Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-15, 22:41
  #1
Avstängd
Är företaget seriöst bara undrar eftersom de är så billiga. Vågar man skicka filmerna dit? tänk man kanske ej får dem tillbaka eller så är det inget bra gjort alls. man borde betala efter man sett filmen! www.videotilldvd.com
__________________
Senast redigerad av FantaNaranja 2011-10-15 kl. 22:46.
Citera
2011-10-15, 22:47
  #2
Medlem
Tycker det låter minst sagt som ett rimligt pris. Det är en relativt enkel process att överföra bild/ljud-signaler från kasetter till DVD-skivor när man har utrustningen. De ser seriösa ut så jag ser inte hur det borde bli ett problem.

Kör på!
Citera
2011-10-16, 12:47
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KimmieX
Tycker det låter minst sagt som ett rimligt pris. Det är en relativt enkel process att överföra bild/ljud-signaler från kasetter till DVD-skivor när man har utrustningen. De ser seriösa ut så jag ser inte hur det borde bli ett problem.

Kör på!
Ja jag måste bara få ut bandet ur min spelare först. det har fastnat. Innan jag ej fått ut det kan jag ej skicka det till dem!

http://www.youtube.com/watch?v=WI1yjgRroek Det största problemet är sen att jag ej vågar sen när farsan hjälp mig få ut bandet sätta in det igen för det kanske fastnar och jag måster spola tillbaka det för annars kan de ej konventera.
__________________
Senast redigerad av FantaNaranja 2011-10-16 kl. 13:16.
Citera
2019-01-02, 15:48
  #4
Medlem
Tyckte de hade kass kvalitet. Finns det billigare företag och låg de inte i malmö förut!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback