Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-16, 01:05
  #1
Medlem
kokande-vattens avatar
Det är så att jag går tredje året på gymnasiet och vi i klassen hade tänkt göra saker som ingen glömmer av på skolan. Så jag tänkte se om det finns personer på flashback som har egna pranks som de gjort eller hört talas om, som man kan göra på personer eller klasser.

Alla idéer är välkomna!
Citera
2011-10-16, 01:30
  #2
Medlem
General.Maximus.s avatar
Bränn ner stället, det lär folk inte glömma i första taget. Annars kan ni ju försöka göra något med skolmaten så det blir kaos på lunchen.
Citera
2011-10-16, 01:32
  #3
Medlem
aokones avatar
Stink bomb i matsalen .
Citera
2011-10-16, 01:50
  #4
Medlem
Run3s avatar
Om du är villig att skämma ut dig själv kan du lulla runt med Jack Vale's The Pooter. Youtuba Jack Vale så ser du. :P Typ en pruttkudde...
Citera
2011-10-16, 02:20
  #5
Medlem
porterpottys avatar
köp en fjärt-bomb och kasta i matsalen.
Citera
2011-10-16, 02:25
  #6
Medlem
Sainsburyss avatar
Är det någon som kommer ihåg videon som fanns på nätet för cirka tio år sedan? Det var en fjortisfest, och en person kissade i ett glas med öl och gav sedan detta till en tjej, självklart drack hon! Och man fick se allting!

Varför gör ni inte något liknande?
Citera
2011-10-16, 02:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Bränn ner stället, det lär folk inte glömma i första taget. Annars kan ni ju försöka göra något med skolmaten så det blir kaos på lunchen.

Var det inte några på KTH som hälde kemikalier i maten som gjorde att avförningen och kisset blev rött?

Gör ett "fejk-gisslandrama" som i KOPPS
Citera
2011-10-16, 12:32
  #8
Medlem
kokande-vattens avatar
Många bra idéer, vill gärna ha lite förslag på hur man kan jävlas med folk också, dvs göra lite pranks på en klass eller speciella personer!
Citera
2011-10-16, 12:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kokande-vatten
Många bra idéer, vill gärna ha lite förslag på hur man kan jävlas med folk också, dvs göra lite pranks på en klass eller speciella personer!

När personen duschar efter gympan smyg in i omkläddningsrummet och sno hans kläder och lägg dem på skolparkeringen. Kanske inte det bästa, men jag är lite slö i huvudet ATM.
Citera
2011-10-16, 15:52
  #10
Medlem
mytologis avatar
Lägg stinkbomb i ventilatioenerna, Spruta hela skolan full med brandsläckarpulver.
Citera
2011-10-16, 18:04
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
När personen duschar efter gympan smyg in i omkläddningsrummet och sno hans kläder och lägg dem på skolparkeringen. Kanske inte det bästa, men jag är lite slö i huvudet ATM.

Han ville göra ett "prank" inte mobba någon, det är viktigt att sätta gränsen. Gör det här då inte på någon I din egen klass.

Det finns ju skillnad på om du går i en stor/liten gymnasie och om du bor i en liten ort/stor stad.

En sak jag och en kompis tänkte, är att he en stinkbomb i ventelationssystemet, tänk det kommer stinka i ALLA klassrum, men det blev inte av, man orkade inte och ideen glömdes snabbt bort...
Citera
2011-10-16, 18:20
  #12
Medlem
kokande-vattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foralder84
Han ville göra ett "prank" inte mobba någon, det är viktigt att sätta gränsen. Gör det här då inte på någon I din egen klass.

Det finns ju skillnad på om du går i en stor/liten gymnasie och om du bor i en liten ort/stor stad.

En sak jag och en kompis tänkte, är att he en stinkbomb i ventelationssystemet, tänk det kommer stinka i ALLA klassrum, men det blev inte av, man orkade inte och ideen glömdes snabbt bort...

Skolan är ganska stor ändå, går ca 1500 elever där!
Ja vi får se, kanske blir stinkbomb i ett skåp eller något sånt!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback