2011-10-20, 14:34
Medlem
Leifsons avatar
Idag fick jag hem ett paket, som var packat med en hyfsat stor bit bubbelplast. (Ni vet, plast med små luftbubblor på).

Anyways, jag kom på mig själv lite senare med att sitta och "smälla" de små bubblorna i plasten, och tyckte fortfarande det var rätt skojigt.Lite av ett beroende liksom.. (Och jag är ändå 19 år..)

Är jag den ende som fortfarande smäller bubbelplast om chansen ges? Vad är det som ger upphov till sådana här "småberoenden"? Det är störigt! Men ändå roligt..
Citera
2011-10-20, 14:54
Medlem
Moffins avatar
Jag är 24 och kan heller inte låta bli så :P
Citera
2011-10-20, 16:15
Medlem
Butterkakans avatar
När jag köpte en bildel fick jag bubbelplast med as stora bubblor, det lät as högt när man smällde dom.
Vet att dom sålde en liten manick, som man skulle trycka på så det lät och känndes som bubbelplast, såldes typ på hobbex.
Det är nåt som ligger i människan, att man mår bra av att göra det
Citera
2011-10-20, 17:04
Medlem
Leifsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterkakan
När jag köpte en bildel fick jag bubbelplast med as stora bubblor, det lät as högt när man smällde dom.
Vet att dom sålde en liten manick, som man skulle trycka på så det lät och känndes som bubbelplast, såldes typ på hobbex.
Det är nåt som ligger i människan, att man mår bra av att göra det

Skojar du med mig? :O Finns det en bubbelplast-simulator? Den vill jag fan köpa!
Citera
2011-10-24, 10:08
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leifson
Skojar du med mig? :O Finns det en bubbelplast-simulator? Den vill jag fan köpa!

Finns på coolstuff.se har jag för mig
Citera
2011-10-24, 11:44
Medlem
Bubbel plast är jätte skojigt att pilla med. Kan inte låta bli och kommer nog aldrig sluta med det. Om jag skulle jobba på bubbelplast fabriken skulle jag få sparken innan första dagen va slut
Citera
2011-10-24, 11:46
Medlem
FarbrorKjells avatar
Tänk, t.o.m. en gammal farbror som jag (63) , har svårt att låta bli
Citera
2011-10-26, 23:15
Medlem
Har en medarbetare som får rysningar av det ljudet... Har alltid en redig bit storbubblig plast i beredskap när han tittar in. Vrida is the shit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in