Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-17, 14:58
  #2617
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Hittade en EU shop som hade denna.
Beställde ett "sample pack" med 250mg utav 3-meo-pcp.3ho-pcp samt 2flketamin vardera.

Denna batchen var precis som förr!. Stimulans, opi-värme och kraftig dissociation (ffa vid högre dosering.)

Nu är det som så att jag blivigt kraftigt fäst psykiskt vid den. Tagit det mer eller mindre dagligen.
Blir nästan deprimerad utan den .
Dessutom är påsen snart slut!.

Har jag någon fysisk avtändning att vänta möjligtvis? .

Fan vilket härligt rus den ger förövrigt. Mini dos = aspåtänd ala metamfetamin/kokain men med kontroll och utan bi effekter samt den sköna trygghetsvämen.

Högdos ger en jättesköna g:krafter och kraftig eufori inkl CEV:s

Farligt hur manisk man kan bli efter för långa race bara!
Citera
2020-03-08, 10:42
  #2618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Hittade en EU shop som hade denna.
Beställde ett "sample pack" med 250mg utav 3-meo-pcp.3ho-pcp samt 2flketamin vardera.

Denna batchen var precis som förr!. Stimulans, opi-värme och kraftig dissociation (ffa vid högre dosering.)

Nu är det som så att jag blivigt kraftigt fäst psykiskt vid den. Tagit det mer eller mindre dagligen.
Blir nästan deprimerad utan den .
Dessutom är påsen snart slut!.

Har jag någon fysisk avtändning att vänta möjligtvis? .

Fan vilket härligt rus den ger förövrigt. Mini dos = aspåtänd ala metamfetamin/kokain men med kontroll och utan bi effekter samt den sköna trygghetsvämen.

Högdos ger en jättesköna g:krafter och kraftig eufori inkl CEV:s

Farligt hur manisk man kan bli efter för långa race bara!

3MeO-pcp har blivit en drog som syns alltmer i Malmö sista 6 mån, det finns många som börjat gå på det och det betyder ju att det finns en maknad här. jag vet flera som säljer det i småpaket på 100 mg för 150-200 kr. Vissa skriker det är dyrt, men jag tycker det är skitbilligt med tanke på att det är 10 hel ok doser på 100 mg, eller 7 st rejäla . Asså grejen är ju... du kan ju inte ens få tag på det normalt, hur kan man då säga det är dyrt haha
Citera
2020-08-20, 11:03
  #2619
Medlem
Idag kommer min order med bl.a. halvt gram 3-meo-pcp 🤖👀👍

Kära någon vad jag tycker om fencyklidiner i alla dess former.

3-meo-pcp är en utav mina favoriter. Bara 3-ho-pcp som mäter sig ganska jämt med den här.

Jag tar alltid pcp nasalt och tycker om effekterna det ger. Har läst att många föredrar oralt intag av den här samt många andra.

Favorit blandningarna är elvanse, metadon, weed och eventuellt nån bens ibland.

3-meo-pcp funkar väldigt bra med 1P-LSD, så jag antar att den funkar bra med alla LSD analoger.

Vad tycker ni funkar fint med denna underbara substans?

Men som med allt annat så gäller det att bruka med måtta annars försvinner de bra egenskaperna och allt blir omöjligt att förstå samtidigt som man tror att man är en allvetande gud.

Jag tycker om att träna på pcp analoger, är det nån annan som tycker som mig?
__________________
Senast redigerad av Cp5 2020-08-20 kl. 11:07.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback