Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-22, 16:26
  #1381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WiDeN
Fan vad jag hatar alla Fifa noobs som springer runt med Ronaldo som ST... Ingen vettig fifaspelare sätter honom som ST, bara p12or som inte kan spela klokt. Överdrivet bra skott har Ronaldo också.
Brukar snarare vara tvärtom, att noobsen inte har Ronaldo som ST
Man spelar ju med den uppställning och spelare som man själv tycker är bäst, och som du säger så är han OP, varför ska man inte sätta honom som ST då?
Don't hate the player, hate the game.
Citera
2012-09-22, 16:33
  #1382
Medlem
WiDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattz0n
Brukar snarare vara tvärtom, att noobsen inte har Ronaldo som ST
Man spelar ju med den uppställning och spelare som man själv tycker är bäst, och som du säger så är han OP, varför ska man inte sätta honom som ST då?
Don't hate the player, hate the game.

Nej, vettiga Fifaspelare använder honom som ytter, där han spelar på riktigt. Bara noobs som använder honom centralt.
Citera
2012-09-22, 16:39
  #1383
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiDeN
Nej, vettiga Fifaspelare använder honom som ytter, där han spelar på riktigt. Bara noobs som använder honom centralt.

Han är ju Reals bästa striker? Varför inte lira honom där då? Orka vara bitter över detta för att du torskar en match..
Citera
2012-09-22, 16:40
  #1384
Medlem
200ms avatar
Lirar ni aldrig sämre lag? Älskar att använda MFF i FIFA
Citera
2012-09-22, 16:44
  #1385
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200m
Lirar ni aldrig sämre lag? Älskar att använda MFF i FIFA

Inte så dåliga lag. Körde dock rätt mycket med Schalke på 12:an, även en del Everton blev det.
Citera
2012-09-22, 17:03
  #1386
Medlem
WiDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Han är ju Reals bästa striker? Varför inte lira honom där då? Orka vara bitter över detta för att du torskar en match..

Torskade inte, vann 2-1. Men det satt långt inne. Omöjligt att stoppa Ronaldo om man inte kör med ett lag som har snabba och bra mittbackar, när någon lirar med honom centralt.
Citera
2012-09-22, 17:08
  #1387
Medlem
Karriärläget är ju det absolut roligaste på fifa. Brukar alltid spela med ett legue 2 lag från england och försöka ta dom till champions leuge
Citera
2012-09-22, 17:12
  #1388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fi11e
Karriärläget är ju det absolut roligaste på fifa. Brukar alltid spela med ett legue 2 lag från england och försöka ta dom till champions leuge
Samma här, brukar alltid ta Accrington Stanley i League two (håller igentligen på Rovers) och sen försöka ta dom så högt så möjligt.

Detta är anledningen till varför jag lirar med dom

http://www.youtube.com/watch?v=bBOIXO-X1QU
Citera
2012-09-22, 17:13
  #1389
Medlem
WiDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fi11e
Karriärläget är ju det absolut roligaste på fifa. Brukar alltid spela med ett legue 2 lag från england och försöka ta dom till champions leuge

Har provat karriärläget på Fifa 13, riktigt grymt! Under sillyseasonperioden snackar kommentatorerna om en spelare från ditt lag om du accepterat/nekat ett bud, och att han är på väg bort eller stannar i klubben. Man kan även som manager nu skicka motbud på en spelare om du tycker övergångssumman är för låg, alltså trissa upp budet lite, även begära att styrelsen ska ge dig mer pengar under transferfönstret. Riktigt gott är det.
Citera
2012-09-22, 17:23
  #1390
Medlem
Hade tänkt att spela med fleetwood i år Grymt laddad tills i kväll
Citera
2012-09-22, 17:27
  #1391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minau
Samma här, brukar alltid ta Accrington Stanley i League two (håller igentligen på Rovers) och sen försöka ta dom så högt så möjligt.

Detta är anledningen till varför jag lirar med dom

http://www.youtube.com/watch?v=bBOIXO-X1QU

Okej du håller alltså på Blackburn, Det gör faktiskt jag också i år Har spelat dom som liga vinnare det ser ju lovande ut bortsett från förlusten i går
Citera
2012-09-22, 17:36
  #1392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fi11e
Okej du håller alltså på Blackburn, Det gör faktiskt jag också i år Har spelat dom som liga vinnare det ser ju lovande ut bortsett från förlusten i går

Ofan! Jag hade hållt på Rovers i ca 12 år utan att träffa en annan person som höll på dem,
Så flyttade jag till Halmstad 08 för att plugga och vips, träffade 4 Rovers supportrar inom ett halvår.

Ja vafan sysslade dem med to M-Boro? hemmaplan och allt ser kanon ut, pang pang så ligger vi under
med 0-2 och reducerar i 89e, njae sparka den jaevla Keane och kör ut Indierna i tjära och fjäder!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback