Idag fick jag hem ett paket, som var packat med en hyfsat stor bit bubbelplast. (Ni vet, plast med små luftbubblor på).
Anyways, jag kom på mig själv lite senare med att sitta och "smälla" de små bubblorna i plasten, och tyckte fortfarande det var rätt skojigt.Lite av ett beroende liksom.. (Och jag är ändå 19 år..)
Är jag den ende som fortfarande smäller bubbelplast om chansen ges? Vad är det som ger upphov till sådana här "småberoenden"? Det är störigt! Men ändå roligt..
När jag köpte en bildel fick jag bubbelplast med as stora bubblor, det lät as högt när man smällde dom.
Vet att dom sålde en liten manick, som man skulle trycka på så det lät och känndes som bubbelplast, såldes typ på hobbex.
Det är nåt som ligger i människan, att man mår bra av att göra det
När jag köpte en bildel fick jag bubbelplast med as stora bubblor, det lät as högt när man smällde dom.
Vet att dom sålde en liten manick, som man skulle trycka på så det lät och känndes som bubbelplast, såldes typ på hobbex.
Det är nåt som ligger i människan, att man mår bra av att göra det
Skojar du med mig? :O Finns det en bubbelplast-simulator? Den vill jag fan köpa!
Bubbel plast är jätte skojigt att pilla med. Kan inte låta bli och kommer nog aldrig sluta med det. Om jag skulle jobba på bubbelplast fabriken skulle jag få sparken innan första dagen va slut
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!