2023-11-14, 19:32
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
TS är nog väldigt tacksam för ditt svar 12 år efter trådstarten…

Men eftersom TS inte svarat så kanske han fick arvet och nu lever loppan medans vi andra sliter i den kalla novembermånaden 2023.
Citera
2023-11-15, 16:43
Medlem
godboys avatar
Kommer ihåg att jag fick några mail för si sådär 20 år sen där man påstådde att jag hade någon okänd avliden släkting i USA. Det var bara den där lilla detaljen att jag skulle betala in "administrativa avgifter". om sisådär 500 dollar. Jo-men-visst! Men de skickar väl ut tiotusentals mail och det finns väl alltid någon idiot som går på det hela.
Citera
2023-11-17, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kommer ihåg att jag fick några mail för si sådär 20 år sen där man påstådde att jag hade någon okänd avliden släkting i USA. Det var bara den där lilla detaljen att jag skulle betala in "administrativa avgifter". om sisådär 500 dollar. Jo-men-visst! Men de skickar väl ut tiotusentals mail och det finns väl alltid någon idiot som går på det hela.

För något år sen berättade en bekant att hen skulle få ärva x-antal miljoner men var tvungen att betala en administrativ avgift för att få ut det.
Jag sa att det var en uppenbar scam men den bekanta gick tydligen och betalade ändå.

Det var la nån förhoppning om att det skulle vara sant, typ som att köpa en trisslott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in