Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-20, 22:12
  #1
Medlem
har tamejfan liten hjärna,jag har varit sexuellt tillsamans med över 200 män,ca 70-80 av dem har haft stor kuk men varit fruktansvärt dumma.Vad beror detta på?Det kan ju knappast bara vara jag som märkt att man får ut mer av att vara tillsammans med en medel kille?Om inte enbart pga den sociala biten.Kankse är det så att killar med stor kuk inte tror att dom behöver göra mer än att köra in den och att man då som partner automatiskt ska tycka att det var skönt...Inget som helst bra i sängen i övrigt,ingen sexuell kunskap,ingen man kan ha riktigt skön sex med.Dom värsta killarna är de som ser bra ut,de räknar kallt med att deras utseende och stora kuk ska vara tillräckligt,men när man sedan vill kommunicera med dem så räcker inte iq över ollonet.

Absolut bästa knullen har jag haft med dem som har helt normala och "vanliga" kukar och det beror på att de inte koncentrerat sig till in och ut för jag har så stor kuk.De killarna kan verkligen sina saker och det är rena nöjet att umgås med dem efteråt även om det inte betyder att man vill ha ett förhållande,utan det räcker med en eller ett par gånger men att man ska kunna umgås åtminstonne normalt under dessa stunder.

Stämmer min teori må tro?
Citera
2011-10-20, 22:14
  #2
Medlem
galne-golems avatar
Jag har en ENORM kuk men jag känner mig inte dum.
Citera
2011-10-20, 22:17
  #3
Medlem
Nej TS, jag håller inte med dig.
Citera
2011-10-20, 22:18
  #4
Medlem
BadAssChicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galne-golem
Jag har en ENORM kuk men jag känner mig inte dum.
Känner..
Citera
2011-10-20, 22:19
  #5
Medlem
Jag har väl en stor kuk. Inte så där 25-30 cm men stor och grov. Är väl inte dum men heller inte vassaste kniven i lådan
Citera
2011-10-20, 22:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galne-golem
Jag har en ENORM kuk men jag känner mig inte dum.
nä DU kanske inte känner dig dum men frågan e vad dina sexpartners anser:-)
Citera
2011-10-20, 22:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Nej TS, jag håller inte med dig.
Varför håller du inte med?Orkar du utveckla?
Citera
2011-10-20, 22:22
  #8
Medlem
Kan nog stämma till viss del enligt mina erfarenheter också...

Det som är negativt med killar med mindre kukar är att de ofta har lite komplex å så och det är drygt, annars är dom i 9 fall av 10 bättre. anstränger sig mer!
Citera
2011-10-20, 22:24
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofinkenn
Jag har väl en stor kuk. Inte så där 25-30 cm men stor och grov. Är väl inte dum men heller inte vassaste kniven i lådan
nä det handlade väl inte riktigt heller om att ha ett super iq,men att tro att d räcker med stor kuk för att kunna knulla skönt anser jag är mkt mkt låg iq.Har du ngn gång frågat ngn av dina partners om deras åsikter?
Citera
2011-10-20, 22:28
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhianna
nä det handlade väl inte riktigt heller om att ha ett super iq,men att tro att d räcker med stor kuk för att kunna knulla skönt anser jag är mkt mkt låg iq.Har du ngn gång frågat ngn av dina partners om deras åsikter?
Deras åsikter på vad? Hur smart jag är eller kuken? xD
Citera
2011-10-20, 22:29
  #11
Medlem
200 killar? Fan va du är white trash slödder.
Citera
2011-10-20, 22:35
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maximae
200 killar? Fan va du är white trash slödder.

Prostituerad kanske?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback