2011-10-21, 22:42
Medlem
Jag söker efter ett program man fick med I PC-tidningen som bonnier äger. Det var en exe som man klickade på och så öppnades en animation. Det som hände var att det var en kvinna som ställde sig upp ur ett julklappspaket och strippade (tecknat). Det fanns även en manlig version där det var en utklädd tomte som var naken och ställde sig upp, och så fick han stånd vilket man kunde se då tomtemössan satt på sin "lille" vän och reste sig upp.

Någon som har minne av detta? Och tillochmed kanske vet vad den kallades, eller vad dess skapare hette?
Citera
2011-10-21, 22:50
Medlem
Har ett svagt minne utav detta, ska kolla igenom den gamla CD samlingen när jag kommer hem på söndag och se ifall man kan hitta något!
Citera
2011-10-21, 22:55
Medlem
Schysst! Om jag har rätt antar jag att det var på en julcd, samt att jag tror att det var 95 och framåt, dock inte för windows xp, det måste varit 95 eller 98.
Citera
2011-10-21, 23:01
Medlem
micaeles avatar
Den där programvaran kommer jag också ihåg!
Vet dock med säkerhet att någon skiva inte finns kvar, men det var kul att påminnas om forna tider då man upphettades utav det mesta...
Citera
2011-11-04, 22:10
Medlem
Hur gick det SvinetC? Hittade du något?
Citera
2011-11-08, 16:34
Medlem
Jag har letat igenom en del av samlingen, inte hittat något utav av värde än.. Ska få tummen ut ur röven och leta igenom resten inom en snar framtid

Hittade dock det eminenta spelet Mutant Chicken Racers på en gammal shareware cd
http://www.youtube.com/watch?v=rQQVKrDbX2Q
Citera
2011-11-08, 18:08
Medlem
Inte lyckats hitta just denna screensaver.. bara massa andra sunkiga tomteprogram.. surt!
Citera
2011-11-09, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetC
Inte lyckats hitta just denna screensaver.. bara massa andra sunkiga tomteprogram.. surt!
Ja, och nu förtiden är det inte så enkelt att leta reda på JUST detta tomteprogram. Googlar jag så får jag andra, strippande tomtar som är verkliga
Citera
2019-12-17, 16:34
Medlem
Upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här