Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-17, 18:44
  #157
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21g
Oj, intressant. Det där stämmer delvis på mig, är lite under medellängd och stor kuk (svensk). Inte stora händer dock och en förhållandevis normal benstomme. Egentligen ska man inte kunna se hur stor en kille tänkas kan ha genom diverse ytliga kroppsliga attribut. Direkta samband saknas.

Nu vet vi ju inte den exakta definitionen av vad som anses vara en stor kuk. Det är lite synd för det gör det svårt att relatera till det du skriver.
Jag ska dock under helgen verkligen prioritera mitt sökande efter tillförlitliga vetenskapliga studier i ämnet - jag kommer inte att göra ngt annat, jag lovar.
Citera
2014-01-17, 18:45
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junne13
hmm. hur lång är du?
176 cm.
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Nu vet vi ju inte den exakta definitionen av vad som anses vara en stor kuk. Det är lite synd för det gör det svårt att relatera till det du skriver.
Jag ska dock under helgen verkligen prioritera mitt sökande efter tillförlitliga vetenskapliga studier i ämnet - jag kommer inte att göra ngt annat, jag lovar.
Haha, det blir säkert rätt kul att undersöka dessa grejer som tjej antar jag!
Citera
2014-01-17, 18:49
  #159
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21g
.Haha, det blir säkert rätt kul att undersöka dessa grejer som tjej antar jag!

Jaa - och jag ska vara noggrann med att föra anteckningar.
Citera
2014-01-17, 19:00
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21g
176 cm.Haha, det blir säkert rätt kul att undersöka dessa grejer som tjej antar jag!

Aha.. Stämmer med min hypotes
Citera
2017-09-23, 02:49
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu
Det har inte med nationaliteten att göra?
Annars behöver ju killar med stora kukar inte vara socialt bra eller intelligenta då dom klarar sig med sina attribut enbart.
Det är precis samma problem vi killar har med snygga tjejer med schysta former. Helt IQ befriade i de flesta fallen och kan inte prata om något utanför mode och smink...

MAn kan se snabbt om killen har stor kuk på fingrarna. Stora händer är stor kuk. Men det finns sånda med små fingrar stor kuk ocksp, ja , sant. Men alrig stora händer - liten kuk. Finns typ inte. Däfrör kan man gissa sig till vilket många bögar gör.
Citera
2017-09-27, 22:17
  #162
Medlem
Drinkycrows avatar
Kan du inte bara sluta ligga med korkade snubbar? Kukens storlek vet du inte förrens byxorna åker av men att de är korkade märker du väl innan dess?

Har även svårt att tro att samtliga av de 80/200 med störst kukar skulle vara korkade. Om det stämmer så är ju troligaste förklaringen att ALLA du ligger med är korkade. Till och med när du onanerar.
Citera
2022-06-26, 17:06
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofinkenn
Jag har väl en stor kuk. Inte så där 25-30 cm men stor och grov. Är väl inte dum men heller inte vassaste kniven i lådan
Bild på den?
Citera
2022-06-26, 17:44
  #164
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av san12345
Bild på den?

Snyggt sätt att bumpa en tråd där senaste inlägget kom 2017.
Citera
2022-06-26, 17:47
  #165
Medlem
Ja. Jag brukar inte skriva hör. Så jag har inte lärt mig
Citera
2022-06-26, 17:51
  #166
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av san12345
Ja. Jag brukar inte skriva hör. Så jag har inte lärt mig

Det är lugnt
Citera
2022-06-26, 17:53
  #167
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av san12345
Ja. Jag brukar inte skriva hör. Så jag har inte lärt mig

Fick du någon bild?
Citera
2022-06-26, 17:57
  #168
Medlem
Tyvärr.
Ja jag gillar ju kukar i alla former
Så jag hoppades men så blev det inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback