Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-08-27, 22:39
  #49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Minns inte namnet, men ett hak nästan längst upp på Götgatan, på höger sida (om man går nedåt), där gick det fanimig undan med raggandet. Man fick närmast ha en anti-Milf-spray för att hinna dricka upp ölen.
Citera
2018-08-27, 23:00
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Minns inte namnet, men ett hak nästan längst upp på Götgatan, på höger sida (om man går nedåt), där gick det fanimig undan med raggandet. Man fick närmast ha en anti-Milf-spray för att hinna dricka upp ölen.
Snaps? Gröne Jägaren? Föreställer mig att man promenerar från Slussen via Götgatsbacken nedåt.
Citera
2018-08-28, 02:19
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Minns inte namnet, men ett hak nästan längst upp på Götgatan, på höger sida (om man går nedåt), där gick det fanimig undan med raggandet. Man fick närmast ha en anti-Milf-spray för att hinna dricka upp ölen.
Scandic hotells bar?
Citera
2018-08-28, 02:20
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Minns inte namnet, men ett hak nästan längst upp på Götgatan, på höger sida (om man går nedåt), där gick det fanimig undan med raggandet. Man fick närmast ha en anti-Milf-spray för att hinna dricka upp ölen.
Hahahaha! Ser framför mig hur du måste tårgasa äldre kvinnor för att få gå ifred. 😂
Citera
2018-08-28, 10:47
  #53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richiie
Snaps? Gröne Jägaren? Föreställer mig att man promenerar från Slussen via Götgatsbacken nedåt.
Tyvärr är jag så kass på Stockholm. När jag är där åker man mest taxi & sen går man kanske en liten runda kring det ställe man råkar vara. Så mina kunskaper är mest små "öar". Det var rätt länge sedan, men jag är ganska säker på att jag kom från Blekingegatan & vandrade nedåt mot Slussen, längs Götgatan. Stället låg på höger sida. När sedan gick ut därifrån & fortsatte nedåt så låg "Den Gröne Jägaren" lite längre ner, fast då på vänster sida av gatan.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback