Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-23, 12:19
  #529
Medlem
Rotners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DistortedTruth
Postade av två anledningar. För det första ville jag se om det var möjligt att få hjälp att hitta mina saker, av rent intresse för SkellefteEwas eventuella förmågor. För det andra ville jag hitta mina prylar och varför inte testa detta kostnadsfria, lite roliga, alternativ?

Jag tror inte alls på den här typen av humbug, som jag anser att det för det mesta är. Trots det fascinerar det mig, både att folk tror och att folk hävdar sig besitta "paranormala" förmågor samt att folk de facto upplever en del som är åtminstone svårt att förklara. Ser det som ren underhållning, inte nödvändigtvis som man tittar på ett snubblande mongo.

Mitt facit blev ganska klent: Av de tre föremålen har jag absolut inte hittat nåt, har ingen aning om vilka miljöer hon beskriver. Hon lämnar ett stort utrymme öppet för tolkning eller what not eftersom grejerna måhända är stulna (i två av fallen är detta troligt) och då kan ju de nya ägarna förvara dem som Ewa beskriver...

Jag förstår precis, det är ju rätt kul ändå Kunde inte sova igår så kände att jag behövde skriva av mig lite. Förstod nästan som du säger, att de flesta som postar faktiskt inte tror på detta hokuspokus men ändå vill testa Men sen ser man ju folk som faktiskt är övertygade att någon kan sitta bakom en datorskärm och se en helt anonym persons hem och beskriva deras borttappade föremål Nåväl ska inte slösa er tid mer i denna tråd, ursäkta att jag gick offtopic.
Citera
2012-10-24, 10:24
  #530
Moderator
Humbugs avatar
Flyttade inlägg till denna tråd från tråden om borttappade saker då diskussioner inte ska pågå där.
/mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback