Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-24, 19:17
  #1
Avstängd
Finns det chans till fitta förbrukar jag alkohol, men finns det inte chans till fitta hoppar jag över den kvällen.
Har dock en del kompisar som super väldigt ofta på korvfester utan chans till någon fitta.

Någon mer som mig?
Citera
2011-10-24, 19:23
  #2
Medlem
Kungensbordells avatar
Snart kommer Eric Amarillo skriva en låt med samma namn som tråden, det är jag fan säker på

Jag super hellre på korvfest än om massa tjejer ska springa omkring och fjanta sig. Skönare att bara sitta i en soffa, dricka öl och slå på någon film eller lyssna på musik än att försöka få sig ett ligg.
Citera
2011-10-24, 19:25
  #3
Medlem
youpendiis avatar
Oh herregud vad tråkig människa du måste vara som måste alltid dricka alkohol bara för ett syfte. Är tjejer det enda du lever verkligen? Det är klart en grabbkväll ute på någons sommarstuga kan vara helt underbart. Vänner, öl, bra väder, fotboll och massa mer. Måste man vara så ytlig hela tiden?
Citera
2011-10-24, 19:26
  #4
Medlem
EraserP12s avatar
Jag super för att jag tycker om att vara full, oavsett möjlighet till fitta. Du behöver ju alkohol för att få fitta, så problemet är hos dig.
Citera
2011-10-24, 19:29
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Snart kommer Eric Amarillo skriva en låt med samma namn som tråden, det är jag fan säker på

Jag super hellre på korvfest än om massa tjejer ska springa omkring och fjanta sig. Skönare att bara sitta i en soffa, dricka öl och slå på någon film eller lyssna på musik än att försöka få sig ett ligg.

supa och se på film låter väldigt tragiskt i mina öron
Citera
2011-10-24, 19:30
  #6
Medlem
Beror ju helt på. Sitta med grabbarna o ta en bira är riktigt underbart. Brudar är dock ett måste på fester. Vem fan försöker bli dragen korvfester liksom?
Citera
2011-10-24, 19:33
  #7
Medlem
Du verkar vara en tråkig och trångsynt typ. Hoppas du inte ser ner på andra som dricker för att dem tycker det är gott eller trevligt oavsett kön på omgivningen.

Jag försöker att undvika att bli dyngrak då brudar är i närheten, då det verkar ha försämrat mina chanser på att göra ett bra intryck på dem tidigare. Är det bara killar är det skitsamma om någon är "olämpligt" berusad eller dyngrak.
__________________
Senast redigerad av JungleBoB 2011-10-24 kl. 19:38.
Citera
2011-10-24, 19:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunnarjohanson
supa och se på film låter väldigt tragiskt i mina öron

Brukar bli riktigt tråkigt i längden när man ser på film utan öl eller liknande. Det värsta är när man sitter på en bio och börjar undra när filmen tar slut. Och hur tror du begreppet "pilserfilm" kommer från? I danmark är det fullkolligt normalt att dricka ett par bärs när man går på en biograf exempelvis.
Citera
2011-10-24, 19:44
  #9
Medlem
Jag super för att jag gilla att vara full, sen när jag blir full börjar jag uppskatta brudar mycket mera så är ju trevligt om sånna finns i närheten.
Citera
2011-10-24, 20:07
  #10
Medlem
Kalmantos avatar
Det finns många olika tillfällen då alkohol är underbart. Ett av dem är när man vill bli full med "grabbarna" och utan en massa brudar. Ett annat tillfälle är när det just är brudar på g, antingen där man är eller dit man ska.

Jag är singel och dricker vid många tillfällen mer än vad jag tror andra gör eftersom att jag är ute ofta med syfte att ragga upp nån tjej för natten.

Fittan driver mig till alkoholism.
Citera
2011-10-24, 20:36
  #11
Moderator
Gromguttens avatar
Här står helt klart nervositeten i førhållande till det motsatta kønet i fokus och då passar drycker väldigt dåligt. Tippar vi hittar bättre hjälp før den problematik som TS tar upp i ett annat delforum.

Drycker -> Relationer och samlevnad

/Mod
Citera
2011-10-24, 21:21
  #12
Medlem
ja super oavsett om de finns fitta eller inte, det är brudar som får ragga på mig . inte jag på brudar.. vilket händer var fjärde år.. går ju knappt och ragga brudar om man är full...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback