Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-23, 09:28
  #2605
Medlem
FuGeeLalas avatar
Har ÄNTLIGEN(!!!!!!!!!!) hittat en shop som säljer detta och skickar inom EU till Sverige. 40€/gram, ska testa lägga en order nästa vecka.
Bättre substans får man leta efter.
Citera
2018-09-28, 16:06
  #2606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Har ÄNTLIGEN(!!!!!!!!!!) hittat en shop som säljer detta och skickar inom EU till Sverige. 40€/gram, ska testa lägga en order nästa vecka.
Bättre substans får man leta efter.

Hur gick det för dig?

Jag la just en order på 500mg och hoppas det går igenom tullen. Körde utan tracking då det brukar gå bättre utan, men då får man vara utan re-ship...

Håller tummarna att jag ska få leka robot igen
Citera
2018-09-28, 23:53
  #2607
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Hur gick det för dig?

Jag la just en order på 500mg och hoppas det går igenom tullen. Körde utan tracking då det brukar gå bättre utan, men då får man vara utan re-ship...

Håller tummarna att jag ska få leka robot igen

Robot-gorilla menar du väl? underbar substans förresten. Aldrig har jag någonsin innan och aldrig kommer jag någonsin få känna mig så skev igen.. nästan värt att beställa hem och hoppas på det bästa
Citera
2018-10-04, 15:00
  #2608
Medlem
Idag damp det ner 500mg 3-meo-pcp!
Det måste vara typ fem år sen jag körde denna.

Fick med ett sample av 2-fma oxå, fyfan vad jag är glad!
Citera
2018-10-04, 16:39
  #2609
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Idag damp det ner 500mg 3-meo-pcp!
Det måste vara typ fem år sen jag körde denna.

Fick med ett sample av 2-fma oxå, fyfan vad jag är glad!

Vad roligt att höra! Återkom gärna med vad du tyckte, ifall den höll de gamla batchernas mått! 500mg räcker ju länge!
Citera
2019-01-28, 17:28
  #2610
Medlem
Lost1nwonderlands avatar
beställde 1 gram av denna gamla godingen från en utländsk sida (gr8, någon kanske prövat deras och kan utala sig om kvaliteten tillochmed?). hoppas innerligt att den kommer fram, brevet hade ankommit till Sverige i alla fall.
ser fram emot många härliga, snurriga nätter isånafall
Citera
2019-02-26, 19:45
  #2611
Medlem
mysko-xs avatar
Blev väldigt sugen på beställa, ja. Men när ingen av de som skrivit att de beställt uppföljt det hela med någon kommentar så blir jag väldigt tveksam..

Någon som fått hem? Är det äkta vara?
Citera
2019-03-05, 14:21
  #2612
Medlem
Lost1nwonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysko-x
Blev väldigt sugen på beställa, ja. Men när ingen av de som skrivit att de beställt uppföljt det hela med någon kommentar så blir jag väldigt tveksam..

Någon som fått hem? Är det äkta vara?
Jag fick hem mitt och ja, det är äkta vara! . Ruskigt potent dessutom..
Citera
2019-03-13, 17:38
  #2613
Medlem
Overklighetss avatar
Nej. Jag minns att det fanns jättebra 3-meo-pcp ~2012. Lite gult. Nästan klibbigt som man kunde skeva ner sig med på kvällarna. Som kändes som en mix av opiat och pcp. Det här nya 3-meo-pcp:t är så kliniskt på nåt sätt så njutningen uteblir. Kass tillverkning.
Citera
2019-03-29, 09:50
  #2614
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Nej. Jag minns att det fanns jättebra 3-meo-pcp ~2012. Lite gult. Nästan klibbigt som man kunde skeva ner sig med på kvällarna. Som kändes som en mix av opiat och pcp. Det här nya 3-meo-pcp:t är så kliniskt på nåt sätt så njutningen uteblir. Kass tillverkning.
Håller med dig!. Vill minnas att denna var mörk, men inte såhär mörk!. Första kvällen efter att det hade anlänt så råkade jag få i mig lite mer än jag var beredd på. Upplevde kraftig egodöd pch fastnade emellan liv och död i nåt vakuum. Slutade hursom med att jag vaknade upp på sjukhuset, helt ovetandes ända tills min dåvarande berättade att jag hade bitit henne stenhårt i läppen och inte släppt och sedan varit helt okontaktbar. Så hon ringde ambulansen.

Sista gången jag tog den så var det under en heroinavtändning.
Upplevde något otroligt mörkt då oxå. Tog "blodprov" på mig själv som jag sedan sprutade ut i ansiktet på mig. Blev sedan utskickad och då när jag promenerade så gick tankarna mot hur det skulle vara att döda någon..

Nej. Kommer hålla mig borta ifrån pcp analoger, har haft mitt med dom!
Citera
2019-03-29, 14:16
  #2615
Medlem
Zot^s avatar
Ett tips för er som tycker ni fått en för "klinisk" alternativt "mörk" NMDA antagonist är att mixa den med lyrica. Ju mer lyrica desto varmare och mysigare blir ruset men det sker på bekostnad utav dem psykadeliska effekterna tyvärr (enligt mig). Man får prova sig fram till en passande dos helt enkelt.
Citera
2019-06-26, 00:56
  #2616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost1nwonderland
Jag fick hem mitt och ja, det är äkta vara! . Ruskigt potent dessutom..
Beställde du med standard shipping, eller med massa extra, typ tracked och så?

Stör lite att pcp, men inte pce går att beställa där (pce skickas inte till Sverige), de måste fått för sig att pcp är lagligt men inte pce, jag vet inte...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback