Jag söker efter ett program man fick med I PC-tidningen som bonnier äger. Det var en exe som man klickade på och så öppnades en animation. Det som hände var att det var en kvinna som ställde sig upp ur ett julklappspaket och strippade (tecknat). Det fanns även en manlig version där det var en utklädd tomte som var naken och ställde sig upp, och så fick han stånd vilket man kunde se då tomtemössan satt på sin "lille" vän och reste sig upp.
Någon som har minne av detta? Och tillochmed kanske vet vad den kallades, eller vad dess skapare hette?
Schysst! Om jag har rätt antar jag att det var på en julcd, samt att jag tror att det var 95 och framåt, dock inte för windows xp, det måste varit 95 eller 98.
Den där programvaran kommer jag också ihåg!
Vet dock med säkerhet att någon skiva inte finns kvar, men det var kul att påminnas om forna tider då man upphettades utav det mesta...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!