon måste prata ut med Lisa för att hon tyckte att hon snäste av Joyce när "hon bara ville vara vänlig och stryka bort en hårtest ur Lisas ansikte", är så löjligt och överkänsligt Joyce man känns creepy och han ser ut och beter sig som han leker mäktig och rik.

Yolanda verkade vettig i säsong tre och som den mest jordnära av husfruarna men sedan spårade hon ur. Hon säger sig ha starka principer och uppfattning om hur man bör bete sig och inte, ändå accepterar hon när Brandi går emot dem och dessutom grupperar sig med henne och Lisa. På Joyce middag betedde sig Yolanda och Brandi svinaktigt och barnsligt med sitt småmobbande av värdinnan. Brandi kallar henne medvetet vid fel namn, skrattar åt henne och Yolanda ber henne att inte lägga sig i munhugget mot Kyle eftersom "hon inte var där" men det var inte Brandi heller med det bekommer inte queen Yolanda. Och angående schismen med Kyle så tycker jag det är uppenbart att Yolanda är den som ljuger. Det syntes på kroppsspråk, tonläge med mera då Y mumlade lite och strök bort håret när saken kom på tal vid återträffen i säsong 3 medan Kyle verkade uppriktig och blev frustrerat förbannad, dessutom kan Kim intyga att hon hörde det.

Kim är en underlig människa som ger ett obehagligt intryck även sedan hon blev ren och nykter (inte fan var det bara alkohol hon rusade sig med) och hon tillför inget nämnvärt till serien heller.

Kyle är ok men kan vara falsk och hon är väldigt skvallerlysten, ögonen blir som klot och öronen växer när det vädras intriger och tjafs som hon gärna delar med sig av till alla som vill höra. I grunden verkar hon vara en rätt hygglig person, men hon är lite som en tonårsbrud i gruppen.

Min uppfattning om Brandi har varierat, att hon är bräcklig och i grunden inte mår bra är uppenbart och om det fortfarande beror på sviterna hur hon behandlades och bedrogs i sitt tidigare äktenskap eller om det beror på något mer i kombination med hennes personlighet kan man fråga sig. Som de andra deltagarna har påpekat kan hon inte hantera alkohol, hon blir kanon, bitchig och väldigt fladdrig. Skriker åt folk att de ska hålla käften vid minsta motgång samtidigt som hon gillar att håna och bråka med andra. Annars och när hon inte är full kan jag sympati med henne, då kan hon to m vara blyg och hon verkar vara en bra vän. Man undrar ju hur hon var strax efter skilsmässan eftersom hon själv har berättat att hon var totalt körd och urspårad och gjorde en massa dumt inklusive stoppade i sig både det ena och det andra.

Vad kan man säga om Carlton? Tja, hon tycks vara en väldigt sexuell person och hon gillar att bli full...

Och vad är det med de här kvinnorna som tycker att en bra vän står upp för den som blir attackerad, oavsett anledning eller om det stämmer eller inte? De förväntar sig att man skall lägga sig i och hålla med sin väninna i en strid oavsett om man vet vad tjafset handlar om, har med det att göra osv. De här kvinnorna behöver slipa till kanterna på sina stora, känsliga egon men det är ju samtidigt det som gör det så fascinerande att kolla på.
Citera
2015-04-17, 10:10
  #68
Medlem
lineofbeautys avatar
Hallå!! Nu måste det väl ändå finnas någon som förutom jag följer fruarna i Beverly Hills.? Nya avsnitt varje fredag kl 19.
Citera
2015-04-17, 11:59
  #69
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lineofbeauty
Hallå!! Nu måste det väl ändå finnas någon som förutom jag följer fruarna i Beverly Hills.? Nya avsnitt varje fredag kl 19.

Jag följer serien men inte via svensk tv. Såg därmed sista avsnittet för säsongen nu i veckan.

Säsongen hade lite trög start men kan säga att det kommer att hända en hel del längre fram. Särskilt med Kim och Kyle.

Gillar de nya deltagarna. Lite mer fart i Lisa Rinna än Eileen Davidson så hon passar nog formatet mer.
Citera
2015-04-17, 20:45
  #70
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag följer serien men inte via svensk tv. Såg därmed sista avsnittet för säsongen nu i veckan.

Säsongen hade lite trög start men kan säga att det kommer att hända en hel del längre fram. Särskilt med Kim och Kyle.

Gillar de nya deltagarna. Lite mer fart i Lisa Rinna än Eileen Davidson så hon passar nog formatet mer.

Åh! Kan du inte skriva lite vad som händer i en spoiler? Jag blir nyfiken!
Citera
2015-04-18, 01:06
  #71
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Åh! Kan du inte skriva lite vad som händer i en spoiler? Jag blir nyfiken!

Ok

Läsning på egen risk alltså:
__________________
Senast redigerad av Lostworld 2015-04-18 kl. 01:09.
Citera
2015-04-18, 17:31
  #72
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ok

Läsning på egen risk alltså:



Oh la la! Lite action! Tack så mycket!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback