Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-17, 23:21
Medlem
sAMSONOVs avatar
Hallå trogna flashbackare. Det är så att jag försöker bygga upp en investeringsrulle sakta men säkert. Började med 500kr och investerade i flugan EFX-band och är nu uppe i ca 3000kr (har en del band kvar). Jag är nu sugen på att börja rulla en ny boll och är nu uppe för lite förslag och tänkte att detta forum är ett ypperligt ställe att bolla idéer.

Som sagt har jag runt 3000kr att rör mig kring, är inte rädd för att förlora dessa tillgångar så ge mig vad du har. Vill dock inte ha några oseriösa svar som ex. poker, trisslotter, horor etc.

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag spendera dessa dollarez på och genom att samla damm i en burk gör de ingen nytta.

Jag vill veta detta om ditt förslag:
-styckkostnad?
-inköpspris?
-säljpris?
-marknad?
-hur och vart jag kan köpa denna vara?

Tack på förhand!

/samsonov
Citera
2011-10-17, 23:48
Medlem
Homelands avatar
Kan få köpa ett par bildäck av mig för dom pengarna.

PM:a vid intresse.
Citera
2011-10-18, 22:46
Medlem
phixiuss avatar
OT: vad är dessa för armband? Köpte du dom orginal? Från? Hur kunde du kränga dom vidare?

OnT: Du skulle kanske kunna som jag hade fundering på gå ner på någon loppis och hitta något billigt som man kan kränga för mer på tillexempel blocket elr ngt, kräver kanske lite jobb men finns helt klart en snöbollseffekt
Citera
2011-10-19, 00:05
Medlem
Fynda billiga tvspel på blocket, sälj dom dyrare på tradera.
Citera
2011-10-19, 10:58
Medlem
phixiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbert
Fynda billiga tvspel på blocket, sälj dom dyrare på tradera.
har du testat det?
Citera
2011-10-19, 13:40
Medlem
Har inte testat men har sett att man kan göra "fynd" blocket. Och att saker säljs dyrare på tradera. Ibland undrar man om folk har hjärnor. När den där ståbrädan kom till wii så köpte betalade folk mer för en begagnad på tradera än vad det kostade att köpa ny i butiken.

Lyckades köpa ett chippat wii för 500 kr på blocket, hade kunnat sålt det för några hundralappar dyrare om jag velat men ville ha det själv
Citera
2011-10-19, 14:02
Medlem
sAMSONOVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phixius
OT: vad är dessa för armband? Köpte du dom orginal? Från? Hur kunde du kränga dom vidare?

Sök på EFX armband på google så kan du läsa en hel del. Många säger att det funkar andra inte. Har förpackning till armbanden, dom är köpta från en fabrik i Kina så original tvivlar jag på och därför säljs dessa för runt 100-150kr/st, säljer bland annat på tradera och via kompisars kompisar etc. Det sprids snabbt. Skicka ett PM om du villa köpa några!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in