Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-12, 00:30
  #1501
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nivaz
Någon som fortfarande spelar Destiny?
Var inne härom dagen och såg att det var en ny expansion och undrar om någon kan
berätta vad nytt det finns att göra.

Min kompis har precis köpt spelet med Complete edition så jag fick köpa nya expansionen anyway men vet inte vart jag ska börja.
Är lvl 40 med light 284.
Jag kör! Spelar ni på Xbox one? Isf kan jag hjälpa er. Så kan jag bära er lite till högre light så ni kan kötta nya raiden, trials, nightfall osv
Citera
2017-01-15, 09:42
  #1502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Jag kör! Spelar ni på Xbox one? Isf kan jag hjälpa er. Så kan jag bära er lite till högre light så ni kan kötta nya raiden, trials, nightfall osv

Jag kör också emellanåt även om jag är ganska trött på spelet, men träffat en massa kul folk där. Kör på PS4, PM för gamertag om du behöver någon för nightfalld eller raider, eller bara behöver allmän hjälp!
Citera
2017-03-07, 08:10
  #1503
Medlem
Scarabeos avatar
Nu händer det grejer i Destiny!

Sista dlc'n för Destiny 1 släpps i slutet av mars.
Nu får vi äntligen Vault of glass, Crotas End till year 3, nya shaders/vapen/etc etc.
Denna dlc ska tydligen vara gratis och vara från Bungie till oss för att fira 3 år.
Trailer och info finns i länken:
http://www.accelerated-ideas.com/new...f-triumph.aspx
Citera
2017-05-15, 07:23
  #1504
Medlem
GekkoBleus avatar
Är det någon som har spelat igenom Moments of Triumph och faktiskt fått sin t-shirt?
Jag beställde i april, den ska ha levererats ut 1 maj och jag har fortfarande inte fått skiten.
Bungie-supporten svarar i princip såhär "Ok. Ha det bra."

(Bra att känna till, om någon annan som grindat sönder det här spelet i några år funderar på att beställa sin "belöning")
Citera
2017-05-19, 09:29
  #1505
Medlem
zBr9s avatar
Destiny 2 har en egen tråd, där alla inlägg om det kommande spelet ska postas:

(FB) Destiny 2 (Släpps 8:e september, 2017 - PC, X1, PS4)

/moderator
Citera
2017-05-19, 17:07
  #1506
Medlem
Har inte provat Destiny. Är intresserad av spela tvåan. Hur är det med att börja spela 1:an nu?
Lätt att hitta grupper för raids?
Har inte läst så mycket om tvåan men är där något som förs över? Typ skins eller något.
Citera
2017-05-19, 17:17
  #1507
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomuser
Har inte provat Destiny. Är intresserad av spela tvåan. Hur är det med att börja spela 1:an nu?
Lätt att hitta grupper för raids?
Har inte läst så mycket om tvåan men är där något som förs över? Typ skins eller något.
Ja, Destiny är fortfarande aktivt.
Nej, ingenting kommer att föras över till tvåan.
Citera
2017-08-05, 21:40
  #1508
Medlem
LaLocas avatar
Hur byter man till andravapnet på ps4?
Citera
2017-08-05, 23:48
  #1509
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaLoca
Hur byter man till andravapnet på ps4?

Triangel borde det vara. (Håll inne för specialvapen)
Citera
2017-08-06, 18:10
  #1510
Medlem
LaLocas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Triangel borde det vara. (Håll inne för specialvapen)

Nej, det är inte det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback