• 1
  • 2
2011-10-21, 09:23
Bannlyst
Varför? Varför inte? Hur går tankarna hos er kring JUST detta ämne?

Ni som hade testat: det som serveras är en välstekt amerikan, en kokt kines och en kolsvart ugnsbakad blåneger.
Senast redigerad av Korvknullarn 2011-10-21 kl. 09:40.
Citera
2011-10-21, 09:30
Medlem
galne-golems avatar
Jag skulle prövat, Inte för smakens skull utan för känslan att få sätta tänderna i en fet Amerikan.
Citera
2011-10-21, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av galne-golem
Jag skulle prövat, Inte för smakens skull utan för känslan att få sätta tänderna i en fet Amerikan.

Berätta gärna lite mer detaljerat om varför du tänker så. Motivera din åsikt lite mer.
Varför skulle du vilja sätta tänderna i en fet amerikan?
Citera
2011-10-21, 09:34
Medlem
polskzclager245s avatar
Haha, ja man lever ju bara en gång så varför inte? Man måste ju testa
Citera
2011-10-21, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polskzclager245
Haha, ja man lever ju bara en gång så varför inte? Man måste ju testa

Vad för slags människokött skulle du vilja sätta tänderna i? Kvinna man? Barn gamling? Vit, gul eller svart?
Citera
2011-10-21, 09:53
Medlem
polskzclager245s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvknullarn
Vad för slags människokött skulle du vilja sätta tänderna i? Kvinna man? Barn gamling? Vit, gul eller svart?

Vilket som helst. Bara för att testa liksom. Men inte om människan har dödats för att ätas. Men om den redan är död liksom och sen bestämdes det att man skulle äta alla döda, så skulle jag kanske vilja testa.
Citera
2011-10-21, 10:07
Medlem
galne-golems avatar
Lite förbjudet eller väldigt förbjudet, Därför skulle jag vilja testa, Tänk å sitta vid lägerelden å grilla ett ben från en fet Amerikan.
Varför en Amerikan ? Jo för att dom tror dom är världsbäst på allt då bara måste dom smaka bra.
Citera
2011-10-21, 10:21
Medlem
DYSs avatar
Jag är ju vegetarian, men jag skulle kunna tänka mig att prova.

Låt oss säga att det är en restaurang. Menyn kommer in och på den står:

Hamburgare på färs från fet frigående ickerökande amerikan i 40 års åldern.

Äkta Kinesisk nudelsoppa. (kvinna i 20 års åldern)

Ugnstekt Afrikan. (antar att det är lite ugnsstekt falukorv?)

Nja inget av de alternativen låter särskilt lockande. Om menyn erbjöd nått lite mer spännande kanske jag skulle nappa.
Senast redigerad av DYS 2011-10-21 kl. 10:24.
Citera
2011-10-21, 10:32
Bannlyst
Är nog mer för negern i så fall, troligen lite viltsmak på honom, eftersom han går i skogen.

Blyförgiftad amerikan skulle jag inte vilja smaka.
Citera
2011-10-21, 10:50
Medlem
Äta mänisskokött är något jag ska göra innan jag dör har jag bestämt. Från vem blir en fråga senare i livet
Citera
2011-10-21, 10:52
Medlem
Jag skulle lätt testa, så länge det känns okej för andra. Man vill ju inte bli känd som en sinnessjuk kannibal och få hatbrev från anhöriga. Men varför inte äta människokött? Jag äter ju gris och allt möjligt, så en ryggbiff från en vältränad afrikan kan säkert vara gott.

Jag väljer naturligtvis köttet efter kroppsform och ålder. En gammal fet tant? Nej tack. En ung, ganska kraftig/vältränad karl låter bättre.

Hur köttet ska tillagas kör vi efter rekommendationer, annars stekt tror jag. Mest för att få lite känn på smaken innan man börjar göra grytor eller något.
Citera
2011-10-21, 10:57
Bannlyst
Som kirurg kanske det skulle gå att vid operationer skära lös en bit kött och ta hem, utan att patienten märker något.
Det behövs inte mycket för ett smakprov.
Steka i lite aromlös matolja, med enbart salt utan kryddor, så man får fram människosmaken, för det är väll den man vill åt?
Senast redigerad av Gamlerunke 2011-10-21 kl. 10:59.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in